Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, tykkäättekö suuseksistä

Vierailija
14.08.2013 |

Tykäättekö, kun saatte orgasmin Teille suoritettavan suuseksin kautta?

Tuleeko orgasmi helpommin?

Onko se erillaista verrattuna perinteiseen tapaan?

Älkää ujostelko, vaan vastauksia kehiin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Tulee mulle ainakin helpommin ja on voimakkaampi. Mielestäni ihanaa... sykkiä ja valua märkänä miehen kasvoille.

Vierailija
2/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kehua, mutta kaikki naiset, joita olen nuollut, ovat saaneet orgasmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan nuolemalla helpoiten orgasmin, toisena vaihtoehtona sitten sormettelu ja hyvin harvoin jos koskaan itse yhdynnässä. Ja nuoltaessa kieli tuntuu pimpissä aivan sairaan hyvälle! Helpoin, parhain, ihanin, nopein, tehokkain, koskettavin ja sykähdyttävin tapa antaa naiselle orgasmi! ;)

Vierailija
4/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan saanut tai ollut edes lähellä orkkua suuseksissä. En mitenkään inhoa sitä, mutta en saa siitä mitään kiksejäkään. Annan nuolla, jos mies näyttää niin haluavan tehdä (näyttävät niin pettyneiltä jos yritän estellä, vähän niin kuin pikkupojat joilta on peruutettu joulu ja synttärit samalla kertaa). Kieli on kai liian pehmeä elin mulle, koska nautin paljon enemmän sormettamiseseta, ja nimenomaan aika lujalla otteella. ja sormilla penetroiminen... aah...

Vierailija
5/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 19:55"]

Mä en ole koskaan saanut tai ollut edes lähellä orkkua suuseksissä. En mitenkään inhoa sitä, mutta en saa siitä mitään kiksejäkään. Annan nuolla, jos mies näyttää niin haluavan tehdä (näyttävät niin pettyneiltä jos yritän estellä, vähän niin kuin pikkupojat joilta on peruutettu joulu ja synttärit samalla kertaa). Kieli on kai liian pehmeä elin mulle, koska nautin paljon enemmän sormettamiseseta, ja nimenomaan aika lujalla otteella. ja sormilla penetroiminen... aah...

[/quote]

"wrong button" ehkä

Vierailija
6/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sama eli ei kieltä kiitos : )

Vierailija
7/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:05"]

[/quote]

"wrong button" ehkä

[/quote]

Mitä tarkoitat? Meinaatko, että miehet (ja pari naista) eivät olet vain osanneet? Vähän epäilen, kun sormiseksi kuitenkin todellakin toimii...

Vierailija
8/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tykkäsin, nykyään en pidä yhtään, pelkään että puren :D 

ja seksihalu on kokonaan pois :(

ps. Aloitin viikko sitten masennuslääketystä nimeltä Cipralex joka on vienyt minulta seksihalun pois, en saa orgasmia ja päivällä saatan pureskella hampaitani yhteen niin etten edes huomaa vasta sit kun päätä rupee särkee.. Ja öisin narskuttelen kovasti hampaitani  :s

elämä ilman seksi on kyllä tylsää varsinkin kun mulla sellainen mies jonka panettaa enemmän kuin kerran päivässä & lol

Vierailija
9/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:05"]

[/quote]

"wrong button" ehkä

[/quote]

Mitä tarkoitat? Meinaatko, että miehet (ja pari naista) eivät olet vain osanneet? Vähän epäilen, kun sormiseksi kuitenkin todellakin toimii...

[/quote]

Niistä ei aina tiedä ja aivan oikein, että sä itse tiedät paremmin ku kukaan muu

mut  usein kyl löytyy sellanen hauska paikka tai tapaa...

kaikki olemme erilaisia

Vierailija
10/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon, mutta nyksä ei sitä halua koskaan antaa eikä saada. Surettaa.

Nainen

Vierailija
11/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sekä saavana että antavana osapuolena. Mieheni erittäin taitava että meinaa taju mennä niin järisyttävä orgasmi on. Mukana myös samalla seksileluja niin johan passaa. Aivan ihanaa ei pysty sanoin kuvailemaan. Surettaa niiden puolesta jotka eivät hommasta nauti. N 49

Vierailija
12/19 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tehdään oikein, kyllä.

Itse en pidä c:n nuolemisesta. Pidän häpyhuulien imemisestä ja vetämisestä.

Sormet pepussa samaan aikaan. Nam.

Kieli sisälle. Edestä tai takaapäin. Se vie tajun!!

Vierailija
13/19 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiarvoisen tärkeää suuseksissä on että mies pitää siitä mitä tekee.

Oletteko kokeilleet kun mies "naputtaa" penistä klitorista vasten?

Siis niiin ihanaa, saa laukeamaan monesti peräkkäin.

Vierailija
14/19 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa. Pidän hieman "kovemmista" otteista, en mistään hivelystä. Kielellä kunnolla klitan päällä, välillä imien häpyhuulia. Siihen vielä sormet mukaan, mielellään peppuun niin orgasmi on taattu!

Vierailija
15/19 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 11:04"]

Ensiarvoisen tärkeää suuseksissä on että mies pitää siitä mitä tekee.

Oletteko kokeilleet kun mies "naputtaa" penistä klitorista vasten?

Siis niiin ihanaa, saa laukeamaan monesti peräkkäin.

[/quote] Minä ainakin pidän pillun nuolemista paljon. Ihanaa nähdä, kun nainen nauttii ja saa orgasmeja. On tuota naputtamistakin tullut kokeiltua.

Vierailija
16/19 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin monia vuosia pillua, mut sit tuli mieleen, että hei, mitä jos kokeilisin laittaa mulukun pilluun. Se se vasta teki hyvää.

Vierailija
18/19 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä viittaa yksi suuseksin suuri ystävä, minä olen siinä onnellisessa asemassa että saan kyllä suuseksiä niin paljon kuin tarvitsen.

ja jos jotain voisi toivoa niin samanaikainen dildottelu parantaisi orgasmin laatua, mutta eihän sitä kaikkea voi "vaatia".

Olen tästä täällä ennenkin maininnut, meillä posliinilla oli iso vaikutus, mies nuolee paljon mieluummin karvatonta häpyä, ja minä annan =).

Vierailija
19/19 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 10:04"]

täällä viittaa yksi suuseksin suuri ystävä, minä olen siinä onnellisessa asemassa että saan kyllä suuseksiä niin paljon kuin tarvitsen.

ja jos jotain voisi toivoa niin samanaikainen dildottelu parantaisi orgasmin laatua, mutta eihän sitä kaikkea voi "vaatia".

Olen tästä täällä ennenkin maininnut, meillä posliinilla oli iso vaikutus, mies nuolee paljon mieluummin karvatonta häpyä, ja minä annan =).

[/quote] Meillä myös näin, suuseksiä riittävästi ja posliini parantaa hommaa huomattavasti. Halukkuutta löytyy, kuka sitä haluaisi rämemajavaa nuolla? ja mieheni työntelee samalla dildolla, mielettömän ihanaa....