Nyt loppuu tämä mässäily, ei mitään järkeä
Tänään taas koko iltapäivä ja ilta mässätty. Karkkia, sipsiä, jäätelöä, leivoksia pakkasesta..
Viime viikonlopun lapsen synttäreiltä jääneet nämä herkut, jos ihmettelette miksi jemmailen kaapissa näin paljon herkkuja. Tosi paha olo ja olen aivan turvoksissa. Arkisin syön terveellisesti enkä herkuttele, mutta viikonloput lähtee lapasesta. Onneksi sentään viikonloppuisinkin se rajoittuu vaan yhteen päivään. Olen nyt ihannemitoissa, mutta tätä vauhtia pelkään että en ole kauaa vaikka harrastankin paljon liikuntaa. Nyt saa riittää. En osta ensi viikonlopulle mitään herkkuja. Lapsen synttärilahjaksi jääneitä karkkeja vielä on kaapissa, mutta aion antaa lasten syödä ne. Pitää varmaan heittää pakkasestakin loput kakun jämät ja muffinssit roskikseen niin ei tule ahmittua niitäkään.
Kommentit (17)
Mä oon kans samanlainen mässäilijä
Vierailija kirjoitti:
Jatka vaan mässyttämistä, läski. Muuta et enää osaa tehdäkään!
Läskiksi en itseäni sanoisi, ainakaan vielä. 169cm ja 64kg. Ap
Eilen meni melkein koko pussillinen remix choco- karkkeja. Vain salmiakit ja lakut jätin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans samanlainen mässäilijä
"Kiva" kuulla että en ole ainoa mässääjä. Mikä siinä onkaan, että koskaan ei osaa pysyä kohtuudessa eikä ole mitään rajoitinta.. ei vaan osaa ottaa sitä yhtä karkkia vaan menee koko pussi ja enemmänkin ja lisäksi ne jäätelöt, keksit, sipsit, muffinsit yms. Kaloreita syöty tänään varmaan 5000. Onneksi menen aamulla salille. Ap
Kokeile pitää yksi sokeriton viikko. Sen jälkeen sokeri maistuu tosi ällöttävän makealta.
Vierailija kirjoitti:
Eilen meni melkein koko pussillinen remix choco- karkkeja. Vain salmiakit ja lakut jätin.
Voi kun olisi minullakin ollut vain se yksi karkkipussi, mutta kun söin paljon kaikkea muutakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokeile pitää yksi sokeriton viikko. Sen jälkeen sokeri maistuu tosi ällöttävän makealta.
Niin aion tehdä. Ensi viikonloppuna en syö mitään sokeria. Onneksi ei nyt enää kaapeissa olekaan muuta kun ne lapsen lahjaksi saadut karkit ja lapsen karkeista tiedän pystyväni olemaan erossa, kun en halua aiheuttaa lapselle pahaa mieltä. Pakastimesta tyhjennän myös kaiken sokerisen roskikseen. Ap
Näitä ihmissikahybridejä, joiden hormonitoiminta menee mässyttämisestä niin sekaisin, etteivät voi enää porsia, on ihan liikaa Suomessa. Ovat rumia, kuvottavia, vastenmielisiä lyllyviä ihrapyllyjä. Ovat niin rumia ja oksettavia, että niitä ei voi edes naisiksi sanoa.
Ap, kyse ei ole herkuttelusta. Tuo on jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ihmissikahybridejä, joiden hormonitoiminta menee mässyttämisestä niin sekaisin, etteivät voi enää porsia, on ihan liikaa Suomessa. Ovat rumia, kuvottavia, vastenmielisiä lyllyviä ihrapyllyjä. Ovat niin rumia ja oksettavia, että niitä ei voi edes naisiksi sanoa.
Minä olen kyllä ulkoisesti hyvässä kunnossa. Kiitos kuntosalin ja lenkkeilyn sekä terveellisen ruokavalion arkena. Kehonkoostumusmittauksessa rasvaprosenttini oli 17% ja lihaksia normaalia enemmän, ihraa tai selluliittia minulla ei ole missään. Siksi haluankin lopettaa tämän mässäilyn, koska tiedän että kohta en enää näytä näin hyvältä jos jatkan tätä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ahmimistahan tämä on. Eroon on päästävä. Ap
Tuo sokeriton viikko kuulostaa hyvältä idealta. Mutta kun yritin korvata karkit kuivatuilla aprikooseilla, söin koko pussillisen, mistä seurasi ilmavaivoja sekä löysä vatsa…
Muinäkin korvasin vielä jokin aikaa sitten esim. aamiaisen ja lounaan suklaalevyllä. Söin Fazerin suklaalevyn päivässä, koska ruuanlaitto oli monestakin syystä jäänyt minimiin. En lihonnut suklaasta, vaikka en harrastanut liikuntaa, enkä potenut mitää syyllisyyttä tai lopettamisaikeita. Ajattelin saavani suklaasta kalsiumin yms. Mutta lopulta suklaa ei enää maistunut miltään, koska aistini turtuivat siihen. Lähinnä helpon energian vuoksi sitä tosin söinkin. Mutta yksipuolisuus vähän huolestutti. Lopetin suklaansyönnin, kun löysin uusia ideoita ruuanlaittoon - nyt syön maittavasti ja terveellisesti. Mikään ei ole ruokavaliossani kielletty, paitsi kahvi, joka on keholleni myrkky.
Kaikki mitä syöt, on ravintoa. Lapsille varsinkaan ei kannata opettaa, että osa ravinnosta ei ole nautinnon arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ahmimistahan tämä on. Eroon on päästävä. Ap
Jos todella nautit kaikesta, mistä syöt, se on ok.
Joskus vaan käy niin, että itsetuhoisuutta sanotaan herkutteluksi... Jos syöt vain ja ainostaan siksi, että nautit siitä, se ei ole itsetuhoista.
Kiinnitä enemmän huomiota arkipäiviesi ruokavalioon. Jotain korvattavaa siinä kai on, jos tyydytys keskittyy viikonloppuihin.
Jos tekee mieli napostella, juo lasi vettä. Joskus janoa luulee näläksi.
Jatka vaan mässyttämistä, läski. Muuta et enää osaa tehdäkään!