Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhteenne alkoi? Kumpi teki aloitteen? Miten?

Vierailija
25.06.2015 |

Kauheasti on keskustelua epäonnistuneista iskuyrityksistä. Jaetaanpa onnistumisia niin niistäkin voi oppia jotain.

Kumpi teki aloitteen tutustumiseen? Missä? Miten? Mikä oli avain onnistumiseen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/49 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tarinoita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin miehen kuvia eräällä nettisivustolla. Alettiin jutella muutenkin, vaihdettiin facebookiin. Siellä tulikin yhtäkkiä juteltua joka päivä, ja mies alkoi vaikuttaa enemmän ja enemmän täydelliseltä kumppanilta. Noin kuukauden päästä ajoin miehen luo hermostuneena, sillä olin jo superihastunut. Pelkäsin, että mies osoittautuu aivan kauheaksi, mutta toisin kävi. Mies oli ja on ihana. Kannatti aloittaa keskustelu!

Vierailija
4/49 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junasta alkanut romanssi täälläkin. 5 vuotta yhdessä.

Vierailija
5/49 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiritti kuin hai laivaa. Erosi itse ja alkoi käymään mun ja ex-kihlattuni luona. Ex paljastui pettäjäksi. Heitin sormuksen menemään. Noin vuoden piiritti mua ja teki kaikkensa saadakseen mut ( oli ollut ihastunut muhun ennen kun erosi itse). Noh tässä ollaan ja perhettäkin on yhteistä jo.

Vierailija
6/49 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tavattiin. Olin ison baaritiskin toisella puolella, mies toisella. Huomasin että hän katselee ja hymyilee ja minä tietty takasin. Sitten hän lähti ja olin vähän että jaah, just, mutta hän ilmestyikin viereeni ja kysyi että saisiko neitiä hetken häiritä. Tässä nyt kuudetta vuotta yhdessä ja kolmas lapsi kohta syntymässä :)

Vierailija
7/49 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli ruuhkabussissa viereeni istumaan. Aikamme juteltuamme pyysin häntä kahville ja tässä sitä ollaan 5 vuotta myöhemmin :)

Vierailija
8/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse varattu silloin, kun ekan kerran tapasimme yhteisen ystävämme illanistujaisissa. Nykyinen mieheni oli kuulemma heti kiinnittänyt huomionsa minuun ja seuraavana päivänä pyysi Facebookissa kaveriksi. Jutteli niitä näitä useita viikkoja Facessa, mutta en lämmennyt heti koska luulin olevani niin rakastunut exääni. Vanha suhteeni tuli kuitenkin tiensä päähän (muista syistä kuin tästä) ja aloin treffailemaan nykyistä miestäni. Nyt takana puoli vuotta yhteiseloa ja en voisi parempaa miestä löytää! :)

Vierailija
10/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuimme kuntosalilla. Juteltiin aina kun nähtiin (useamman vuoden ajan...) ja kerran sitten satuttiin yhtäaikaa ravintolaan kun olin juuri eronnut. Siitä illasta saakka ollaan oltu yhdessä ja nyt olemme naimisissa ja meillä on 9kk vanha poika.

Vierailija
11/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten lutkahtavia naisia täällä on, kun ovat alentuneet itse tekemään aloitteen miehelle. Aloite on miehen tehtävä!!! Kuinka monta kertaa se pitää takoa teidän kalloon? Olette säälittäviä!

T: Naisellinen  nainen

Vierailija
12/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi suutelemaan minua baarissa valomerkin jälkeen. Emme olleet vaihtaet sanaakaan, tuijotelleet vain toisiamme silmiin ja hymyilleet. Normaalisti vetelisin ympäri korvia, mutta siinä vain oli sitä jotakin.

Vierailija
13/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli alunperin kaverin kaverin kaveri. Vietettiin baari-iltaa tyttöjen kanssa ja hän kävi sanomassa moi, myöhemmin olin menossa kotiin (melko lähellä keskustaa) ja löysin miehen makaamasta rappusilta. Eihän sitä siihen voinut jättää reppanaa <3 :3 Parastahan oli, kun seuraavana aamuna mies tuli suihkusta ja äitini seisoi keskellä olohuonetta. Että semmosta...

Vierailija
14/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin deittisivustolla kuvattomana. Kuvaton mies laittoi viestiä luettuaan proffilistani eräästä kiinnnostuksen kohteestani ja halusi tutustua. Yleensä en tuolla kuvattomille vastaillut, mutta heti hänen kanssaan halusin jsotain syystä vaihtaa kuvia. Jo ulkonäkö sai aikaan minussa wow-reaktion ja muutaman viestin jälkeen ehdotin tapaamista. Mies sitten tuli minua katsomaan eräänä viikonloppuiltana työvuoronsa jälkeen kotikaupunkini kuppilaan, jossa olin ollut ystäväni kanssa iltaa viettämässä ja juotiin ykahvit. Mies heitti minut kotiin ja parin viikon päästä seuraavat treffit. Siitä se sitten lähti ja nyt asuttu kaksi vuotta yhdessä.

Oikeastaan tiesin jo heti kuvansa nähtyään, että tuo se on.:-) Hän näytti jotenkin hyvin tutulta.

