Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" HAAVEILIJAT" =)

24.09.2006 |

No niin Hei tansem83 ei tuo haittaa=)mutta saunoit kummiskin:)ja tosissaa onnea uuteen kotiin näin myöhässä=)

Poika nukkuu sikeesti ja telkustakaan ei tuu mitään...mistä hei tulikin mieleen että seuraatteko te lostia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen painostuksesta eilen ja niin kuin epäilinkin negaa näytti. Mies oli suoraan sanottuna hyvinkin pettynyt, mutta minä olin sitäkin tyytyväisempi. Tosin eivät oo vieläkään alkaneet, mutta kaipa ne sieltä jossain vaiheessa ilmaantuvat kun en kerta raskaanakaan ole. Niin syy siihen miksi niin kiihkeästi toivon, että ei se plussa ennen joulukuuta ilmaantuisi on se, että sain syyskuun alussa rokotuksen ja ohjeissa oli ettei raskautta suositella kolmeen kuukauteen rokotuksen annosta. Ei siis oltu tutkittu rokotteen mahdollisia vaikutuksia mitenkään. Ja kieltämättä en halua olla se koekappale. Haluan nauttia seuraavastakin raskaudesta ilman, että olen koko ajan huolissani onko kaikki kunnossa ja jos ei sitten olisikaan niin syyllisyys kalvaisi koko ajan.

Aika tosiaan rientää hyvää vauhtia ja minäkin pääsen taas vähäksi aikaa mukaan työelämään:) Ihan jo odotan töihin pääsyä, varsinkin kun tietää ettei yksikään päivä tule olemaan samanlainen eikä mikään tule varmasti menemään niin kuin on aamulla suunnitellut:) Pääsen toimimaan niiden ihanien (varmasti myös välillä vähemmän ihanien;)) 3-4 luokkalaisten sekä eskareiden kanssa:D Pääsee taas muistelemaan omia kouluaikoja:)

-lappanen-

Vierailija
42/44 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasisesti vaan tulin käymään, ja pinoa nostelemaan. Menkat alkoi eilen ja nyt on taas masentunut olo, vaikka en odottanutkaan muuta. Silti se vaan aina masentaa... No muutaman päivän päästä on varmaan taas pirteempi olo ja tuun sitten kirjottelemaan lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas ihmiset vähinneet..Onko tehty jo uus pino, jota en oo huomannut vai miten tää oli niin jo tippunut??

Meillä (tai mulla) oli illalla kriisin paikka..Mies sanoi iltavuorosta tultuaan että kaverit olivat baariin lähteny töistä suoraan, kun oli halpaa kaljaa, joku erikoisilta tms. No, minä siihen että no teksikös sullakin mieli mennä, ku tolleen " ohimennen" mainitsit. Ja mies vaan että ,ehkä...

Sitten mies siinä söi iltapalaa ja eipä oikeen muuta ees juteltu ja sit sanoinki meneväni nukkumaan, vähä ku vinkkinä, että jospa mentäis nukkuu jo..No, heti ku menin makkariin ja laitoin oven kiinni, niin ulko-ovikin kävi, ja mies lähti!! Sit yritin soittaa eka että tulipas kiire, mut mies olikin laittanut kännynsä äänettömälle, ettei nää kaverit sieltä baarista soittelis ja herättäis tytsiä..Sit aloikin lähettää viestiä, et olipas kiva ku ei oikeen ees sanota mitään ja sit lähetäänkin oikein juosten baariin, kun vaan silmä välttää:( Olin tosi raivoissani tuommoisesta käytöksestä, mies oli kuin olisin ollut ilmaa! No, sit tuli viestiä että joo, kyllä tykkään teistä, mut kun sanoit meneväs nukkuu, niin aattelin sit lähteä käväsemään...Onko tää jotain miesten logiikkaa vai mitä, ku rautalangasta pitää vääntää aina kaikki??

Eikä mies ollut yhtään pahoillaan että oli silleen lähtenyt, sanoi vaan että mee vaan siekin joku ilta,kyllä hän on tytön kans sen aikaa..Helppohan sen on sanoa, ku mulla ei kovikaan paljon oo kavereita, etenkään baariin lähössä, ja tykkäänkin enemmän käydä niin, et on mies mukana ja pari kaveripariskuntaa..

Kiitos, et sain purkaa ja anteeks kans tästä:/..ei ollu kovin hyvä päivä muutenkaan..

Vierailija
44/44 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on juuri sitä miesten logiikkaa, älä välitä. Ei kyse ole varmasti ollenkaan mitenkään siitä, etteikö hän haluaisi viettää aikaa sinunkin kanssasi. Me naiset vaan nähdään asiat niin erilailla. Kerro hänelle nätisti, että ei siinä ole mitään pahaa jos hän käy ystävien kans olusella. Mutta voisko jatkossa sopia niin, että jos haluttaa lähteä, jutellaan siitä sit yhdessä, että onko ok. eikä kummallekaan tule sit sellainen fiilis, että " täällä sitä kotona taas vaihteeksi yksin ollaan ja lasta hoidetaan kun toinen huitelee jossain.." (Tiedän tunteen.)

Avointa keskustelua, ei missään nimessä " sä aina teet niin" aloitusta vaan rehellisesti kerrot miltä tuntui kun hän " hiipi" baariin. Kyllä asia varmaan selviää. Mutta tärkeintä on, että kukaan ei ala syytteleen, vaan yritäpä itse miettiä ihan todella miltä se reissu hänestä tuntui ja miksi hän teki niin. Sitten kun ymmärrät häntä, on paljon helpompi keskustella aiheesta ja toisaalta sitten, on myöskin hänen vuoronsa yrittää miettiä tilannetta sun kannalta. Kuulosti ehkä sekavalta, mutta mun " vanhan konkarin" neuvo on: keskustelu, keskustelu, ymmärtäminen ja avoimuus.

Toivottavasti sulla Milenna on jo parempi fiilis. Huomenna uusi päivä ja uusi viikko. Parempia fiiliksiä sitten!

" omaa napaa" : itse bongailin ovista koko hemmetin viikon: kaikenmoisia oireita, limoista ja kipuiluista alkaen oli ja huomenna nähdään nouseeko lämpö, sillä tuntuu siltä, että ovis ois ehkä ollu eilen, kun limarintamalla on nyt niin " kuivaa" ja pe oli aikamoinen " lima-ilta" . Lämmöt ollu tasan 36,9 koko viikon, aamulla nähdään kuin nyt sitten. Mutta ne helkkarin ovistikut ei ainakaan ikinä ole mulla vielä plussaa näyttäneet. :o( Pupuilua jonkinmoisen ehkäisyn (kondomi ennen h-hetkeä) kanssa tuli kyllä ahkerasti harrastettua, ja tiedän, että meillä ei kyllä siitä tärppää, mutta ei se " haittaa" kunhan vain tietäs, että itsellä kaikki " tuolla" kunnossa, että paikat pelittää vielä :o) No, parempi kai uskoa, että kaikki ok, kunnes toisin todistetaan :o)

Iloista tulevaa viikkoa!

Ulos happihyppelylle ja jos kiukuttaa, tänne vaan purkamaan, me muut sitten tsempataan!