Tahtoisin olla uros, tahtoisin olla haluttu!
Luin Anna-Leena Härkösen Ei kiitos. Se sattui silmiini selaillessani kirjaston e-kirjoja.
Kirjassa opettajanainen kärsii seksin puutteesta. Hän yrittää vaatia, yrittää ottaa puoliväkisin, yrittää houkutella, yrittää keskustella ja ratkaisee tilanteen lopulta heittäytymällä selvästi itsenään nuoremman oppilaansa panopuuksi. Panopuu kaatuu ensimmäisessä pikkupuhurissa, ja kirja loppuu seksikohtaamattoman parin yhteenpaluuyritykseen.
Minä olen ollut seksittä yli kolme vuotta. Näen elämänkumppanini alastomana saunassa ja joskus hänen mennessään suihkuun. Ottaa koville. Paineet saan purettua omin käsin, mutta kosketuksen puute loukkaa. Tahtoisin olla mies, olla haluttava uros, jonka kanssa naaras tahtoo seksiä. En tahdo olla pelkästään hyvä ystävä, somasti tassutteleva kissa, joka työntää käpäläänsä varovaisesti sängyssä pikkuhousun reunan alle vain huomatakseen hienotunteiset väistely-yritykset.
Naisella on ollut haluttomuutta muissakin suhteissaan. En usko, että ongelman perussyy on minussa. Käsissäni on kaikin puolin mallikelpoinen ja mukava nainen, jonka vietti ei kuitenkaan vedä.
Eroa ääliö! Joo joo. Olen 40. Tiedän kuinka vaikeaa on löytää nainen, jonka kanssa voi luontevasti jakaa saman kämpän niin että kumpikin saa olla ja oleilla sellaisena kuin on. Olen liian vanha juoksemaan parisuhdehamsterina pyörässä ja toivomaan matkan etenemistä.
Puhu! On puhuttu. Mutta kun vietti ei vedä. Vaikka saisin puhumisen jälkeisessä tilanteenkorjausyrityksessä, en halua, koska nainen ei oikeasti halua. Jutun ydin ei ole pillussa, ei siinä, mihin soirollani sohlaan, vaan siinä, että olisi naisen ja miehen välinen yhteys tai edes seksuaalinen yhteys. Kun olisi edes KIIMAA!
Jos mikään ei kelpaa, niin mitä sitten haluat? Mistä minä sen tiedän. Minulla on seksuaalinen mieli, mutta vähän seksikumppaneita. Sinne tänne sukeltelu ei ole minua. Ei tämä näinkään kuitenkaan voi jatkua. Eroaminen tuntuu mahdottomalta, puhuminen ei auta ja pettämisestä tulisi vain paha olo.
Silti taidan yrittää pettää. Mahtaa sekin olla riemastuttava elämys. Norsu posliinikaupassa ja sitä rataa ja helvtnmoiset tunnontuskat päälle. Naisen ehkä saan, mutta hommaa en osaa soljuvasti hoitaa. Itku ja parku tulee.
Tarjoa itseäsi tai ratkaisuehdotuksia. Saa vttuillakin. Niinhän täällä on miehille tapana.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:08"]
Eiköhän miettimiset ole jo mietitty, jos ap:n kertoma kolmesta seksittömästä vuodesta on totta. Se on myähästä ny.
Mutta fundeeratkaa ihmeessä ja odotelkaa, jos se halu sieltä joskus ensi vuosikymmenen loppupuolella taas putkahtaisi esiin.
[/quote]
No mulla on kyllä käynyt niinkin, että suhteessa oli jotain vikaa eikä seksi sujunut mitenkään. Sitten pari kertaa oltiin eron jälkeen yhdessä ja se touhu oli ihan eri planeetalta, itse asiassa tosi hyvää. Eli kyllä se saattaisi olla tongittavissa esiin tuollakin parilla, jos vaan löytävät oikeat keinot.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:52"]Et vastannut, onko teidän suhde koskaan ollut ilotulitusta.
Ei ole koskaan ollut ilotulitusta. Suhteen alussa seksiä oli enemmän, mutta silloinkin se oli laimeaa.
Ja oletko taitava vai keskinkertainen vai huono.
En usko tuollaiseen jaotteluun. Seksi on kahden kauppa, jossa sovitetaan yhteen erilaisia tarpeita. Se, että osaa antaa yhdelle naiselle tyydytyksen, ei tarkoita, että osaa antaa sen toiselle. Kysymys on kahden persoonan kohtaamisesta.
Nykyisessä suhteessa on pääse edes seksitaitojen kehittämistä yrittämään, koska nainen ei seksiä tahdo.
Miten ihmeessä suhde on jatkunut alkua pidemmälle?? Halujen yhteensopivuus on hyvin tärkeä osa toimivaa parisuhdetta!
Herää nyt mies. Olet seksuaalisesti parhaassa iässä antamaan ja saamaan kokonaisvaltaista nautintoa. Aikaa ei ole loputtomiin.
Mä haluaisin olla miljonääri ja VS enkelin näköinen ja ydinfyysikon älyinen. Miksen oo?? Oi miksen?
Jos nyt joskus saat sen naisesi suostumaan seksiin, ettei mene pakottamisen puolelle niin älä ano lupia tai varo liikaa (kunhan siis tiedät, että on ylipäätään suostuvainen hommaan). Ota se kunnolla, keskity omaan nautintoosi ja anna mennä, riittävän eläimellisen rajusti ja vapaasti. Sitten sen jälkeen yritä tehdä parhaasi naisen eteen. Jos ei herää niin tuskin herää sitten millään.
Monia naisia kuitenkin tökkii miehen liika varovaisuus ja varominen. Enkä tässä taas sitten tarkoita mitään tarkoitushakuista satuttamista ja runnomista vaan sitä, että annat mennä ja katsot, tulisiko toinenkin mukaan.
Aloittajahan on jo haluttu, mutta marttyyriprinssinä kieltäytyy näkemästä sitä ja tarttumasta toimeen. Jossain nytkin kärvistelee puutteessa halukas nainen, jonka ap voisi vapauttaa piinastaan.
Ehdota naiselle avointa suhdetta. Saattaa olla helpottunutkin, kun pääsisi sitten hyvillä mielin eroon vastenmielisestä kotityöstä.
Minä pettäisin. Se pakottaisi jatkossa tekemään päätöksiä.
Ootko oikeasti noin filosofinen vai joudutko tsemppaamaan? Teksti vaikutti tekotaiteelliselta.
Haluttomuutta on kahdenlaista. On kyvyttömyyttä ja tahdon puutetta. Ekaan auttaa ehkä jokin (terapia, omat tietoiset yritykset parantaa jne.), tokaan ei tule helpotusta ellei asenne muutu.
Tuo miehen ja naisen välinen halu, himokkaat katseet, kiima on se, mitä minäkin kaipaan. Saan mieheltäni kyllä toisinaan seksiä, hän kyllä suostuu minua panemaan, mutta puuttuu se halu. Sitä minä kaipaisin, sitä paljasta halua, viestejä kuinka hän ei jaksaisi odottaa että pääsee nussimaan mua, kuumia suudelmia eteisen ovella, vaatteiden riisumista just sen verran että saa sisään, enempää ei ehdi... Mut minkäs teet. Olen aloitteellinen (jonkun on oltava!) ja halukas, hyvännäköinenkin, toisen nautinto on tärkeää, mut ois kiva kun omakin nautinto ois jollekin merkityksellinen. Vituttaa äärettömästi, mutta vielä en ole ajatellut pettämistä. Tai olen, olen paljonkin, olen ajatellut pettämistä naapurin miehen, bussikuskin, toimittajan, remonttimiehen, kaikkien miesten kanssa, mutta en ole ajatellut viedä sitä toteutuksen asteelle.
N37
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:43"]Ootko oikeasti noin filosofinen vai joudutko tsemppaamaan? Teksti vaikutti tekotaiteelliselta.[/quote]
Häh, ihan tavallinen akateemisesti koulutetun miehen yleiskielinen teksti. Noin munkin mies kirjoittaa.
Siis naisesi laiminlyö parisuhteen perusidean, joka on se, että liitossa seksuaaliset halut tyydytetään. Jos haet vierasta, ei se ole edes pettämistä tilanteen huomioon ottaen. Kuinka naiivi naisesi on, jos kuvittelee, että vuositolkulla elät oman kätesi varassa?
Minkä ikäinen olet ja missä asut? Saattaisin olla kiinnostunut...
Eiköhän miettimiset ole jo mietitty, jos ap:n kertoma kolmesta seksittömästä vuodesta on totta. Se on myähästä ny.
Mutta fundeeratkaa ihmeessä ja odotelkaa, jos se halu sieltä joskus ensi vuosikymmenen loppupuolella taas putkahtaisi esiin.