Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten halut seksissä

Vierailija
12.02.2022 |

Tuntuvat tutkimuksen mukaan pyörivän oman navan ympärillä ja tuntuu että kaikki toiveet liittyvät siihen kuinka nainen tyydyttää häntä. Miehiä ei kiinnosta näköjään pätkääkään miltä naisesta tuntuu tai mitä nainen haluaa.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008606793.html

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ApinaonMies kirjoitti:

onhan se totta juu kun luonnollinen balanssi rikkoutuu kahden alastoman apinan välillä niin eihän siitä mitään ainakaan hyvää ikinä synny. Eihän?

maailmassa on sellainen valtava mystinen murros tapahtunut ja liikkeellä kokoajan ettei siinä yksi tai kaksikaan alastonta apinaa oikein tunnu pysyvän perässä tai pitävän päätään kylmänä selvitäkseen naarmuitta ainakaan.

totta varmasti sekin miten sekaisin jokainen nainen on tässä tilanteessa missä saamalla kokoajan itselleen elämässään enemmän tilaa hengittää koko sielullaan sydänmensä pohjasta huomaa samalla miten paljon vaikeampi on sitten ottaa sitä hapoea vastaan keuhkoihinsa kun tuntuu aina tukehtuvansa kuitenkin jokaisesta uudesta löydöstään. Eikö?

se on varmasti nykyään ainakin meillä länsimaiseen elämään tottuneilla ihmisellä se jutun juoni eikä se helpota vaikka kuinka meditoisi ja joogailisi. ei se niin vain helposti poistu kenenkään naisen mielestä ja kehostakaan. se on ja vaivaa alati naista.

niin totta kun luonnollinen balanssi on rikki..

Mitähän kirjoittaja tarkoittaa?

balanssi kahden apinan välillä on rikki. sitä ei voi millään länsimaiseen elämään tottuneilla ihmisillä mitenkään totutun 'yksinkertaisesti ja mukavankivasti' saada noin vain korjatuksi. maailmassa on sellainen valtava mystinen murros tapahtunut ja liikkeessä koko ajan alati eikä siitä selviä naarmuitta yksikään alastonapina eikä kaksikaan. luonnollinen balanssi on rikki..

Vierailija
62/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saattavat unohtaa miehen halut omien halujensa ja toiveidensa vuoksi. Tai torpedoida toisen halut. Ja sitten itketään tätä juttua. Arvostan naisia, jotka todella haluavat kokeilla myös miesten toiveita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en osaa sanoa, eikä toki edes minulle kuulukaan, mutta meillä nautiskelu on molemminpuolista. Mieheni pitää minua hyvänä ja haluaa että nautin ja päinvastoin minä myös kiihotun nähdessäni miten saan hänet nauttimaan. Välillä on vain sellaista 'tyydytystä' kumpi sitten haluaakin enemmän ja sitten välillä kunnon herkuttelua ja seksi-ilottelua, jossa molemmat käydään ihan villeinä. Ollaan joskus hurjasteltu lisävoimienkin avulla sängyssä ja siitä miehelleni isot propsit. Taisi hänkin kyllä aiheesta kiihottua :)

Vierailija
64/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista en osaa sanoa, eikä toki edes minulle kuulukaan, mutta meillä nautiskelu on molemminpuolista. Mieheni pitää minua hyvänä ja haluaa että nautin ja päinvastoin minä myös kiihotun nähdessäni miten saan hänet nauttimaan. Välillä on vain sellaista 'tyydytystä' kumpi sitten haluaakin enemmän ja sitten välillä kunnon herkuttelua ja seksi-ilottelua, jossa molemmat käydään ihan villeinä. Ollaan joskus hurjasteltu lisävoimienkin avulla sängyssä ja siitä miehelleni isot propsit. Taisi hänkin kyllä aiheesta kiihottua :)

Teillä varmasti kivaa, mutta miten huomioit miestä? Tarkoitan, että se kiva ei tule pelkästään siitä, että on kivaa kun sinulla on kivaa. Mitä teet itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan