MILLAINEN RITARILINNA OIS HYVÄ?
Haluisin ostaa ritarilinnan synttärilahjaksi lapselle, mut kun kaupoissa ei ole viime aikoina näkynyt paljoa linnoja. Epäilyttää jos on kovin edullinen, onko teillä moiset kestäneet? Tarttis olla hinta-laatusuhde kohdallaan, kun useimmat linnat on kuitenki aika kalliita. Kokemuksia kaivattas!
Kommentit (7)
Merkkejä en muista, mutta toinen kootaan pienemmistä osista ja siitä saa muunneltua helposti erilaisia kokonaisuuksia. Toisen saa koottua isommista osista, se on helppo ottaa leikkiin ja helppo purkaa, mutta vie kamalasti säilytystilaa leikkien välissä.
Minä pidän enemmän siitä muunneltavasta, mutta se vaati pidempään aikuista avuksi leikin aloittamisessa, kokoaminen ei ole aivan helppoa, mutta se on kauniimpi ja jotenkin laadukkaamman oloinen.
Molemmat linnat ovat kovassa käytössä, vaikka ensin kiroilin toisen linnan tuloa taloon ja meinasin pistää toisen linnoista heti pois. Poika tykkää kun voi leikkiä kahdella linnalla ritarileikkejä.
jostain pienistä rakennelmista (tyyliin nukkekoti) vai sellaisista, joihin voi mennä itse sisään??
oon ihan pihalla, mut poika on ihan ritari-iässä ;)
t sivusta keskusteluun liittynyt
eli dublo-legoista rakennettava linna,
poika pian 6v leikkii ja rakentelee sitä vieläkin!!
ostettiin joskus 3vuotiaana...
..ja oikein hyvä on ollut. Osat eivät rikkoonnu ja voi rakentaa eri mallien mukaan. Jos on muutenkin paljon Playmobil -leluja, voi niitä yhdistellä -pojan viikingit yrittävät hyökätä ritarilinnaan..:).En kyllä tiedä saako Suomesta. Täällä Keskieuroopassa maksaa n. 120-130 ¿.
meilläjo neljäs lapsi leikkii esikoisen linnalla,on ollut hyvä ja suosittu.
Tytöillä on playmobilen talo jota myös suosittelen.
Kerätään ko sarjaa..
Kestäviä ja hyviä ja sekä pojat että tytöt tykkää
hajosi kahdessa päivässä. en muista merkkiä, mutta maksoi 20 ekeä ja oli sininen väriltään. älä vaan osta sellaista.
Hinta noin 40-50 euroa.