Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni koronassa, voinko ottaa työkeikan vanhusten keskelle diakoniakeskukseen?

Vierailija
12.02.2022 |

Miten tämä menee nykyään? Diakonian asiakkaat toki usein heikkoja, vanhoja tai sairastavia. Mutta karanteenissa ei lapselle korona takia kai enää olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsen koronan takia

Vierailija
2/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ottaa jos sulla on yhtään järkeä. Vanhukset on ainoa kansanosa jota täytyy suojella covidilta.

Vierailija
4/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohjeena, että jos perheessä tartunta, tehdään kotitesti ja jos se negaa eikä oireita niin töihin vaan

Vierailija
5/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jään kotiin lapsen koronan takia, en ainakaan saa rahaa mistään

Vierailija
6/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ohjeena, että jos perheessä tartunta, tehdään kotitesti ja jos se negaa eikä oireita niin töihin vaan

Entä jos testi negaa mutta on yskää?

Vierailija
7/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko siis töissä riskiryhmäläisten kanssa?..

Vierailija
8/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos testi negaa mutta on yskää?

Sitten et voi mennä, oireettomana voit.

Vierailija
9/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota keikkaa, tarttuu varmasti. Itselläni lapsi sairastui koronaan viime viikolla. Molempien vanhempien kotitestit näyttivät negatiivista, mutta pcr-testi paljasti koronan molemmilla vanhemmilla. Itse työskentelen myös hoitoalalla ja esimieheni on onneksi tiukka ja vaati menemään viralliseen testiin ennen töihin paluuta. Oireet alkoivat sitten, kun positiivinen testitulos oli jo saatu. Kotitesti ei tunnista niin hyvin oireetonta koranatartuntaa ja omikron näkyy huonommin, kun aiemmat muunnokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi