tässä mies joka harrastaa oman perseen panoa
oon dildotellu jotain 5 vuota. banaani on hyvä liukkatria ja banaania kuorineen, kuorettomana ku muuten katkee. ja ne ei oo mitään pieniä vaan isoja paksuja banaaneja, no nii naiset eli tiiän mille persepano tuntuu ja tykkään siit'. tämä ei oo provo vaan aito tunnustis että dildottelen omaa persettä. ja nyrkkilypsyn aikaan se antaakin mahtavat vibat
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:55"]
Miksi ei voi vaan ostaa dildoa? Miksi kiduttaa viattomia banaaneja?
[/quote]
ei oo saanu aikaseks ja ne muistuttaa vähä liikaa munaaTotta kyllä että menee hyviä banaaneja hukkaan
mutta miun on helppo nyt sanoo niille naisille jotka ottaa argumentin "suostun persepanoon kunhan ite oot ottannu perseesees dildon tms" niin minun on helppo sanoo että ilomielin se tuntuu hyvälle
Kunnollinen ja oikein muotoiltu jellydildo voittaa korvikelelut kymmenen nolla. Valitettavasti monissa dildoissa muotoilu on anaalileikkien kannalta väärä. Korostetun iso rako terskan ja varren välissä voi olla jopa kivulias kun taas sitten varren muotoiluun ei terskan jälkeen ole kiinnitetty tarpeeksi huomiota. Parantelemiselle on varaa.
Tee-se-itse - miehelle hommia eli tarveainekset jellydildo, mattoveitsi ja kuumailmapuhallin. Terskan ja erityisesti sen reunan muotoilu uusiksi ja varteen poikkisuuntaisia uria. Jos dildossa on kivekset niin niistä voi leikellä jellymateriaalin palasia, joita voi käyttää täyteaineena ja kuumailmapuhaltimella sulatella paikalleen.
Minulle lelu on lelu eli en anna sen kullimaisuuden häiritä itseäni. Toimivuus on ainoa kriteeri. Perseessäni on kyllä "silmä" mutta se ei arvostele seksilelujen ulkonäköä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:02"]
mutta miun on helppo nyt sanoo niille naisille jotka ottaa argumentin "suostun persepanoon kunhan ite oot ottannu perseesees dildon tms" niin minun on helppo sanoo että ilomielin se tuntuu hyvälle
[/quote]
En ole sanonut ja en ota. Nauttikaa vaan kernaasti itse!
Olkaa varovaisia. Päivystyspolin sairaanhoitajana olen hoitanut useampia miehiä, joilla on juuttunut takamukseen mitä erikoisempia juttuja. Kynttilä taitaa olla vähiten eksoottinen.
Voi mitä ahdasmielisyyttä...
Peräaukon stimulointi tuottaa miehelle ihan samanlaista nautintoa kun naisellekin. Tässä asiassa sillä sukupuolella kun ei ole mitään väliä...
Suosittelen kuitenkin painumaan rohkeasti sinne seksikaupan välineistöön tutustumaan, jos ei kantti kestä mennä paikanpäälle (tosin kaikki siellä on samalla asialla ja ketään ei kiinnosta), niin netissähän sekin onnistuu.
Parasta seksissä on kun joku tuntuu hyvältä, eli liukkaria vaan kehiin ja kokeilemaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:55"]
Voi mitä ahdasmielisyyttä... Peräaukon stimulointi tuottaa miehelle ihan samanlaista nautintoa kun naisellekin. Tässä asiassa sillä sukupuolella kun ei ole mitään väliä... Suosittelen kuitenkin painumaan rohkeasti sinne seksikaupan välineistöön tutustumaan, jos ei kantti kestä mennä paikanpäälle (tosin kaikki siellä on samalla asialla ja ketään ei kiinnosta), niin netissähän sekin onnistuu. Parasta seksissä on kun joku tuntuu hyvältä, eli liukkaria vaan kehiin ja kokeilemaan.
[/quote]
Mitä ahdasmielisyyttä? Ei nyt aina kuitenkaan tarvitsisi mainita naisia näihin omiin nautintoihin mukaan ilmoittamalla esim. että naiset eivät tiedä, miltä tuntuu jne. Ei provoa ei, mutta kuitenkin provoa. Minkälaisia vastauksia tällaisiin sitten haetaan? "Voih, nyt minäkin"-tyylisiä vai mitä?
Miksi ei voi vaan ostaa dildoa? Miksi kiduttaa viattomia banaaneja?