Olen ihastunut. Huomasin tänään että kiihotuin...
kun ihastus pyöri koko ajan ympärilläni työpisteellä. Kamala panetus iski kesken työpäivän, jalat tuntuivat hyytelöltä ja tärisin vaan. En ole yleensä kovin seksuaalinen mutta olen niin ihastunut, tai oikeastaan rakastunut, että se panetus vaan iski. Ei tosin ole ensimmäinen kerta kun näin käy, mutta pitkään aikaan ei ole käynyt sillä ei olla oltu samoilla työpisteillä aikoihin. Olen ajatellit ettei ihastumiseni ole seksuaalista mutta näemmä on sitäkin.
Kiihotutteko te esim.työpaikalla jos ihastus on lähistöllä?
Kommentit (29)
Vasta naisen koskettaminen saa tuon reaktion aikaan. Ja silloinkin pitää olla tosi ihastunut. Kosketuksen ei tartte olla intiimi, ihan vaikka selkään ja silti kiihottaa.
Kyllä mulla ainakin kun kiihotun niin kaulan/dekolteen alue alkaa helottaa ihan punaisena. No ei ehkä ihan helota, mutta kyllä sen punoituksen huomaa!
N22
Kyllä aika usein posket punottaa syke nousee alapää kihelmöi ja pikkarit kostuu..
Muutaman kerran kun on oltu työporukalla sekasaunassa niin on ollut hieman tekemistä ettei ala "mopo keulimaan" vaikkei nyt mitään varsinaisia ihastuksia olekaan, hyviä työkavereita vaan.
Yksi entinen ihastus jota nykyään näkee töissä vähän harvemmin tulee aina halaamaan kun tavataan ja se kyllä kiihottaa. Jos halailisi pitempään niin avainnippu alkaisi painaa taskussa.
M42
Millä alalla olet AP? Puhuit työpisteistä...?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:38"]Muutaman kerran kun on oltu työporukalla sekasaunassa niin on ollut hieman tekemistä ettei ala "mopo keulimaan" vaikkei nyt mitään varsinaisia ihastuksia olekaan, hyviä työkavereita vaan.
Yksi entinen ihastus jota nykyään näkee töissä vähän harvemmin tulee aina halaamaan kun tavataan ja se kyllä kiihottaa. Jos halailisi pitempään niin avainnippu alkaisi painaa taskussa.
M42
[/quote] Työporukalla sekasaunassa? Höpönlöpön.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:44"]kun ihastus pyöri koko ajan ympärilläni työpisteellä. Kamala panetus iski kesken työpäivän, jalat tuntuivat hyytelöltä ja tärisin vaan. En ole yleensä kovin seksuaalinen mutta olen niin ihastunut, tai oikeastaan rakastunut, että se panetus vaan iski. Ei tosin ole ensimmäinen kerta kun näin käy, mutta pitkään aikaan ei ole käynyt sillä ei olla oltu samoilla työpisteillä aikoihin. Olen ajatellit ettei ihastumiseni ole seksuaalista mutta näemmä on sitäkin.
Kiihotutteko te esim.työpaikalla jos ihastus on lähistöllä?
[/quote] Kostuiko pillu? Olisiko tehnyt mieli mennä vessaan masturboimaan?
Työporukalla sekasaunassa? Höpönlöpön.
Ihan normaalia ex-teekkaripiireissä.
Itse en kiihotu