Vierailija
15/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä oli ihastunut muhun 13-vuotiaana, vaikka tiesimme toisemme vain nimeltä. Täysi-ikäisyyden kynnyksellä olin itse vuorostani ihastunut häneen, mutta ajattelin, etten saisi koskaan tunteilleni vastakaikua. Olimme jo vuosia liikkuneet samassa kaveriporukassa, mutta 19-vuotiaina yhteinen baari-ilta johti siihen, että loppuillasta emme tainneet huomata kuin toisemme.

Seuraavana päivänä sain viestin, jossa kysyttiin, että missä mennään. Hän oli armeijassa ja oli ollut viikonlopun vapaalla, mutta lähdössä parin päivän päästä takaisin. Näimme samana päivänä, kun hän lähti takaisin armeijaan. Siitä hetkestä lähtien olen tiennyt, että sen henkilön kanssa haluan olla aina ja oon maailman onnellisin tästä asiasta :)

Vierailija
16/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:19"]Junasta alkanut romanssi täälläkin. 5 vuotta yhdessä.
[/quote]

Pitää näköjään ruveta kulkemaan junalla joka paikkaan :')

Vierailija
17/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä. Näin miehen ilmoituksen ja muutaman päivän jälkeen laitoin hänelle viestin. 

Sit meni muutama viikko kun sain vastauksen, tuona aikana mies ei ollut käynyt treffipalvelussa. (sen näki nimimerkin alapuolelta koska oli viimeksi ollut kirjautuneena) 

Siitä se ajatus sitten lähti. Vieläpä vähän nurinkurisesti koska olimme fb-kavereita ennen kuin edes olimme toisiamme nähneet ekaa kertaa. Mut kirjoiteltiin pitkään ennen kuin näimme toisemme livenä, mä taisin ehdottaa elokuviin menoa ja mies ehdotti päivää. Käytiin leffassa, sen jälkeen käytiin kahvilla eikä oikein tehnyt mieli lähteä kotiin ollenkaan. Seuraavan kerran nähtiin parin päivän päästä tiiviin viestittelyn jälkeen, sen jälkeen joka iltapäivä kahvilla, kirjastossa, kävelyllä tms. kun vaan oli mahdollisuus. Noin meni kuukauden verran kunnes menin ensimmäisen kerran hänen luokseen, yöksi. 

Mulla oli edessä pitkä vapaa ilman lapsia ja silti lähdin yhden yön jälkeen pois. Ihan vaan palatakseni samana iltana takaisin. (olin aikoinaan tehnyt päätöksen etten päästä "sellaisia" miehiä kotiini edes silloin kun lapset ovat poissa)

Kun pitkä vapaani loppui, olin tietty kotona ja juttelin lasteni kanssa että oon tavannut kivan tyypin, lapseni ovat teini-ikäisiä. He halusivat myös tutustua ja sovittiin että mies tulee sitten käymään viikolla. Ja niin tuli. Viikko tuosta niin mies vietti yönsä meillä ja siitä se ajatus sitten lähti. Kaikki on mennyt niin hienosti että alkuvaiheessa pelkäsin jonkun menevän karmeasti pieleen, mutta ei vielä ole mennyt ja aikaa on jo kulunut monta vuotta.

Vierailija
18/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palvelualalla ja mieheni oli asiakkaani. Kävi muutaman kerran ja kysyi sitten lähdenkö kahville. Jotain väreilyä oli jo ensimmäisellä kerralla

Vierailija
19/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ilmoitus sen aikaisessa Deitti.netissä. Sain nykyiseltä mieheltäni lyhyen ytimekkään vastauksen ilmooni, ja vastaus meni näin: "Oon pitkä ja lihaksikas akateeminen mies. Kiinnostaako?".

Vastasin miehelle, että "No enpä tiedä. Valota jotain lisää ensin.". Mies: "No mitä?". Minä: "Aloitetaanko vaikka siitä, että mistä pidät ja mistä et".

Sitten alkoi tulla tarinaa edes vähän vuolaammin. Tavatessa mies paljastui ihan puheliaaksi. Kirjoittaa se ei osaa edelleenkään (eikä mulle oo koskaan valjennut, että miten edes lukiosta pääsee läpi sen kirjoitustaidoilla, saati sitten vaativasta yliopistokoulutuksesta, joka miehellä on ;)

Tällä hetkellä pähkäilen sitä, onko meillä tulevaisuutta (avioelämää takana n. 5 v.). Todennäköisesti ei, eikä se johdu kirjoitustaidosta.

Vierailija
20/49 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme lukiossa. Mies katseli mua vaivihkaa käytävillä kuukausia ja ilmoittautui samoille kielikursseille. Minä istuin luokan keskivaiheilla, mies edessä. Siitä hän yhtenään vilkuili varovasti olan yli ja minä hölmö luulin hänen katselevan vaan kaveriani. Sitten yllättäen aloin saada häneltä mukavia viestejä. Mies pyysi minua seuralaisekseen vanhojen tanssien juhliin ja aloimme käydä joka ilta myöhäisillä kävelyretkillä käsi kädessä. Parin viikon kuluttua sovimme seurustelevamme.

Nyt 10 vuotta myöhemmin olemme naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi