Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo suunnittelee pettämistä

Vierailija
24.06.2015 |

Olemme noin 40v pariskunta, yhdessä 15 vuotta. Kolme lasta nuorin aloittaa koulun.

Vaimo on ollut kuukauden ajan outo. Kertoi että on vanhaa ystäväänsä auttanut parisuhde asiassa. Selvisi että ystävä on entinen seurustelukumppani 20 vuoden takaa.

Rikoin luottamuksen ja tarkistin hänen sähköpostin ja puhelimen. Viestit tuoreemmasta päästä olivat parisuhdevinkkejä vanhalle seurustelukumppanille.

Shokki oli löytää noin kuukauden vanhoja viestejä joissa fiilisteltiin vanhan suhteen seksielämää, haukuttiin minut sängyssä.

Pahin oli se että olivat harrastaneet nettiseksiä ja tapaamista oli suunniteltu.

En paljastanut että olin lukenut viestit. Juteltiin ystävän ongelmasta ja kysyin voisinko antaa oman miehisen mielipiteen asiasta. Minulle näytettiin vain osa viesteistä. Välistä oli poistettu seksisävytteiset viestit.

En tiedä mitä tehdä. Vaimon käytöstä en hyväksy onko luottomennyt lopullisesti?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaskusteltiin asiasta aamulla. oli kuulemma testannut minua, että luenko viestitkö vai en. kovasti yritti selittää etteivät ole tavanneet.

meillä on omat haasteemme omassa suhteessamme, mutta en olisi uskonut että vaimoni tekee minulle näin.

tekisi mieleni ottaa yhteyttä siihen exään tai oikeastaan hänen puolisoon. AP

Vierailija
2/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin justiinsa joo.. Aiot uskoa vaimosi valheet ja ruveta aisankannattajaksi. Naisena näen vaimosi valheiden läpi. Kukaan nainen ei riskeeraisi suhdettaan millään noin naurettavalla TESTAAMISELLA. :D Saanen nauraa! Vaimo pitää sinua ihan idioottina kun kertoo noin huonoja valheita. Vaan eipä tuollaista viestittelyä selvitetäkään enää millään uskottavilla valheilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan laittele sellasta testimielessä! Ihan itsesi vuoksi, heitä nainen pihalle!

Vierailija
4/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä. Vaimosi on jo päätöksensä tehnyt.

Vierailija
5/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se olla että vaimo on liioitellut/valehdellut tälle exälle eikä oikeasti ole ajatellut pettää tai että ap olisi huono jne.

Vierailija
6/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa pettäjä ei haukkuisi kumppaniaan? Ei kauheana seksiä heruisi jos sanoisi, että kyllä meillä on ihan hyvä seksielämä. Kuhan tässä vierasta haluttaisi vaihteluksi.

Vierailija
7/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan nyt vauhkoa siitä että viestejä on luettu salaa :o yleensä on aina se suurin synti täällä, paljon pahempaa kuin pettäminen!!

Vierailija
8/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:52"]Miksei kukaan nyt vauhkoa siitä että viestejä on luettu salaa :o yleensä on aina se suurin synti täällä, paljon pahempaa kuin pettäminen!!
[/quote]

Siksi kun kirjoittaja on mies!

Vierailija
9/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se viestien lukeminen ennenkin ollut sallittua periaatteella tarkoitus pyhittää keinot. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä miksei naiset ole nyt kuorossa huutamassa, että "kaikki naiset on pettureita" tai "kosta pettämällä" niin kuin yleensä.

Vierailija
10/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai testi... Just. Älä usko vaan pakene hyvä mies! Ja vie lomppako mukanas, nosta riita joka roskastakin mikä kämpästä löytyy!

Vierailija
11/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin testimielessä.

Vierailija
12/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ei ole vääntää puukkoa haavassa, mutta kerro nyt vielä miten reagoi ja elehti kun selitti tuota testivalhetta. Voisin minäkin oppia jotakin eleistä tms.

Epäilen kans.

Vierailija
13/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et pysty seksuaalisesti tyydyttämään vaimoasi? Miksi et? Miksi et ota vaimoasi paremmin huomioon sängyssä? Parisuhteessa kuuluu naisenkin saada se tyydytys.

Vierailija
14/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huhuu, miksi et tyydytä vaimoasi?? Vai ajatteletko että tyydytys on vain miehen oikeus parisuhteessa??

