Sinä 44-46 kokoinen nainen, käytätkö
Kommentit (24)
Mulla housut kokoa 46, paidat 42-44, yleensä 44. Riippuu mallista. Käytän yleensä maksimekkoja, muunmallisia en edes harkitse käyttäväni! Maksimekko on paras mun vartalolle :)
Maksimekot ovat ainakin itselleni tosi pukevia ja kaiken lisäksi mukavia. Laadukasta, paksua ja nätisti laskeutuvaa trikoota, riittävän iso koko ja kropan mittasuhteita tasaava kuviointi. Esim päärynämalliselle raitaa, kirkasta väriä tai isoa kuviota yläosaan ja helmaosa tummempi ja yksivärinen tai esim v-mallisesti raidoitettu.
Käytän. Mulla on erimallisia mekkoja, osa on istuvia kotelomekkomallisia, osa on a-linjaisia, joissain on vyötäröltä alapäin lähteviä laskoksia. On myös liivimekkoja ja kesämekkotyylisiä tiedättehän, sellaisia klassisen mallisia. Joku ihan suorakin polviwittainen mekko on, mutta siitä ei ehkä kannata aloittaa, jos kokee olevansa jotenkin iso.
Mä siis pidän mekoista. Pidän myös hameista. Ja housuistakin. Valitettavasti teen niistä suurimman osan itse. Joitain ostan ja oon ostanut viimeaikoina esim comma, rils, finnwear, voglia (juujuu, tätitavaraa, mutta tuunaa päällensä) gerry weber ja sand.
Mut toi monen mainitsema skater malli. Juu se näyttää hyväl. Mutta ei sitä enää nelikymppisenä voi päälleen vetää. Maksimekko taas ei ole tämän kokoisen päällä enää kovin hyvän näköinen, tai ainakin sen mallista ja materiaalista pitää olla todella tarkkana. Iso nainen yhteen materiaaliin puetttuna näyttää helposti isolta möykyltä. Itse tykkään, että möykyssäni on hyvä olla vähän yksityiskohtia.
Käytän. Sellaisia jotka istuvat vyötäröltä mutta siitä alaspäin levenevät (Huom. Ehdottomasti ei niitä empire-mallisia maksimekkoja jotka levenevät jo rintojen alta..)