Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puratteko hotellissa matkalaukkunne sisällön kaappeihin ja laatikoihin?

Vierailija
25.06.2015 |

Laitatteko esimerkiksi alusvaatteet johonkin komeroon, kun olette vaikkapa viikonloppumatkalla, vai jätättekö ne matkalaukkuun?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puran kyllä. Rasittavaa se laukun tonkiminen. Kun sitä laukkua koka päivä kaivaa niin sekaisinhan se menee. Mun mies ei ikinä pura laukkuaan mutta se on hänen valintansa.

Vierailija
2/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän matkalaukussa, vaikka olisi 2 viikon loma.

Vierailija
4/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaappiin vain päällysvaatteet ja kengät. Ihmettelen aina, kuka laittaa tavaroitaan esimerkiksi kirjoituspöydän laatikkoon ja mitä tavaroita. Mutta ilmeisesti kaikille paikoille on käyttöä.

Vierailija
6/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata purkaa. Luteita voi saada hyvästäkin hotellista.

Vierailija
7/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppumatkalla en laita, mutta esim. viikon matkalla kyllä.

Vierailija
8/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:22"]

Laitan kaappiin vain päällysvaatteet ja kengät. Ihmettelen aina, kuka laittaa tavaroitaan esimerkiksi kirjoituspöydän laatikkoon ja mitä tavaroita. Mutta ilmeisesti kaikille paikoille on käyttöä.

[/quote]Hah, mulla oli kirjoituspöydän laatikossa laturit sun muut sekä iso kasa salmiakkia :)

Vierailija
9/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypistyvät nostan henkareille, muut pidän laukussa.

Vierailija
10/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pura. Matkustan aika paljon työn puolesta. Minulla on yleensä alkkarit, sukat ja t-paidat omissa puseissaan matkalaukussa, eli löytyy helposti. Monesti suunnitelmat muuttuu ja pääseekin aikaisemmin lähtemään ja silloin tarvii saada kamat nopeasti kasaan. Jos niitä purkaa kaappeihin, niin aina tahtoo jotain unohtua. Kännykän latureita on unohtunut 3 tai 4.

Vierailija
11/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:28"]

En pura. Matkustan aika paljon työn puolesta. Minulla on yleensä alkkarit, sukat ja t-paidat omissa puseissaan matkalaukussa, eli löytyy helposti. Monesti suunnitelmat muuttuu ja pääseekin aikaisemmin lähtemään ja silloin tarvii saada kamat nopeasti kasaan. Jos niitä purkaa kaappeihin, niin aina tahtoo jotain unohtua. Kännykän latureita on unohtunut 3 tai 4.

[/quote]

:) Kuinka monta aiot unohtaa, ennen kuin opit? :D

Vierailija
12/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä hotellissa oon ja kuinka kauan. Kyllä yleensä laitan kaappeihin vaatteet ja alusvaatteet,kivempi sitten vaihtaa ja nopeammin. Varakengät pidän matkalaukussa,en tiedä miksi mutta tullut sellainen tapa :D

Vierailija
13/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun olin 3n viikon matkalla niin silloin purkasin laukun. Muulloin pisin aika mitä olen viipynyt yhdessä kohteessa kerralla on ollut se viikko ja niin lyhyttä aikaa varten en ole purannut.

Vierailija
14/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoteisen vuoksi pidän suurimman osan kamoista laukusta. Tietysti esim. paitoja on pakko nostaa henkariin ja en  jaksa pitää kaikkia hygieniatarvikkeita matkalaukussa, nekin tosin pidän suljetussa pussukassa pöydällä.

Vierailija
15/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:33"]

Luoteisen vuoksi pidän suurimman osan kamoista laukusta. Tietysti esim. paitoja on pakko nostaa henkariin ja en  jaksa pitää kaikkia hygieniatarvikkeita matkalaukussa, nekin tosin pidän suljetussa pussukassa pöydällä.

[/quote]

siis luteiden.

Vierailija
16/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan työn takia paljon. Hotelliöitä tulee noin 100 per vuosi. Joskus enemmänkin.
Vaihtelevasti puran. Yleensä en jos kyseessä lyhyt tai kerta käynti ko hotellissa. Sitten taas, jos kyseessa on pidempiaikainen reissu tai käyn toistuvasti samassa hotellissa, niin silloin puran. Teen "kodin".
Muuten on kyllä tietyt rutiinit. Kemikaalit kylppäriin. Kirja yöpöydälle jne
Ja tosiaan kuten yllä.. Kännykän latureita on unohtunut x määrä.

Vierailija
17/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta luteet on niin pieniä, että vaikka pitäisit matkalaukun kiinni ne menevät sisälle. Matkalaukkuteline auttaa vähän jos huoneessa semmoinen on. Jos huoneessa luteita on, ne tulevat mukaan lähes satavarmasti, tietenkin aina poikkeus vahvistaa säännön. En itsekään pura laukkua, mutta en luteiden takia vaan laiskuutta.

Vierailija
18/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan ensimmäisenä puran laukun. Vaatteet henkariin, alusvaatteet laatikkoon, kengät riviin, yöpuku tyynyn alle, hygieniatuotteet kylppäriin, muut yöpöydän laatikkoon tai jonkun tason päälle. Laukkuun jätän matkasilitysraudan.

Vierailija
19/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä puran laukun, vaikka olis lyhytkin matka. Haluan asettua ikään kuin kodiksi. Laitan vaatteet vaatekaappiin, kylppäriin vessakamat ja laatikoihin muita tavaroita.

Vierailija
20/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:31"]Kerran kun olin 3n viikon matkalla niin silloin purkasin laukun. Muulloin pisin aika mitä olen viipynyt yhdessä kohteessa kerralla on ollut se viikko ja niin lyhyttä aikaa varten en ole purannut.
[/quote]

Purkasit? Purit kaiketi?