Mistä löytää kaunis nörttinainen?
Nörttikulttuurissa on ainakin suomessa muutenkin niin vähän naisia. Ne harvat, keitä kiinnostaa pelit, fantasia, sarjakuvat jne. tuppaavat olevaan homssuisen oloisia/eivät pidä kovin hyvää huolta ulkonäöstään ja/tai ovat kaiken lisäksi nipottavia naisasia-nörttejä.
Itselleni ulkonäkö on tärkeää, vaikka olenkin nörtti. Harrastan futista ja käyn salilla 3 kertaa viikossa, pukeudun tyylikkäästi, muotoilen hiukseni melkein joka aamu jne, joten odotan kumppaniltani JONKINLAISTA panoststa ulkonäköön.
Vinkkejä mistä löytää kaunis ja lempeä (ei-nipottaja-feministi) nörttinainen? Olisi kiva kerrankin seurustella naisen kanssa, jota kiinnostaa muukin kuin tosi-tv-ohjelmat, julkkikset, bilettäminen jne.
M24
Kommentit (40)
Kyllä meitä on. Itse olen tosin varattu. Millä alalla olet? "Nörttialojen" opiskelijoiden parista ja tiettyjen alojen työpaikoilta löytyy helmiäkin, joskin valtaosa naisista on kuvailemasi kaltaisia. Kilpailu näistä helmistä on tosin miesvaltaisella alalla kovaa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:40"]
Kyllä meitä on. Itse olen tosin varattu. Millä alalla olet? "Nörttialojen" opiskelijoiden parista ja tiettyjen alojen työpaikoilta löytyy helmiäkin, joskin valtaosa naisista on kuvailemasi kaltaisia. Kilpailu näistä helmistä on tosin miesvaltaisella alalla kovaa.
[/quote]
Opiskelen yliopistossa tietotekniikkaa. Meillä on kursseilla parista kymmenestä opiskelijasta max 3 yleensä naisia ja he sattuvat kuulumaan tähän "homssuinen" -kategoriaan ikävä kyllä. Ehkä työelämästä löytyisi sitten.
AP
Kauniilla nörttinaisilla on se ongelma, että heillä on paljon kysyntää. Itse kerkesin viettää uudessa opiskelupaikassani reilun kuukauden, kun jo löysin oman koodaripoikaystäväni, jonka kanssa viettää romanttisia pelisessioita. T. nörttinainen
Yliopistoilta, matemaattisilta/teknisiltä/luonnontieteellisiltä aloilta. Toki noissa paikoissa nätin ja fiksun tytön ympärillä on sen kaltainen piiritys, että vapaata voi olla vaikea löytää. Muistan itse opiskeluajoiltani tilanteen, jossa juttelin yhtenä iltana kolmen pojan kanssa. Jokainen näistä teki aloitteen omalla tavallaan myöhemmin, yksi soitti kotiin, yksi kirjoitti minulle kirjeen (90-luvulla) ja yksi pyysi elokuviin seuraavan kerran kuin törmättiin. Ja joku sarjakuvakeskustelu käytiin porukalla. Sain siis nörttityttönä valita parhaat päältä, ja erinomaisen miehen sitten valitsinkin.
Homobaarista? Saattaa olla hieman karvainen ja möreä ääni, mutta on bottom
Varattuja tai sitten sen verran korkeatasoisia, ettei jollain pintaliitäjäpojulla ole mitään mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:37"]
Itselleni ulkonäkö on tärkeää, vaikka olenkin nörtti. Harrastan futista ja käyn salilla 3 kertaa viikossa, pukeudun tyylikkäästi, muotoilen hiukseni melkein joka aamu jne, joten odotan kumppaniltani JONKINLAISTA panoststa ulkonäköön.
[/quote]Olet siis kaappihomo joka etsii naismaista poikaa?
Olen varmaan sellainen homssuinen. Minusta geelillä muotoiltu tukka ja niin sanottu tyylikäs pukeutuminen on molemmilla sukupuolilla vain ikävystyttävän näköistä, ei kaunista. Ehkä sinun olisi pitänyt kysyä urheilullista ja tyylikästä.
Minä taas suht kaunis, mutten voi sanoa olevani täysin nörtti. Matematiikka ja jotkut pelit kiinnostavat sekä tykkään datailla. Juhliminen, hyväolo ja liikunta toisaalta ovat ehkä tärkeämpiä kuin xboxin tai pleikkarin hakkaaminen.
Joo ei. Ei kauniit nörttinaiset katso geelitukkien perään. Kurki omaa tasoasi.
Etsit siis sellaista joka sietää sitä että hakkaat nintendoa päivät pitkät ja runkkaat räkä poskella? Ihana mies
Mää tiedän yhden. Yritän sitä itse ensin ja jos ei onnistu niin infoan sua sijainnista.
Atleettinen pizzaa mussuttava nörtti etsii naisseuraa vauvapalstalta :D
No mut saisit ;-) ♥♥♥
mua kukaan ei oo halunnu
:'(
Mut sais
Miksi naisen pitäisi olla samanlainen kuin sinä? Sulle voisi sopia kaunis kirjallisuudenopiskelija. Se lukis kirjoja vieressä, kun dataat, ja taatusti keskustelis muusta kuin tosi-tv:stä. :D
Sori oon varattu.