vaimo suunnittelee pettämistä
Olemme noin 40v pariskunta, yhdessä 15 vuotta. Kolme lasta nuorin aloittaa koulun.
Vaimo on ollut kuukauden ajan outo. Kertoi että on vanhaa ystäväänsä auttanut parisuhde asiassa. Selvisi että ystävä on entinen seurustelukumppani 20 vuoden takaa.
Rikoin luottamuksen ja tarkistin hänen sähköpostin ja puhelimen. Viestit tuoreemmasta päästä olivat parisuhdevinkkejä vanhalle seurustelukumppanille.
Shokki oli löytää noin kuukauden vanhoja viestejä joissa fiilisteltiin vanhan suhteen seksielämää, haukuttiin minut sängyssä.
Pahin oli se että olivat harrastaneet nettiseksiä ja tapaamista oli suunniteltu.
En paljastanut että olin lukenut viestit. Juteltiin ystävän ongelmasta ja kysyin voisinko antaa oman miehisen mielipiteen asiasta. Minulle näytettiin vain osa viesteistä. Välistä oli poistettu seksisävytteiset viestit.
En tiedä mitä tehdä. Vaimon käytöstä en hyväksy onko luottomennyt lopullisesti?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:57"]
Nainen mäkeen ja ap:lle sellainen vinkki, että varmistaa tulevilta naisiltaan, että ovat seksuaalisesi tyydytettyjä. Niin ne naisetkin kaipaavat sitä hyvää seksiä. Pettäminen on silti väärin, enkä jatkaisi tuollaisen naisen kanssa, jos olisin mies.
[/quote]EIkö nainen voi itse ilmaista, jos jokin asia ei sängyssä toimi? Itse ainakin vien miehen käden siihen paikkaan mihin haluan yms
[/quote]
Yllättävän monelle miehelle saa sanoa, selittää ja näyttää ja ohjata eikä ne silti halua tajuta mitään - ei vaikka mitä yrittäisi. Omassakin parisuhteessani on jo niin, vaikka aluksi kaikki oli hienosti. Tilanne on jo niin paha, että olen jo menettänyt otteen enkä enää edes tiedä, mitä haluaisin ja mistä nauttisin.
Minä en silti petä, koska aika on vienyt uskon siihen, että sen parmpaa olisi muuallakaan, eikä mulla ole aikaakaan sellaiseen, tai voimia. Masturboin itsekseni: saan ainakin varmasti, vaikka kestäin vähän kauemminkin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:32"]Olemme noin 40v pariskunta, yhdessä 15 vuotta. Kolme lasta nuorin aloittaa koulun.
Vaimo on ollut kuukauden ajan outo. Kertoi että on vanhaa ystäväänsä auttanut parisuhde asiassa. Selvisi että ystävä on entinen seurustelukumppani 20 vuoden takaa.
Rikoin luottamuksen ja tarkistin hänen sähköpostin ja puhelimen. Viestit tuoreemmasta päästä olivat parisuhdevinkkejä vanhalle seurustelukumppanille.
Shokki oli löytää noin kuukauden vanhoja viestejä joissa fiilisteltiin vanhan suhteen seksielämää, haukuttiin minut sängyssä.
Pahin oli se että olivat harrastaneet nettiseksiä ja tapaamista oli suunniteltu.
En paljastanut että olin lukenut viestit. Juteltiin ystävän ongelmasta ja kysyin voisinko antaa oman miehisen mielipiteen asiasta. Minulle näytettiin vain osa viesteistä. Välistä oli poistettu seksisävytteiset viestit.
En tiedä mitä tehdä. Vaimon käytöstä en hyväksy onko luottomennyt lopullisesti?
[/quote] joopa joo
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:28"]
kaskusteltiin asiasta aamulla. oli kuulemma testannut minua, että luenko viestitkö vai en. kovasti yritti selittää etteivät ole tavanneet.
meillä on omat haasteemme omassa suhteessamme, mutta en olisi uskonut että vaimoni tekee minulle näin.
tekisi mieleni ottaa yhteyttä siihen exään tai oikeastaan hänen puolisoon. AP
[/quote] Hah, ja vitut! Älä ainakaan usko.
Ei meillä nyt unelmasti ole mennyt viime aikoina. Mutta en uskonut että noin huonosti. Ollaan keskusteltu asiasta, olen myös keskustellut sen ex:n kanssa.
Mitä tuohon seksiosuuteen tulee, mielestäni kestä sängyssä riittävän kauan. Mitä tuohon surkeuteen tulee niin en ole vaimolta saanut minkäänlaista palautetta niin vähän hankala lähteä parantamaan tilannetta. AP
lisänä viestiin oli se että vaimo sanoi minulle kun kysyin että janottaako vanha suola koskaan, että ex oli hyvä sängyssä mutta muuten kusipää. viesteissä olisi heti vaihtamassa minut exään. AP
Voimia sinne. Itsellä olisi luotto varmasti hukassa tuon jälkeen. Sinuna ottaisin asian puheeksi koska vaimosi pitää sinua tällä hetkellä itsestäänselvyytenä etkä saisi koskaan tietää. Itse en hyväksyisi myöskään tuollaista kaytöstä vaan antaisin kuulua asiasta mitä mieltä olen siitä ja alkaa suunnitella uudenlaista tulevaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:34"]Kerää kamasi ja lähde
[/quote]
...ja ota lapset mukaan!
Lopeta suhde.
Olen itse ollut käytännössä aivan samassa tilanteessa. Epäilytti tyttöystävän käytös ja luin puhelimesta viestejä "ystävän" kanssa käydyistä keskusteluista. Kerroin tyttöystävälle mitä tein, hän suuttui ja veti asian monessa riidassa aina uudelleen esiin. Minä en luonnollisesti luottanut enää häneen, ja jatkuvasti teki mieli tarkistaa viestejä. Lopulta suhde kaatui omaan mahdottomuuteen.
Ota hyvä mies asia suoraan puheeksi vaimosi kanssa. Kysyt vaimoltasi suoraan asiasta. Ja jos vaimo valehtelee, että ei ole ollut mitään seksuaalissävytteistä toisen miehen kanssa, voit sanoa että sinulla on sellainen tunne että hän valehtelee tms. Ota vaikka siihen toiseen mieheen yhteyttä ja sano että tiedät hänen ja vaimosi hommista.
Jos asia ei lähde aukenemaan, ilmoita itse vaimollesi ihan yllättäen että kävisikö vaimollesi jos harrastaisit nettiseksiä yhden kuuman naisen kanssa. Jos ei käy, sano että teet sen silti. Kyllä on vaimollasi sitten mietittävää...
Pettämistä ei pidä eikä tarvitse hyväksyä missään muodossa.
Jos olet vaimosi mielestä huono sängyssä, miksei hän ole asiasta mitään maininnut? Oletko itse tiedostanut tätä asiaa, saatko esim. naisesi tulemaan jne.?
Sori 7, vahinko alapeukku! Piti ylöspäin peukuttaa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:57"]
Nainen mäkeen ja ap:lle sellainen vinkki, että varmistaa tulevilta naisiltaan, että ovat seksuaalisesi tyydytettyjä. Niin ne naisetkin kaipaavat sitä hyvää seksiä. Pettäminen on silti väärin, enkä jatkaisi tuollaisen naisen kanssa, jos olisin mies.
[/quote]EIkö nainen voi itse ilmaista, jos jokin asia ei sängyssä toimi? Itse ainakin vien miehen käden siihen paikkaan mihin haluan yms