Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin kateellisena edellisen ostoksia kassahihnalla

Vierailija
25.06.2015 |

kiinalainen tms nainen ja osti purjon, parsakaalin, porkkanoita ja heekkusieniä.
Mitähän hyvää aaaialaista, tuoretta ja hyvin maustettua teki niistä?
Miksi minä en osaa maustaa :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain johon sotki soijakastiketta ja sokeria, yäk :S

Vierailija
2/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi perversio mitä löytyy kyllä netistä pätkiä, niillä aasialaisilla on taitoa ja mielikuvitusta. Suomineidot ostavat vain kurkkua, munakoisoa ja kesäkurpitsaa.
Kaikki tuntuu oikeestaan samalta mitää sävyeroja ei ole kuin korkeintaan annoskoossa, mutta parsakaali se on kutkuttavan nautinnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:57"]

Se on yksi perversio mitä löytyy kyllä netistä pätkiä, niillä aasialaisilla on taitoa ja mielikuvitusta. Suomineidot ostavat vain kurkkua, munakoisoa ja kesäkurpitsaa. Kaikki tuntuu oikeestaan samalta mitää sävyeroja ei ole kuin korkeintaan annoskoossa, mutta parsakaali se on kutkuttavan nautinnollista.

[/quote]

Miksiköhän minulle tuottaa vaikeuksia ymmärtää tätä?

Vierailija
4/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään meksikolaisesta, papuja, avocadoa, chiliä yms, toki muukin menee, vaikka ananas herkkusienet papaya, korianteri oliivit. Äh, olen kaikkiruokainen sika.

Vierailija
5/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:44"]

kiinalainen tms nainen ja osti purjon, parsakaalin, porkkanoita ja heekkusieniä. Mitähän hyvää aaaialaista, tuoretta ja hyvin maustettua teki niistä? Miksi minä en osaa maustaa :(

[/quote]

Katsohan näitä niin opit:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi