Laivalle yksin
Olisko noloa mennä yksin ruotsinlaivalle? Haluaisin käydä laivalla ainakin kerran elämässäni, mutta ei ole kavereita. M23
Kommentit (9)
Mene ihmeessä. Voit kokea elämäsi seikkailun.
On siellä aina yksinäisiä reittimatkailijoita, ellet sitten mene jollekin risteilylle, joka ei mene maihin.
Lähde ihmeessä! Löydät sieltä seuraa. Voithan keksiä peitetarinan, että kaveri sairastui, eikä voinut lähteä, mutta päätit itse silti lähteä.
Olen kerran ollut, menin Ruotsista tulevaa ystävääni vastaan, eli menomatkan olin yksin, juuri sen iltamatkan. Olin aika hermostunut enkä meinannut uskaltaa mennä baariin, mutta menin kumminkin ja hengailin parin suomalaisen tytön kanssa ja lopulta iskin esiintyjän.
Muuten voisin sanoa, että yksin bailaavana sain kyllä enemmän iskuyrityksiä miehiltä, kun olisin tyttöporukassa saanut.
Omasta matkastani on jo lähes parivuosikymmentä, silloin oli vielä ihan turvallista. En tiedä, mikä meno laivoilla on nyt. Kannattaa varmaan olla varovainen, jos tiettyjä tapauksia on laivalla. Et halua joutua yksittäistapaukseksi.
Tottakai menet laivalle vaikka yksin, siinä ei ole mitään noloa. Laivalla on paljon viihdetarjontaa ja saat ajan varmasti kulumaan. Ruokapaikoistakin voit valita mieleisesi ja hytissä on kiva rentoutua. Ota vaikka uikkarit mukaan, niin voit käydä kylpylän puolella.
Olen käynyt yksin. Nassin jotain muijaa. Hyvä reissu!
On täysin ok mennä yksin laivalle.