Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihana tämä tunnetila aina näin ovulaation aikaan
17.06.2015 |
Kevyt ja varma olo ja hymyilyttää helposti.
Kommentit (3)
Kyllä ja panettaa 24/7, muuna aikana panettaa vaan kerran päivässä tai joka toinen päivä! Mutta siis täähän ei taas kovinkaan ihanaa oke näin sinkkuna ;(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:57"]Kyllä ja panettaa 24/7, muuna aikana panettaa vaan kerran päivässä tai joka toinen päivä! Mutta siis täähän ei taas kovinkaan ihanaa oke näin sinkkuna ;(
[/quote]
Vähälläpä pääset tuon panetuksen määrän kanssa. Mulla panettaa aina 24/7
t:sinkkumies
Alue: Aihe vapaa
Mulla on sillon aina ällö olo