Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

krooniset poskiontelo- ja keuhkopitkentulehdukset

Vierailija
25.06.2015 |

Onko joku muu niin epäonnekas, että on saanut krooniset poskiontelo- ja keuhkoputkentulehdukset? Miten jaksat niiden kanssa ja oletko saanut niihin lääkäriltä apua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin kroonisesta poskiontelontulehduksesta, mutta se vaiva jäi välittömästi, kun lopetin tupakan polton. Nyt ei ole 9vuoteen ollut yhtään poskiontelontulehdusta.
Aika monta antibioottikuuria kerkesin syömään ennen kuin tajusin ton polttamisen lopettaa. En tietenkään väitä, että kaikilla polttaminen vaikuttaisi, mutta itsellä se oli selvästi syyllinen vaivaan.

Vierailija
2/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntemallani kosmetologilla on ollut, vaihtoivat alaa sitten helpotti. Eli tosiaan se syy pitää tajuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jatkuvasti keuhkoputkentulehduksia, ja aika rajuin oirein. Oli ihan pakko lopettaa polttaminen, ja siihen loppuivat bronkiitit.

Vierailija
4/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin vähän tupakoinut ja olin lopettanut kokonaan n.10v ennen kuin sain nämä sairaudet. Olenkin nyt miettinyt onko kuitenkin asuntoni huoneilma saanut nämä aikaan. Talossa asuu paljon vanhoja ihmisiä, joista useimmilla on astmaa.

Vierailija
5/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:05"]Olen hyvin vähän tupakoinut ja olin lopettanut kokonaan n.10v ennen kuin sain nämä sairaudet. Olenkin nyt miettinyt onko kuitenkin asuntoni huoneilma saanut nämä aikaan. Talossa asuu paljon vanhoja ihmisiä, joista useimmilla on astmaa.
[/quote]
Kannattaa lähteä nopeasti. Muuta vaikka kaverin sohvalle toistaiseksi, ja jos oireet helpottavat, niin tilanne on aika selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan