Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 vuotiaani on tyranni

Vierailija
25.06.2015 |

En enään jaksa, esikoinen kiltti ja helppo, 12 vuotias tyttäreni aivan mahdoton. Mikään mitä sanon ei auta, määräilee minkä kerkeää ja jos en suostu hänen tahtoonsa, lyö ja puree ja käy päälle.  Ei ole mikään pienikokoinen enään enkä selviä tästä enään. Esikoisella silmä mustana ja minulla reidet mustelmilla. Kiroilee ja huorittelee, viiltelee itseään käsiin ja on aivan mahdoton. Monet kerrat uhannut tappaa minut, vihaaa itseään ja kaikkia, yritti lyödä vasaralla naapurin kissaa, muttei onneksi onnistunut. Olen aivan oikki tähön tilanteeseen. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kamalaa. miksi käyttäytyy noin? :( Ota nyt vähintään psykiatriin yhteyttä ja mielellään lastensuojeluunkin. Et voi antaa lapsen käyttäytyä noin.

Vierailija
2/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias*
Enää*
Mutta joka tapauksessa, suosittelen jotain laitosta, terapiaa, psykiatria tms. Tuo ei ole normaalia tuon ikäiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo. nancy-ketjusta tuli mieleen <3?

Vierailija
4/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa lapselle on tapahtunut?

Vierailija
5/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro taustoista, oireelee voimakkaasti. Mistä paha mieli tulee, ahdistuu.

Vierailija
6/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUi, nyt apua jä äkkiä. Eikö koulusta ym. otettu yhteyttä, miten siellä sujuu? Yhteys lastensuojeluun, sieltä ohjataan eteenpäin tai neuvotaan. Olin itse nuorena kuin lapsesi. Voin pahoin johtuen koulukiusaamisesta ja kotona koetusta tunteesta, että en ole yhtä hyvä kuin veljeni ja oikeanlainen. Sun vastuullasi äitinä on myös puuttua tilanteeseen, ennen kuin on liian myöhäistä. Hurjasti voimia.

Vierailija
7/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros nyt samalla mistä johtuu? Ihan kuin sulla ei olisi edes arvausta, mistä lapsi oireilee noin voimakkasti. Kirjoituksesi ainakin antaa ymmärtää, että olet eronnut lasten isästä? Tänään on kyllä ollut suosiossa provot, joissa annetaan tosi niukat lähtötiedot ja siitä tarkennellaan sopivasti lisää niin, että mikään ehdotus ei käy ja kaikki on jo tehty...
Jos nyt on oikea tilanne, niin lasu, että saat lapsen terapian. Lapselle ei muuten kannata korostaa (en toki tiedä teetkö näin), miten sisarus on aina niin kiltti ja rauhallinen. Kyllä uon ikäinen tajuaa jo siitä, että hän ei toivottuja ominaisuuksia täytä ja tilanne vaan kärjistyy.

Vierailija
8/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireilee pahaa oloaan

Vierailija
9/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, minnes se epätoivoinen äityli katosi, ku olisi pitänyt taustoja avata?

Vierailija
10/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon.

Vierailija
11/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kaikkea muuta kuin tyrannilta. Pikemminkin pahassa hädässä olevalta.

Vierailija
12/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellu koulupsykiatrin kanssa, isän kanssa erottu viime vuonna. Käytös pahentunut sen jälkeen. En halua lastensuojeluun ottaa yhteyttä ettei lasta viedä pois kun en tiedä miten lastensuojelubtoimii, koti kuitenkin ok.olen miettinyt psykiatrin vaihtoehtoa kyllä.

Vierailija
13/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:24"]Jutellu koulupsykiatrin kanssa, isän kanssa erottu viime vuonna. Käytös pahentunut sen jälkeen. En halua lastensuojeluun ottaa yhteyttä ettei lasta viedä pois kun en tiedä miten lastensuojelubtoimii, koti kuitenkin ok.olen miettinyt psykiatrin vaihtoehtoa kyllä.
[/quote]
Eli apu ei kelpaa

Vierailija
14/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:24"]Jutellu koulupsykiatrin kanssa, isän kanssa erottu viime vuonna. Käytös pahentunut sen jälkeen. En halua lastensuojeluun ottaa yhteyttä ettei lasta viedä pois kun en tiedä miten lastensuojelubtoimii, koti kuitenkin ok.olen miettinyt psykiatrin vaihtoehtoa kyllä.
[/quote]
Psykiatria 12-vuotiaalle eli psyykenlääkkeet? Huhhuh. Varmaan meinaat psykologia

Vierailija
15/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin ei kelpaa? Kyllä kelpaisi, olen vain kuullit kauhutarinoita sossusta

Vierailija
16/20 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli provo.  Anteeksi oli aika paska.  - ap

Vierailija
17/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli. Tyranniuden määritelmä ainakin tosiaan ei ihan täsmännyt, sen takia en alkanutkaan antaa sen enmpää neuvoja (epäilinkin provoksi). Jos kuvaus ois ollut totta otsikko ois ollut jotenkin erilainen :)

12

Vierailija
18/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. En ihan ajatellut ja tulikin ihan huolestuneita ba asiallisia vastauksia niin alkoi hävettämään. - ap

Vierailija
19/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte esikoisen kanssa ohjat käsiinne ja pistätte tuon pikkunartun ruotuun ja näytätte sille sen paikan. Toinen ottaa kiinni ja toinen paukuttaa persuksille esim. vyöllä tai sähköjohdolla niin kauan että tyttö murtuu ja itkee silmät päästään. Sen jälkeen kun makaa lattialla naama punaisena, niin kyselette siltä että tätäkö se halusi.

Vierailija
20/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun myönsit provoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä