Anteeksi, olen provoillut tönään ihan vitusti,
En kerro mistä kaikesta täällä mutta kuitenkin. Älkää uskoko kaikkea mitä tänään tänne kirjoitettu. Hävettää. Jotkut ottivat liian tosissaan.
Kommentit (27)
No jos on tylsää niin voi provoilla ja saattaa saada uusia näkökulmia ja fiksuja argumentteja jo kaikkiin näihin mielipiteitä jakaviin asioihin.
Oon joskus miettinyt, että huomaako muut ikinä provoojaa siitä, kun joku kommentti ei saa yhtäkään tykkäystä? Itse ainakin tykkäilen aina omista kommenteista ja jos joku saa pelkkiä alapeukkuja niin sitten mietin, että joo tuohan on provo. Onkohan mullakin liikaa aikaa?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:20"]
No jos on tylsää niin voi provoilla ja saattaa saada uusia näkökulmia ja fiksuja argumentteja jo kaikkiin näihin mielipiteitä jakaviin asioihin.
[/quote]Tuossa on ihan asennetta. Toisin kuin pimeistä motiiveista provoilu.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:22"]
Oon joskus miettinyt, että huomaako muut ikinä provoojaa siitä, kun joku kommentti ei saa yhtäkään tykkäystä? Itse ainakin tykkäilen aina omista kommenteista ja jos joku saa pelkkiä alapeukkuja niin sitten mietin, että joo tuohan on provo. Onkohan mullakin liikaa aikaa?
[/quote]Aika moni taitaa olla sellainen joka ei yläpeukuta omaa kommenttiaan. Tai näin ainakin luulisin. Siis ei-provoilija.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:45"]En oo jätkä :D
[/quote]
Alapeukuttajat, eli nainen ei siis voi olla trollaaja? T: Nainen, joka trollailee aina sillon tällön
Voisivatko provoilua harrastavat selittää, mikä on se "juttu", mitä provoilusta saa? En tuomitse, mielenkiinnosta kysyn. Onko se se, että saa huomiota, että voi esiintyä toisena ihmisenä, halu ärsyttää vai mikä? Minua ei ole koskaan kiehtonut ajatus toisena henkilönä esiintymisestä tai keksittyjen juttujen kertomisesta enkä saa kiinni siitä, mikä siinä toisia viehättää. Nautin siitä, kun omana itsenäni esittämäni kommenttini saavat tykkäyksiä ja kehuja. Tuntuisi valheelliselta muunnella totuutta tai keksiä juttuja omasta päästä huomion toivossa.