Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ONGELMA: proppu kurkussa, MITEN EROON SIITÄ?

Vierailija
26.06.2015 |

Nyt tiedän, miksi nielaistessa sattuu. Näen taskulampun avulla aika ison propun tuolla kitarisassa. En vain PYSTY sorkkimaan sitä irti millään tops-puikolla. En ihan oikeast pysty. Yökkörefleksin takia. Vielä vähemmän annan kenenkään muun siihen koskea! Joten miten saisin irti sörkkimättä. Olen kurlannut, kakonut jne mutta siellä on ja pysyy. Kammoan yhtä paljon yökkimistä kuin joku esim. verikokeen ottamista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:37"]Proputhan on pääasiassa ruuanmurusia joita jää muhimaannielun onkaloihin.. ja ite oon huomannu että kun imeskelee NIELUA PUUDUTTAVAN kurkkupastillin (esim. Zyx, apteekista) niin nielua voi sörkkiävaikka millä! :)
[/quote]ompa hyvä idea! kiitos! toivoo: proppu-av-mamma

Vierailija
22/22 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niitä yhdessä vaiheessa koko ajan, mutta nyt ei ole ollut muutamaan vuoteen ollenkaan. Silloin tuli tosi isoja köntsiä, oikein syvistä onkaloista. Painoin topsipuikolla propun vierestä, niin sain sen liikkeelle. Ja yhdestä kolosta saattoi tosiaan tulla ihan uskomattoman paljon sitä tavaraa... Mistäköhän johtuu, että ei ole vuosiin vaivannut. Parempi näin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla