Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaisin aloittaa siivoamisen?!

Vierailija
25.06.2015 |

6 tuntia aikaa saada koti täysin järjestykseen!
Olkkari kaipaa järjestelyä ja tavaroiden viemistä paikoilleen.
Keittiössä tiskit pitäisi tiskata, astiat laittaa kaappiin. Siivota tasot.
Vessa/kylppäri pitäisi siivota ja vähän pyykkiä pestä.
Eteinen pitäisi järjestellä ja turhat lehdet viedä keräykseen.
Makkarissa järkkääminen ja petaaminen. Tietenkin kaikkialle imurointi ja luutuaminen.
Puuh, jotenkin väsyttää. Nukuin yön tosi huonosti! Tsempatkaa mut siivoamaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä! Musa soimaan ja hommiin. Laita ensin pyykkikone pyörimään ja tiskikone päälle /tiskit likoamaan, jos käsin tiskaat. Sitten raivaat ensin pahimman kaaoksen ja siitä etenet. Tee välitavoitteita ja pidä taukoja.

Vierailija
2/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin eilen siivoomaan mun YKSIÖTÄ. Pyyhkäisin hieman pölyjä ja otin imurin kaapista.
Siellä se imuri vieläkin odottelee, että pääsiskö tänään JO hommiin.

Ei vaan jaksas. Oon töissä siivoojana jos se olis selittäs yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaaos ja sotku joka paikassa!
Arvaa onko vaikeaa aloittaa?

Vierailija
4/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, musat soimaan ja siivoat vaikka huone kerrallaan. Sitten 10min tauko ja taas jatkuu.
Tsemppiä! :D

Vierailija
5/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laitat pyykkikoneen ja astianpesukoneen pyörimään, sitten viet roskat ja kaiken ylimääräisen pois. Sitten vaan etenet huone kerrallaan. Itse aloitan aina siitä huoneesta, jonka saa nopeimmin kuntoon. Se kannustaa jatkamaan!

Vierailija
6/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:53"]Juu, musat soimaan ja siivoat vaikka huone kerrallaan. Sitten 10min tauko ja taas jatkuu.
Tsemppiä! :D
[/quote] Kiitos tämä oli tosi hyvä! Kokeilen tätä heti kun saan lapsen päiväunille! T. Ei ap mutta saman ongelman kanssa painiva mamma

Vierailija
7/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivän ohjelma on about sama ja jaloissa 4 ja 2 vuotiaat :s

Kokeile ap tehdä lista tehtävistäs ja ja lisää listaan "palkintoja" esim. Kun olet hoitanut yhden huoneen kuntoon saat nauttia kupin kahvia rauhassa tai jotain muuta. Myös jo se kun saat kaiken tehtävän listalle helpottaa työhön lähtemistä ja on kiva vetää listalta yli ne jo tehdyt jutut ja kqtsoa kuin tehtävät vähenee.

Vierailija
8/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:04"]Mun päivän ohjelma on about sama ja jaloissa 4 ja 2 vuotiaat :s

Kokeile ap tehdä lista tehtävistäs ja ja lisää listaan "palkintoja" esim. Kun olet hoitanut yhden huoneen kuntoon saat nauttia kupin kahvia rauhassa tai jotain muuta. Myös jo se kun saat kaiken tehtävän listalle helpottaa työhön lähtemistä ja on kiva vetää listalta yli ne jo tehdyt jutut ja kqtsoa kuin tehtävät vähenee.
[/quote]

Ja tosiaan hyvä musiikki saa siivousfiilikseen, kuten joku jo mainitsi. :)

Vierailija
9/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan myös nyt!

Vierailija
10/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille hurjasti!
Sain vietyä muutaman tavaran omalle paikalleen. Seuraavaksi käyn laittamassa ne tiskit likoamaan ja tulen jatkamaan olkkarin parissa. Niin ja voisin sitä ennen viedä pesutupaan pyykkiä pesuun.
Tsempit teille kaikille muillekin. :) joskus ei yhtään kiinnosta tai jaksaisi, vaikka toki rakastan sitä puhdasta kotia sitten.
Ps. Tulen aina välillä ilmoittelemaan (=saatte potkia mua persuksille, jos ei meinaa lähteä käyntiin!).
Ap

Vierailija
11/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotetaanko yhdessä siivous nyt ja tullaan vaikka 12 kertomaan mitä on saatu aikaan? :)

Vierailija
12/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leiki roolileikkiä: asunto ei olekaan sinun, vaan mahtavan rouvan, joka haluaa siistin kodin. Illalla siivoyksen jälkeen vielä odottamassa rouvan miehen tyydyttäminen.

Vierailija
13/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin aloittamaan mutta sitten nuorimmainen konttasi haukkana paikalle ja pian esikoinen kirmasi paikalle auttamaan. Varmaankin tarpeetonta sanoa, että nyt on sotkuisempaa kuin aloittaessani. Jee.

Vierailija
14/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:10"]Alotetaanko yhdessä siivous nyt ja tullaan vaikka 12 kertomaan mitä on saatu aikaan? :)
[/quote]
Sopii! Mä kävin äsken laittamassa osan tiskeistä likoamaan, vein osan roskista ja laitoin pyykkikoneen päälle. Nyt jatkuu. :)
Ap

Vierailija
15/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla

Vierailija
16/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette hommia aina 10min ja sitten roikutte taas av:llä 20min. Tehoronta.

Vierailija
17/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin! Olkkarissa on osa turhista tavaroista viety paikoilleen. Paljon siistimpi. Keittiössä on jäljellä 1/3 tiskeistä ja muu siivoaminen. Kylppäri/wc on melkein valmis: enää puhtaat käsipyyhkeet, odotan lattian kuivuvan. Makkariin ja eteiseen en ole vielä koskenut. Pyykitkin alkaa varmaan olla jo valmiit. Nyt juon kupin kahvia. :) 4 tuntia aikaa!
Ap

Vierailija
18/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa kaikkein parhaiten se, että siivoan koko ajan jotain eli että en päästä sitä sekasotkua liian pahaksi. Kaikkein raskainta on alkaa siivota jonkin tautirupeaman jäljiltä, kun itse on ihan heikko ja huusholli on räjähtänyt sillä välin käsiin...

Vierailija
19/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on pakko sanoa, että kadehdin niitä, joiden luokse vieraat tulee, eikä tarvitse kumminkaan liiemmin siivota. :D mutta sehän on ihan minusta itsestäni kiinni. Kun vaan pysyisikin koti aina siistinä ja tavarat paikoillaan. Nyt on eteinen valmis, kylppäri valmis. Keittiössä vielä vähän astioita pestävänä ja siivoamista. Olohuone ei ole vielä edellisestä edistynyt. Makkari edelleen koskematon. Onneksi on vielä aikaa.
Ap

Vierailija
20/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu jotain aikaiseksi. Raivasin yhtä huonetta ja lakaisin lattiaa.
Kävin pesulassa. Tehty vasta 5% hommista..
Nyt päikkäreille.
Väsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän