Miten kännyn näytöltä Whatsapp-viestit pois?
Miten saa pois sen,että saapuneen Whatsapp-viestin alkuosa tulee näkyviin puhelimen näytölle?
Onhan se kätevää muuten, mutta jos kännykkä on pöydällä, niin kaikki näkevät sinulle tulleiden viestien sisällön.
Kommentit (26)
Iphonessa ainakin voit kytkeä asetuksista ilmoitukset pois näytöltä. En muista yhtäkkiä kuinka androideissa. Windows-puhelimien kanssa sinulla on jo paljon muitakin ongelmia.
Avaa whatsapp--> asetukset --> ilmoitusasetukset--> ponnahdusilmoitukset--> pois päältä.
Mitäs salaisuuksia sitä yritetäänkään peitellä? ;)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:14"]
Mitäs salaisuuksia sitä yritetäänkään peitellä? ;)
[/quote]
Selvä hommahan tuo. Seksiviestijä seurustelukumppanilta tai jonkun toisen kumppanilta. :D Eipä ole minun homma arvostella.
Itse asiassa Windows puhelimessa saa säädöt tehtyä aika helposti...
Kiitos neuvoista! Uskon että ne auttavat ratkaisuun. Mutta sanokaa muuten, mistä tiedän onko minulla Windows-puhelin vai Android-puhelin? :-)
ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:41"]Kiitos neuvoista! Uskon että ne auttavat ratkaisuun. Mutta sanokaa muuten, mistä tiedän onko minulla Windows-puhelin vai Android-puhelin? :-)
ap
[/quote] Samsung on aina android ja nokia windows
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:41"]
Kiitos neuvoista! Uskon että ne auttavat ratkaisuun. Mutta sanokaa muuten, mistä tiedän onko minulla Windows-puhelin vai Android-puhelin? :-)
Windows-puhelin on täynnä niitä rumia värikkäitä laatikoita alkuruudussa. :D
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:41"]Kiitos neuvoista! Uskon että ne auttavat ratkaisuun. Mutta sanokaa muuten, mistä tiedän onko minulla Windows-puhelin vai Android-puhelin? :-)
ap
[/quote] Samsung on aina android ja nokia windows
[/quote]
Itse asiassa ensimmäinen julkaisu Windows Phone 8 käyttöjärjestelmän puhelin oli Samsung Ativ S eikä Nokialaisissa pidä unohtaa Meego älypuhelimia.
Toki harvinaisempia, mutta "aina" ei pidä paikkaansa.
Jos lukee sen ponnahdusviestin niin näkyykö että on paikalla ja katsonut sen?
Ap täällä. Enpä itse asiassa muista edes puhelimeni mallia. Nokia se on ja muistan että ostaessani olisin nähnyt nimen Asha. En löydä ohjekirjaa. Lukeeko puhelimessa jossain kohtaa mikä malli se on?
Sain Whatsappin kautta viestit nyt pois! Mutta edelleen näytölle tulee viesti siitä, keneltä henkilöltä on tullut viesti :-(
ap
12: Ponnahdusviestin lukeminen ei näy missään. Teiniltä opittu kikka!
No, saitko piilotettua viestit kumppaniltasi? Miten tarina jatkuu, ootko vielä selvillä vesillä?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:14"]Hjälp! Ap
[/quote]
Asha on Meegolla
Siis onko mahdollista saada iphonella niin, että puhelin kyllä ilmoittaa uusista whatsapp-viesteistä, mutta viesti ei näy näytöllä?
Entäs facebookin messenger-viestit ja normaalit tekstiviestit?
ELi mulla on sitten Android-käyttöjärjestelmä, jos Asha kerran on Meego. Kiitti!
ap
Menee niin hermo! Ei puhelimen eikä whatsappin asetuksista saa pois noita näytölle pomppivia viesti-ilmoituksia!!
Apua tähän jos joku tietää. Ärsyttää...
Pidä puhelin pöydällä näyttö alaspäin