Kaupungissa ihanan rauhallista nyt :)
Suurin osa väestä kun on lähtenyt maalle juhannuksenviettoon. Minä taas en niin välitä sitä juhlia sen kummemmin. Mutta kaupunkini on kuin ulkomailla nyt, koska ulkomaalaiset erottuvat joukosta selvästi ja tuntuu että hekin nauttivat siitä että kantikset ovat poissa. :)
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 01:15"]
Ihanaa etttä kaikki mamut ovat lähteneet kotiseuduilleen, Kosovoon, Albaniaan, Somaliaan etc. Täällä on ihanan rauhallista, toivottavasti pysyvät poissa koko kesän.
[/quote]lol. Ihanaa että suomalaiset juopot ovat menneet maalle ryyppäämään. Minä ja mamut saamme olla rauhassa ja nauttia sivistyneisyydestä :)
Junantuomat lähteneet stadista, stadissa ihana rauha nyt!!! Kyllä kelpaa viettää juhannusta täällä.
Eivät sit lapsiaan hakeneet. Ainakin mulla on vielä täysi ryhmä joten uskoisin vanhempiensa olevan töissä.
T.lto nukkarista
Minun mieheni, siskoni ja miehen kaksi veljeä ovat siellä kaupungissa nyt töissä. Useimmat aloittavat lomansa vasta huomisesta, ei tästä päivästä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:05"]
Minun mieheni, siskoni ja miehen kaksi veljeä ovat siellä kaupungissa nyt töissä. Useimmat aloittavat lomansa vasta huomisesta, ei tästä päivästä.
[/quote]Totta mutta täällä sen eron huomaa jo silti, ehkä moni ottanut varaslähdön. Luulen että monet myös tilanneet lentoja etelän lämpöön?
Ihanaa etttä kaikki mamut ovat lähteneet kotiseuduilleen, Kosovoon, Albaniaan, Somaliaan etc. Täällä on ihanan rauhallista, toivottavasti pysyvät poissa koko kesän.