Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" HAAVEILIJAT" =)

24.09.2006 |

No niin Hei tansem83 ei tuo haittaa=)mutta saunoit kummiskin:)ja tosissaa onnea uuteen kotiin näin myöhässä=)

Poika nukkuu sikeesti ja telkustakaan ei tuu mitään...mistä hei tulikin mieleen että seuraatteko te lostia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu ettei oikein mitään jaksa ja väsyttää vaan:/ On vissiin aika alottaa taasen vitamiinikuuri:)

Meillä oli eilen kyllä niin rasittava päiväkin, että voi olla ihan täysin sieltä tämä tämänpäiväinen väsymys. Käytettiin poikaa taas lääkärissä (on ollut flunssassa 3 viikkoa), ekalla viikolla oli korvatulehdus, tokalla viikolla silmätulehdus ja nyt sitten olikin keuhkoputkentuledus:( Sais nuo pojan sairastelut nyt tältä syksyltä olla ohi. Niin ja sitten isännän piti vielä lähteä saikulle omien oireidensa takia...siinä sitten iltapäivän jännäilin kotosalla että jääkö isäntä sinne vai pääseekö kotia. Kotiahan tuo onneks tuli kolmen tunnin saikulla olon jälkeen:)

Tosin oli eilisessä jotain positiivistakin, minä sain kuin sainkin työpaikan:) Tosin vain puoleksi vuodeksi, mutta hyvä se on sekin kuin ei mitään. Alkoikin vähän päivät toisiaan muistuttamaan tässä kotosalla ollessa...ei mitään tehdessä;)

-lappanen-

Vierailija
22/44 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappaselle onnittelut työpaikasta! Minkä alan töitä, jos saa udella? Vastata ei ole pakko jos ei halua.. Itse olen myyjä/elektroniikkatyöntekijä, jälkimmäisessä töissä tällä hetkellä.

Ja Kinttuselle vielä, mullakin kierrot heittelee luomuna aikalailla, mutta sen aiheuttaa mulla todettu endo. Tosin sekin diagnoosi kyseenalaistettiin tässä elokuussa, mutta siitä tarinasta toiste. Kierrot siis heittelee miten sattuu, 14-45pv tähän asti olleet kierrot, mitä ylös olen kirjannu. Ei nyt niin pahasti kuitenkaan. Vaan edelleen sulle toivotaan sitä plussaa mieluummin!

Vauva-ajoistakin olette höpisseet..

Esikolta sen ajan asiat on sumun peitossa. Poika heräili 1-2 tunnin välein syömään ympäri vuorokauden ensimmäiset reilut kolme kk, kunnes tajusin antaa perunaa. Siitä yöt rauhottui. Olin lisäksi silloin yh, eikä ympärillä ollut ketää joka olisi voinut auttaa lapsenhoidossa. Tätini kyllä sitten pojan ollessa hieman isompi.

Keskimmäisestä osasin ottaa jo hieman rennommin, tosin neitokainen nukkui suurimman osan päikkäreistään sylissä koko vauva ajan.. Yöt alettiin nukkua hyvin jo parin kuukauden jälkeen.

Kuopuksen vauva-ajasta jo osasin nauttia, seurallinen ja " vähään tyytyväinen" tyttö ollut alusta asti. Tosin äidilläkin jo enemmän kokemusta ja varmuutta. :) Nyt vasta ensimmäisiä uhman oireitakin näkyvissä, ja typykkä siis kohta jo 1v8kk!!

Vaan suonette anteeksi, nukkumatilla ja mulla on treffit ihan just! Aamuherätys kun huutaa jo klo 5.00 mulle ja 6.00 tytöille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikille!

Olen tässä pari päivää vaan käynyt nopeasti lueskelemassa teidän kirjoitukset kun on oma elämä vähän solmussa :-@

Töissä hirmu kiire ja äijän pistin vähän niinkun " puhutteluun" , että nyt tarttis vähän katsoa kuinka tätä elämää jatketaan, parisuhde on nyt jos vois sanoa, hieman suurennuslasin alla. Ehkä johtuu osittain myös siitä, että on lueskellut tätä palstaa, niin tajuaa, että turha tässä on kakkosesta haaveilla niin kauan kun parisuhde on asteella, ollaan kunhan ei olla liian " vakavissaan" . Joten nyt sitten katellaan miten käy. Niin pitkään on jo yhdessä oltu ja niin " vanhoja" ollaan jo, että oon sitä mieltä, että pitää nyt jotain päättää. Haluan yhdessä asumaan ja sen jälkeen uskallan alkaa toivomaan kun tuo asia edistyy, että josko pienokaisen vielä sais joskus, ellen sitten jo oo liian vanha...

Hullua sinänsä, en todellakaan tunne itseäni vanhaksi! (36 v.) Olen elämäni kunnossa fyysisesti ja henkisestikin ehkä kypsempi kuin koskaan, eli oppinut elämään itseni kanssa ja tuntemaan itseeni ja silti taas toisaalta nauttimaan elämässä pienistä tärkeistä asioista, joita ei ennen osannut nähdä. Yritä tässä sitten ajatella, että olisi kohta liian " vanha" johonkin, hohhoi! Tai yritäpä sitä selittää miehelle! Jonka mielestä mä oon niin nuorekas :o) Ei näitä naisten hormonijuttuja mies voi käsittää, kun itselläkin on vaikeaa välillä :o)

Mutta haaveilijoissa pysyn kunnes todistetaan toisin, siis että haaveilu ei enää kannata :o)

Toisaalta on aivan ihana lueskella teidän " normaali" perheellisten elämästä. Tulee jotenkin fiilis, että ehkä mullakin /meilläkin on vielä toivoa.

Jos ei mies tule tolkkuihinsa, pitää vissiin ettiä uus :o) No, ei vaan, oikeasti tykkään siitä miehestä ihan hullun lailla, mutta saa nähdä riittääkö se :o)

Sori kun " vuodatan" täällä teille. Ei vain oikein viitsi ehkä lähipiirillekään " ääneen" sanoa parisuhteen selvitystilasta mitään. EHkä tää on tää juttu, että jos asian sanoo ääneen, se on paljon todellisempaa.

No, katsotaan, yleensähän asiat ratkeaa tavalla tai toisella. Joskus luontoäiti tai kohtalo puuttuu peliin, eikä tarvi enää miettiä, että mitä ratkaisuja tekisi.

Mutta haaveilua jatkan...

Päätin alkuviikosta, että nyt alan seuraamaan lämpöjä joka aamu + napukkaa + limoja heti kun kk loppuu, koska ens viikolla ois ovis ja arvatkaapa oonko yhtenäkään aamuna töihinlähtökiireissä muistanut ennen sängystä nousemista mitata kuumetta... not! On sitä ihminen muka kiireinen... :o)

No jos viikonloppuna sit aloittelisi.

Mukavaa viikonloppua ja plussaonnea jännääjille!

Vierailija
24/44 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas! Oon yrittänyt vähän pitää taukoa täältä palstailussa, että sais luettua ja nyt oonkin jonkin verran onnistunut lukemaan. Tuntuu vaan, että etenee tosi hitaasti tuo luku-urakka, enkä kerkee toista kertaa lukemaan kirjaa (300 sivua), mutta jospa nyt sen verran jäis mieleen, että pääsis tentin läpi (sittenhän sitä voi aina uusia, jos haluaa paremman arvosanan).

Snowflake:

Mitenkäs sisustussuunnittelu etenee? Joko oot käyny kaupoissa kattelemassa mitä haluut uuteen kotiin? Millonkas se teidän muutto nyt olikaan? Netistä imuroinnissa on se huono puoli, et sit niitä jaksoja saa niin paljon kerralla, että mies ainakin välillä jumittuu tuntitolkuks kattomaan niitä jaksoja monta peräkkäin :/ Itekin kyllä sillon katoin sitä pakoa monta jaksoo peräkkäin, kun jäi aina niin jännään kohtaan.

Lappanen:

Paranemisia pojalle! Oishan tuo jo aika pojan saaha olla terveenä, kun on noin urakalla joutunut sairastamaan. Niin ja onnittelut työpaikasta!

Kinttunen:

Muistan kyllä ettäsulla oli sillon talvella tosi pitkä kierto ja jännäiltiin josko oisit plussannut. Toivottavasti tällä kertaa saisit plussan! Onkos tilanne muuttunut miksikään? Ootko testaillut?

Kisumama:

Ei tarvitse pyydellä anteeks :) Sitä vartenhan tää palsta on, että saa purkaa mieltään niin ei tarvii läheisten päälle kaikkee kaataa. Toivottavasti kaikki ratkeis onnellisesti ja pääsisitte muuttamaan yhteen, ja ehkäpä vielä sitä vauvaakin yrittämään :) Kiva, kun jatkat kuitenkin täällä haaveilua, vaikka tilanne onkin hieman epäselvä.

Yritän kovasti pitää ajatukset kouluhommissa, etten vaan eksyis etsimään mitään oireita itsestäni, tähän mennessä oonkin aika hyvin onnistunut välttämään tarkailun. Yritän hokea itselleni ettei mulla oo mitään mahiksia plussata... mutta saa nähä miten käy jatkossa, kun alkaa kohta olla se aika kun yleensä rupee näkymään merkkejä tulevista menkoista (eli mulla yleensä tulee ihan vähän tuhrua 2-5 päivää ennen ku menkat kunnolla alkaa), nyt siis kp 21/~26 (vaikka eihän mun edes pitäs näitä kp:tä laskea...)

Nyt takas tenttikirjan pariin (tykkään lukea melko myöhään illalla, kun oon niin iltavirkku ihminen). Hyvää viikonloppua kaikille Haaveilijoille!

Vierailija
25/44 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne taas tie käy, vaikka vasta eilen viimeks mies katsoi mitä luen, ja nauroi p**kasesti " Ehei!!" . Siis ei enää vauvoja.. :(

Kisumama kuules, anna palaa vaan! Pura ihmeessä tänne tuntojasi, varsinkin jos ei lähipiirissä ole ketään kenelle puhua! Tiedän, että " puhuminen" helpottaa, ja voi kuinka asiat kaivertaakaan jos ei niitä pääse puhumaan! Mulla kun ei ole ketään lähellä, kenelle uskaltaisin purkaa vauvakuume-juttuja, tai oikeestaan mitään muutakaan. Pari läheisintä ja pitkäaikaisinta ystävääkin on nykyään niin kiireisiä, ettei kehtaa omia likojaan toisille niskaan kaataa. Siispä olen hiljaa, tai valitan teille! ;)

Tansem:lle tsemppiä tenttiin! Mulla onkin jo aikaa noista hommista...

Lappasen pikkuiselle pikaista paranemista! Se on aina kurjaa kun pienet sairastaa, etkä pysty juurikaan auttamaan. :( Meillä on esikko leikattu 1½kk iässä, kun meni nivustyrä niin pahaksi. Ja keskimmäinen leikattiin n. viikkoa ennen kuopuksen syntymää, kitarisat veks ja putket korviin. Sitä ennen sairasteltiinkin melkoisesti, moni ihmetteli miten jaksoin edes ajatella uutta vauvaa siinä rumbassa!! Kuten tiedätte vauvakuumeisen mieli on kummallisuuksia täynnä.. ;)

Tulikin tässä mieleen minkä ikäisiä olette? On kai siitä jo ollutkin puhetta vaan kun ei jää mieleen.. *nolona* Mulla kun on tuo varhain alkava dementia ruvennu pukkaamaan kovasti päälle.. Itse siis olen 28v, kolmenkympin kriisiä kovasti pukkaa päälle! n.1½v armonaikaa siihen päivään kun se 3 ja 0 tulee täyteen..

Jahan, pyykit odottaa ripustamista, viikkausta ja pesemistä, uskokaa että sitä kertyy tällä porukalla!!

Ädä+muksut+parantumaton kuume..

Vierailija
26/44 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois lukea pinot edes joskus tarkemmin, siellähän Kisumamakin vasta ikänsä totesi.. Etkä muuten ole ollenkaan vanha!! Nainenhan on kuin viini, se vain paranee vanhetessaan!! ;)

27/44 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tänne mahtuu kirjoittelemaan ja purkamaan ajatuksiaan=)? Olen pitänyt myös hieman väliä kirjoittelussa kun tuntuu ettei asiat edisty suuntaan eikä toiseen joten olen yrittänyt jättää tän vaavi asian hieman taka-alalle viime aikoina, mutta nyt taas olisi kiva kirjoitella likimain samassa tilanteessa olevien kanssa. Meillä tämän hetkinen tilanne on se että sain töitä päiväkodista toukokuun loppuun asti ja sen verran mitä olen isännän kanssa asioista puhunut niin hän on ollut suht koht myötämielinen sen suhteen että 2007 kesällä voisi alkaa oman vaavin yritys, jotenkin vaan tuntuu että kun sitä on jo yli 4vuotta kuumeillut ja monesti pettynyt niin uskaltaako sitä edes ajatella että nyt vihdoin toinenkin olisi tosissaan mukana....???

No joo mutta aika sen näyttää mitä tuleman pitää ja nyt saunan lämmitykseen joten illan jatkoja kaikille muillekkin haaveilijoille=)!

Vierailija
28/44 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisumama; Sen takiahan tää palsta onkin niin hyvä juttu, kun tääl " tapaa" samassa jamassa olevia ja saa purkaa tuntojaan:) Mun anoppi oli muuten kans 36v. kun sai viimeisen lapsensa, eikä ollut yhtään liian vanha.

Mies on muuten jo päättänyt, että hän haluaa hommata lapset ennen kuin täyttää 30v. ja sitten riittää. Saa nähdä, montako meillä silloin on ja riittääkö se:)Tosin ollaan juteltu alustavasti kahdesta,jos vaan saadaan edes sitä toista,sitä kun ei koskaan tiedä.

Nyt siis ikää on 23.v, joku tais sitä kysyä..

Juu,mutta nyt on lähdettävä saunaan:) Kirjoittelemisiin!

Vierailija
29/44 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoa ole ehtinyt netissä pyöriä:oma aika jää vähän vähille 3kk-pojan kanssa!Nyt yritin lukea tätä pinoa,ja jo ekalla sivulla paniikki meinasi iskeä,kun nikit ja elämäntarinat menee sekaisin!Olisi mukava aktivoitua kirjoittelijana,niin oppisin teidät tuntemaan.Nyt olen pahoillani,kun en voi teille yksitellen vastailla....

Kohta selviää,kannattaako jatkaa Haaveilijoissa...Mies on pari kertaa antanut kielteistä vastausta,kun toisesta vauvasta on tullut puhe.Tai emme ole asiasta puhuneet;ainoastaan sivulauseessa keskustelun aiheen ollessa aivan toinen.Olen ollut arka ottamaan asiaa esille,sillä tiedän ison surun iskeytyvän minuun,jos keskustelun jälkeenkään emme toista lasta joskus tulevaisuudessa haaveile.

Nyt kuitenkin lähiaikoina otan asian esille.Aion kertoa,miten tärkeänä pidän sisarusta meidän poikaselle.Tiedän hänen ymmärtävän,koska meillä molemmilla on valtavan hyvät suhteet omiin sisaruksiimme.Mutta eihän sisarusrakkaus tai sen puute elämän onnea ja menestystä takaa.Yksin ei poikanen jää,sillä ihania serkkuja on ympärillä liuta.Siispä en uskalla luottaa ainoastaan tähän pointtiin.Sillä eihän se ole minullekkaan ainoa syys vauvakuumeeseen...Uskon isoimman syyn löytyvän äidinrakkaudesta,jonka voimasta olen yllättynyt!!Tiedän rakkautta riittävän toisellekin pienokaiselle yllin kyllin.Ja syitä vauvakuumeeseen on muitakin,mutta niitä en osaa kahdella sanalla selittää.Tiedän vain haluavani kokea ' koko paketin' yrityksestä syntymään asti uudelleen,koska siitä tämä ihanuus lapsen kanssa vasta alkaa.

Ikää meillä kummallakin on sen verran,ettei aikailla voi loputtomiin.Joten joko jo tänään oikean tunnelman löytyessä,tai tässä lähipäivinä kerron miehelleni tästä korventavasta vauvakuumeesta.Yrittämään en minäkään vielä halua ryhtyä,koska tämä pieni poika ansaitsee kasvaa ja kehittyä ensin ihan rauhassa.Häntä odottaessani voin tosi huonosti,joten en halua hänen saavan kärsiä oksentelevasta äidistä.Paha olo ainakin miunulla vaikutti ihan kaikkeen:kehoon ja mieleen...Haluan itsekin vielä levätä raskaudesta....

Mutta haluan saada sen kultaakin arvokkaamman luvan:" kulta,tietenkin me yhdessä haaveilemme ja ' teemme' pojalle sisaruksen.Nyt kuitenkin vielä kuivaharjoittelemme ' tekemistä" .Mieheni tuntien hän ei näin asiaa ilmaise,eikä lasta tehdä,mutta ymmärrätte varmaan,mitä tarkoitan...

Kerään rohkeutta ja odotan oikeaa aikaa....Poika herää...menen taas...