Vierailija
15/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni olen tyydyttänyt vaimoni. esileikkiä on, hän saa suuseksiä minulta, suuseksi on ainoa mitä minussa kehui. yhdynnässäkin saa orgasmin. tosin en itse saa häneltä suuseksiä.

minusta on tärkeää se että vaimoni on saanut nautintoa, mutta nyt ei tunnu minusta hyvälle.

en väitä olevani maailman paras rakastaja, mutta en ihan uskonut että olen hänestä surkea. ja olisin toivonut että hän olisi kertonut minulle mitä voisin tehdä paremmin.

vaimo on ollut "rutinointuneempi" sängyssä kuin minä. olen ehdottanut kaikenlaista, leluja, pukeutumista muuhun kuin vanhaan yö-paitaan olen jopa ostanut hänelle eroottisempia yö-paitoja. uusia asentoja, uusia paikkoja. 

tunnustan että jos tapaa henkilön ĵonka kanssa kaikki natsaa sängyssä niin siihen verrattuna avioliittoseksi voi tuntua lattealta. olen itsekkin nuoruudessa saanut kokea sen, mutta moni muu asia ei toiminut.

itse asetan parisuhteen kokonaisuudessa sen edelle että haaveilesin menneisyyden perään. ja minusta parisuhteessa kokonaisuus voi olla parempi kokemus kuin vain seksiin perustuva juttu. AP

Vierailija
16/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:02"]Ap, huhuu, miksi et tyydytä vaimoasi?? Vai ajatteletko että tyydytys on vain miehen oikeus parisuhteessa??
[/quote]
Eli jos oma (oletettu) kumppanisi ei koe itseään täydellisen tyydytetyksi, on mielestäsi ok että hän alkaa salassa lähestymään entisiä heilojaan ja valittamaan heille intiimielämänne puutteista? Vai toivoisitkohan kuitenkin kumppanisi ottavan asian suoraan kanssasi puheeksi?

Vierailija
17/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten teillä sun mielestä menee, jos noita viestejä ei lasketa? Onko parisuhde hyvä?

Vierailija
18/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto että musta tuntuu pahalta sun puolesta... :s
Miehet SEKÄ naiset pettävät yhtälailla omasta mielestäni. Ärsyttäå yleistäminen että kaikki miehet pettää yms. Mutta joukosta riittää niitä petollisia käärmeitä yllinkyllin.

Mun mielestä ap:n ei tarvi todellakaan sietää vaimolta tuollasia asioita. Itse naisena myös näen vaimon selittelyjen läpi. TESTAAMISTA? Tuolla tavalla? Juuei :)
Kissa pöydälle ap ja kunnolla! Vaimolle luu kurkkuun. Tollasilla asioilla ei pelleillä.

Mun mielestä vaimon viestien lukeminen ei ollut väärin. Tai siis on se väärin, mutta kaiken kannalta hyvä juttu että ap teit niin. Saitpahan tietää missä mennään ennen kuin mitään kamalempaa tapahtuu.
Jos vaimosi mielestä olet surkea sängyssä niin aika paskamaista ettei sano siitä tai mitään.

Oma mieheni saa mua opastaa jos haluaa jotain enemmän. Ja minäkin voin miehelle mainita sänkyasioista jos jokin on jotenkin kehnosti.

Rehellistä avoimuutta vaimosi saisi opetella...
Tsemppiä ap ja paljon!

Vierailija
19/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:43"]

mielestäni olen tyydyttänyt vaimoni. esileikkiä on, hän saa suuseksiä minulta, suuseksi on ainoa mitä minussa kehui. yhdynnässäkin saa orgasmin. tosin en itse saa häneltä suuseksiä.

minusta on tärkeää se että vaimoni on saanut nautintoa, mutta nyt ei tunnu minusta hyvälle.

en väitä olevani maailman paras rakastaja, mutta en ihan uskonut että olen hänestä surkea. ja olisin toivonut että hän olisi kertonut minulle mitä voisin tehdä paremmin.

vaimo on ollut "rutinointuneempi" sängyssä kuin minä. olen ehdottanut kaikenlaista, leluja, pukeutumista muuhun kuin vanhaan yö-paitaan olen jopa ostanut hänelle eroottisempia yö-paitoja. uusia asentoja, uusia paikkoja. 

tunnustan että jos tapaa henkilön ĵonka kanssa kaikki natsaa sängyssä niin siihen verrattuna avioliittoseksi voi tuntua lattealta. olen itsekkin nuoruudessa saanut kokea sen, mutta moni muu asia ei toiminut.

itse asetan parisuhteen kokonaisuudessa sen edelle että haaveilesin menneisyyden perään. ja minusta parisuhteessa kokonaisuus voi olla parempi kokemus kuin vain seksiin perustuva juttu. AP

[/quote]

Onko yhdyntä tarpeeksi pitkä vai laukeatko liian aikasin? Kai tajuat, että kaikki naiset eivät nauti mistään leluista ja hepeneistä? Itse en aio leluja sängyssä käyttää. Sen sijaan jotta nauttisin yhdynnäsätä tarpeeksi pitää sen olla riittävän pitkä.

Vierailija
20/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen mäkeen ja ap:lle sellainen vinkki, että varmistaa tulevilta naisiltaan, että ovat seksuaalisesi tyydytettyjä. Niin ne naisetkin kaipaavat sitä hyvää seksiä. Pettäminen on silti väärin, enkä jatkaisi tuollaisen naisen kanssa, jos olisin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi