Putous on ankeaa lauantai-illan viihdettä, vitsit ei NAURATA!
Kuka tuota soopaa käsikirjoittaa? Taso tullut todella paljon alaspäin huippukausista.
Kommentit (26)
AP: tulipa vahvistusta omalle mielipiteelle: Twitterissä valitetaan ihan samaa.
Putous sai aikaan kritiikkivyöryn: ”Ei naurata”
MTV: miksi tappaa lypsävää lehmää?
Katsojat: onneksi nykyään on enemmänkin valinnanvaraa kuin TV1, TV2 ja MTV
Tämä toinen jakso oli ehkä jopa vieläkin huonompi kuin ensimmäinen, vaikka kuvittelin ettei eka jaksoa huonommaksi voi mennä.
Kuraahan se Putous on ollut alusta asti, seassa sitten on ollut osuvia hahmoja ja sketsejä.
Ensimmäisten suosikkihokkemien joukossa oli köntsää housussa ja sorvan kylää, sittemmin käellä käymistä ja tatin hakkaamista...
Jälkeen päin voi tuubista muistella hyviä sketsejä.
Tällä kaudella on paljon ensikertalaisia, mutta syypäitä pitää etsiä käsikirjoitustiimin puolelta. Juttusuoni näyttää ehtyneen. Koko formaatti kaipaisi reipasotteista uusiutumista tai vaikkapa jäähylle muutamaksi vuodeksi.
Joskus mietin, että mitä sun kaltaisille ihmisille on tapahtunut? Mistä toi paha olo kumpuaa? Kuka on tehnyt sulle niin pahaa, että sä näet tämän ympäröivän maailman ja siinä olevat ihmiset tuollaisten sadistilasien läpi?
Meinaan, kun minä käyn kaupassa, mä en näe siellä juuri kerään. Juu, ihmisiä tulee vastaan, ihan kaikenlaista mutta kukaan tai mikään heissä ei aiheuta mussa tuollaista raivoa.
Mutta mulla onkin kaikki oikeasti hyvin ja mä olen onnellinen ja kiitollinen elämästä ja kaikesta siitä kauneudesta.