T:PauliNea

Vierailija
30/44 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein pojan tänään pitkästä aikaa hoitoon, kun tuntuu nyt viimeinkin olevan kunnossa. Toivottavasti ei sitten tänään nosta lämpöä enää. Tuntuu että olen ihan neuroottiseksi muuttunut tuon pojan lämmöntarkkailun suhteen näiden kuluneiden viikkojen aikana:/ Huomenna olis sitten neuvola ja rokotushan sieltä olisi myös tulossa...

On ihan pakko sen verran omaa napaa turista, että kyllä on jännä mikä ero ja miten pian tuli huomattava ero olotilaan, kun alotin syömään enemmän kasviksia ja niitä vitamiineja:) Ei enää sillä tavalla väsytäkään, nyt kun sais vielä vähän lisää sitä tahdonvoimaa ja sais nuo sokerit vähemmälle käytölle niin tästähän vois seurata jotain hyvääkin:)

Yritän olla stressaamatta asian kanssa, mutta täällä ootellaan menkkoja alkavaks...ovat tosin vasta neljä päivää myöhässä mutta kuitenkin. Juu, tämä haaveilija haluaa ne menkat vielä marraskuussakin ja sitten on ihan sama tuleevatko vai eivätkö:) Joulukuussa on lupa aloittaa eikä silloin enää ole mitään vahinkoa sikiölle...jee jee kaksi kuukautta enää!!! Odottavan aika on sitten piiiitkäää!!:)

-lappanen-

Vierailija
31/44 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kerenny käymään kun poitsun kanssa jouduttiin lähteä hengittelemään höyryä lääkäriin ja sitten yskänlääkettä saatiin...poitsu ei sitten millään meinaa parantua!!Tänään töihin iltaan taas ja en ole pahemmin kerennyt pakkailemaan...

Tansem83:Ostettiin kulmadivaanisohva ja parit verhot,vielä pitää uus imuri ja kahvinkeitin hankkia...onhan meillä jo muut paitsi keittiön kalusteet...ja siinä asunnossa on niin pitkä eteinen että siihen pitää ostaa matto vasta kun on mitannu sen käytävän=)jooh me imuroitiin ja nyt se olikin jossain sellasessa muodossa että sitä ei saatu dvd:lle=(mut uusiks pitää yrittää!!=)ukko katteli just viime yön pakoa ja hyvä kun jaksoi lähteä töihin=)

Nyt alkaa jo aurinko taivaalta pilkottaa ihanaa!Siskolla on jännät paikat (piinaviikko) voih jos hän odottaa vauvaa niin kyllä olen kade=) meillä kyllä vitsailtiin siskon kanssa että seuraavatkin muksut tulee samana vuonna ja muutaman kuukauden ikäerolla=)

Eipä muuten menny ennustaja ellin ennustus nappiin.Mulla olisi pitäny syntyä tyttö vauva 3.6.07 mutta hiljasta on!=9

Oikeil lämpimästi tervetuloa uudet ja anteeksi että nimet ei ole vielä mieleen jääneet=/lahopää kun olen ja nimet jää tosi hitaasti mieleen=)

Vierailija
32/44 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiinpas tiputtu jo kauas... Mitäs kaikki Haaveilijat on hommailleet kun ei oo kukaan kerennyt tänään vielä tänne? Mulla oli vihdoinkin tänä aamuna se tentti, sen takia en antanut itselleni aikaisemmin lupaa tulla tänne kirjottelemaan. Tentti tuntu menevän kohtuu hyvin tai ainakin sain reilut seittämän sivuu kirjotettua, toivottavasti ois ollu oikeeta asiaa :)

Nyt voikin sitten taas hyvällä omalla tunnolla roikkuu täällä vauvalehden sivuilla, kun ei oo kiireellisiä kouluhommia (paitsi kolmen viikon päästä on jo seuraava tentti)

Ädä78:

Kiitos tsempityksistä tuohon tenttiin :) Toivottavasti niistä oli apua ;) Elikkä minä oon 23 v. (vuosimerkki nikissä) ja mun avomies on vuoden nuorempi. Minun veli on 27 v. eikä se tunnu yhtään ¿vanhalta¿ oikeestaan nyt tuntuu et ihan kun se ois suunnilleen saman ikänen mun kaa, vaikka aiemmin se on tuntunut aina paljon mua vanhemmalta ;)

PauliNea:

Jokos olet uskaltautunut keskustelemaan aiheesta miehen kanssa? Toivottavasti saat myötämielisen vastauksen. Mutta voihan olla, että miehen mieli vielä muuttuu, jos nyt on kieltävällä kannalla kunhan teidän poika hieman kasvaa.

Lappanen:

Toivottavasti poika on pysynyt terveenä! Jokos on menkat alkanut vai oletko jo kenties testaillut? Oletko milloin ajatellut testata jos menkkoja ei kuulu?

Snowflake:

Meilläkin on aika pitkä eteinen ja toinen matto ois kyllä uusittavassa kunnossa kun sen pohjasta irtoaa hirveästi jotain murusta, ihan kuin hiekkaa :( Mutta se nyt olikin vanha matto mun vanhempien luota. Toivottavasti poika voi jo paremmin, ikävää tuommoinen pienten sairastaminen.

Sanska82:

Tervetuloa mukaan uudelleen :) Tuohan on hienoa, että oot mieheltä saanut lupauksia yrityksen aloittamiseen ensi kesäksi! Tuommoinen lupaus kuullostaa jo paljon varmemmalta, kun miehen sanoma parin vuoden päästä.

Milenna:

Voi, kun munkin mies haluis lapset nuorena, niin pääsis ehkä jo pian yrittämään, mutta minusta vähän tuntuu että sen mielestä hyvä ikä ¿hankkia¿ lapsia on joskus kolmekymppisenä...En tietenkään tarkoita että se olisi jotenkin huono ikä hankkia lapsia, mutta kun itsellä on tämä vauvakuume jo nyt niin en haluais odottaa enää kaheksaa vuotta (mies siis 22 v.) ennen yrityksen alkua. No ehkäpä se mies muutaman vuoden päästä on jo suostuvaisempi. Onkos sun mies töissä vai opiskeleeko vielä? Mun mies on vakituisessa työssä ollut jo pari vuotta, eli taloudellisesti ei ois mitenkään mahotonta tai vaikeaa hankkia lapsia jo nyt. Onko miehessäsi muuten ollut merkkejä että ois nyt sun pillereitten lopettamisen jälkeen ollut suostuvaisempi yrittämään toista lasta vai vieläkö käyttää kumeja?

Mitäpäs Kisumamalle kuuluu? Oletko saanut juteltua asiat selviksi miehen kanssa? Toivottavasti mies on halukas vakavoittamaan suhdettanne, niin kuin toivoit.

Nyt pitää lähtee laittaa pyykit kuivumaan... Tulkaahan kirjottelemaan!

Vierailija
33/44 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli tosi kiireinen päivä kun koulutin uuden työntekijän ja asiakkaita ravas yhtenään!!Kotiuduin poitsun kans vasta kuudelta vaikka pääsin neljältä...kaupassa piti käydä ja ostamassa poitsulle uudet kengät!

Kuume on valtava siis vaavikuume=)tuntuu vaan taas että ei oo tulossa meille nyyttiä=/ei vaan natsaa ovisi ajankohta ja sit kun ois ovis niin ei vaan oo tärpänny!?Ehkäpä se mun kelloni ei sitten vielä tikitä;)

Nyt lähen telkun pariin piipahan vielä lisää kertomassa!

Vierailija
34/44 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut meilläkin sen verran vilinää, ettei oo tänne asti ehtinyt.

Tansem83;Toivotaan,että tenttis menee kirkkaasti läpi:)! Mun mies on kans jo vakitöissä, sai sopivasti vakipaikan joulukuussa kun tytsi syntyi huhtikuussa..Eli kerettiin jo asuntokin etsimään ja muuttaakin mukavasti ennen tytön syntymää. Nyt sillä tosin joulukuussa alkaa sivari,ja se pitäis saada alta pois ennen ku toinen vaavi mahd. syntyis..Tai ainakin melkein pois..;)

Niin ja ehkäisyä siis joudumme käyttämään pakostikin em. syyn+sen mun lääkkeen poistumisajan takia vähintäänkin joulukuulle..siitä eteenpäin pitää alkaa sit taas käännyttämään enemmän;)

Voi että,tänään siivoiltiin kaappeja ja sieltä raivattiin taas varastoon lisää tytön pieniä,ihania vauvanvaatteita..Tulee kans se raskausaika mieleen,kun kuuntelee miehen siskon juttuja ekasta neuvolakäynnistä..Voih, tippa linssiin tulee melkein, se oli niin ihanaa aikaa, vaikka aluks vähä yököttikin vähä kaikki hajut yms..:) Taitaa aika kullata muistoja jo nyt.

Juu, alkaa jutut mennä sekavaks, ku tänä aamuna meijän nahkavekkari kömpi eka viereen jo klo 4 aamulla ja loppuaamua sit potki mua kylkeen..klo 6 sit lopulta noustiin, tosin minä en varmaan nukkunu ollenkaan enää sen 4 jälkeen..Pitää joskus selvempijärkisenä tulla kommentoimaan enempi..Öitä vaan kaikille!

Vierailija
35/44 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vielä haaveilen!

Oviksen metsästys on käynnissä. Totesin, että haluan kyllä tietää ovuloinko edes, vaikka olenkin vasta haaveiluasteella. No, jännää sinänsä tämäkin :o) testailla tikuilla ja bongailla muita merkkejä...

Mies on kai pikkuhiljaa tajuamassa, että mä oon just niin ihana, että ei pakoon kannata päästää... Asioita on saatu selviteltyä. Ei mitään järisyttävää, mutta sen verran, että toivoa yhteiselosta jne. on, joskaan ei varmaan ihan heti. Joten saa nähdä jääkö haaveet haaveeksi kun ikää karttuu kuites koko ajan.

Ihan oikeesti, aivan käsittämätön ajatus, että voi kohta olla liian vanha esim. lapsen tekoon, eikä nuorekkaalla mielellä oo mitään merkitystä tässä asiassa. :o( Tai no, jos ei vielä liian vanha, niin ei ainakaan se teko ole enää niin helppoa kuin ennen (..ei ehkä ovuloi, keltarauhashormonia ei erity tarpeeksi niin, että vaikka hedelmöittyisinkin, munasolu ei pysty kiinnittymään kohtuun, riskit on muutenkin down, yms. paljon suuremmat..) Ärsyttävää, että me naiset ollaan ne, joiden elämään tämmöiset vaikuttaa ja miehet vaan komistuu kun vähänki ikää tulee lisää kolmesta kympistä ylöspäin.

Lappanen: eikös sulla ollu jännät paikat? Onko jotain " tapahtunut" ?

Jaha, pitänee alkaa töihin, palaillaan taas! Sateista, mutta mukavaa päivää!

Vierailija
36/44 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää tosi sateiselle tuolla ulkona joten taidan viettää tämän päivän sisätiloissa:) On tainut tuo syksy nyt sitten vihdoinkin saapua tännekin, kun on koko viikko saatu sateisissa ilmoissa oleskella. Poika on onneks pysynyt terveenä, vaikka nää ilmat tosiaan on olleet vaikka mitä:/ Eilen käytiin neuvolassa ja pituutta oli kaveri kasvanut puolessa vuodessa peräti 8 cm...rokotusta ei tällä kertaa saatu, kun on siitä antibioottikuurista niin vähän aikaa. Parin viikon päästä mennään sitten se rokotus hakemaan, mikäli vaan ollaan terveitä*koputtaa puuta*

Tansem ja kisumami(?): vielä täällä odotellaan alkavaksi:/ miehelle asiasta mainitsin ja hän alkaa olla aika täpinöissään. Kysyi ensimmäiseksi millon testataan:) Ensi viikolla ostan testin jos ei siihen mennessä ole antaneet itsestään kuulua. Nyt en sitten tiedä miten iso pettymys niitten alkaminen miehelle olis...ja olisko niitten alkaminen nyt sitten mullekin pettymys kun mies niin oottaa plussaa?! Toisaalta kyllä jos nyt plussaisin en todellakaan sais nautittuu raskausajasta, kun nyt vielä elimistössä virtaa kaikkia lääkeaineita jotka ei oo sikiölle hyväks....ja näin saamme lisättyä stressiä;)

-lappanen-

Vierailija
37/44 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kärsivällinen kyllä olet jos jaksat ensi viikkoon asti odottaa! :o) Itse olisin ostanut jo ihan varmasti testin.

Testaa nyt ihmeessä, mekin täällä jännäillään...!

Jäämme odottelemaan iloisia kuulumisia tänne harmaan syksyn keskelle.

Ai niin, nyt en jaksanut alkaa selaamaan koko viestiketjua, mutta saako kysyä, että millaisia lääkeaineita siellä veressä on? Sillä aika monen lääkkeen vaikutusaikahan on kuitenkin melko lyhyt ja hedelmöityshetkestä vasta 5 vkon päästä alkaa istukka toimia, jolloin äidin verenkierrosta voi joutua aineita sikiöön, joten eiköhän pieni siellä ihan turvassa ole.

Plussia sinne! ++++

Vierailija
38/44 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin aika kultaa muistoja, siis eilen aloin muistelemaan omaa raskauttani, jota varjosti pelko ennen aikaisuudesta (supistuksia rv 34 asti) ja lopulta toivottomuus, " kun ei se koskaan synny ja näistä p******a suppareista oo mitään apua" Nyt on ikävä masua, hassua. ja samaan syssyyn menin muistelemaan pojun vauva-aikaa, joka oli itkuista huolimatta ihanaa. Minä olen aina tykännyt pikkuvauvoista, jote kuume nousi potenssiin sata. Yritys alkaa todennäköisesti vasta keväällä/kesällä 2008.

Kisumama: Hyvä, että olette saaneet asioita pikkuhiljaa selvitettyä. Toivottavasti asiat suttaantuvat siihen suuntaan, että teille pieni tulisi =)

Lapasella on jännät paikat. Onnea työpaikan johdosta =)

Sitten pieni gallup: Elikkäs mitä teidän miehenne tekevät työkseen?

Nyt on pakko mennä, poju herää kohta, josko pikku tirsat saisi otettua.

Mareila

Vierailija
39/44 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nopsasti kirjoittelen,kun mies on kaupassa ja poikanen nukahti.Olimme tänään 3kk neuvolassa.Painoa on kertynyt 7410g (synt.3780g) ja pituutta 64cm (synt.51/53 cm oikeammin),eli ruoka-aikoina on poikanen kotona ollut! ;)

Neuvolan jälkeen istuimme kaffelle,ja poika nukkui partsilla.Otin vauvakuumeni varovasti esille,ja kerroin,etten ole oikein uskaltanut aiemmin puhua.En kovin laajasti puhellut,mutta kerroin ison haluni saada vielä toinen lapsi.Kerroin,että haluaisin aloittaa yrityksen ensi keväänä...No mies ei kyllä kieltänyt,mutta...Nyt hänellä on tunne,että ei toista lasta.Hän ei ole edes vielä ajatellut asiaa,eikä halua vielä ajatellakaan,joten en sitten painostanut...No en kuitenkaan luovu toivosta vielä.Uskon hänen lämpenevän asialle myöhemmin,kuten kävi esikoisenkin kanssa.Odottelen rauhassa uuden vuoden puolelle,ja juttelen taas kevään korvilla...ehkä lipsahtaa jo aiemminkin :)

Täällä on ahkeriakin kirjoittelijoita:on kiva lukea kuulumisianne,vaikka en itse kovin usein kirjoittele.Voi olla,että jään taustailemaan joksikin aikaa ja palailen,kun asioihin tulee muutosta...

Mutta haluan kaikille toivotella ++++tuulia ja positiivista kuumeilua!!!!

Vierailija
40/44 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta kotiutunut pojan kanssa töistä ja tarhasta...olo on jotenkin niin väsyny ja nuutunu ja kaiken kukkuras kauhia päänsärky=(kaipa tämä on sitä syysväsymystä=)koska yleensä olen ilopilleri ja energiaa täynnä!Pitää varmaan vitamiineja ruveta popsimaan jos vaikka piristyis=)

Poitsu juoksentelee ympäriinsä..apua!!=)siltä tota energiaa löytyy1Ai niin käytiin eilen katsomassa asuntoa ja se näytti tosi kivalta(mielessäni jo sisustelen ja maalailen)3 viikon päästä on sitten muutto ja sit pääsee saunomaan oikein olantakaa=)

Ja sitten piinailusta että minä en vielä sellasta mutta siskoni kyllä=)Oireet viittaa raskauteen mutta huomenna uskaltaa kuulema vasta testata aamupisusta että se plussa sit varmana näkyy=)Voi kun täälläkin tärppäis!

Olis kiva saada syys vauva mutta ei sillä merkitystä millon tulee kuhan tulis edes raskaaksi niin sit pääsis taas raskauden makuun...Muistelin just raskausaikaa ja kyllä se oli ihanaa närästyksineen,turvotuksineen,pisulla juoksemiseen jne.huolmatta=)Oli ihanaa seurata masun kasvua ja käydä neuvolassa+ultrassa!tuntea masussa liikehdintää .(huokailee ja haaveilee masussa möyrivän elämää mutta se olikin nälkä!=)

Missäs muut ovat?Täällä minä sepustin ison tarina tästä päivästä!Sori mutta nyt täytyy mennä...muksu juoksentelee kohta seiniä päin jos ei pääse nukkumaan ja syömään=)