Mihin piilottaisit rahat?
Tämä Aarnion tapaus ja tökerö rahojen kätkentä on kyllä vertaansa vailla oleva tapaus, mihin itse laittaisit rahat piiloon jos olisi tarve ne piilottaa?
Kommentit (47)
Tuli tuosta haisevasta always ketjusta mieleen et terveyssidepaketti varovasti jostain kulmasta auki. Niihin muovikääreisiin seteleitä keskelle, paketin päihin muutama oikea side. Paitsi tietty jos talon rouvalla jo vaihdevuodet niin ei uskottava piilo. Eikä tonne nyt miljoonia noin piilottaisi. En tiedä miten tarkkaan kotietsintää oikein tehdään. Ja tietty riippuu kuinka usein ja nopeasti rahaa tarvitsee. Miten olisi metallilaatikko ja valaminen betoniin esim grilliksi tai aidantukipuut. Vesikiertoiseen patteriin ja varmistaa ettei vettä kierrä siellä. Tai sit klassiset annelit jonnekin tiikerikakun sisään ja pakkaseen.
En nyt ainakaan minnekään sellaiseen paikkaan mistä poliisit todennäköisimmin tulevat niitä etsimään rahakoiran kanssa. Ja aika nero saat olla että koiran nenään jymäytät.
Ja kotoa poliisit osaa kyllä etsiä todennäköisimmät paikat ja ylipäätään paikat joihin voi jotain piilottaa, niillä kun on vuosikymmenien kokemushistoria tukenaan.
moni teidän piiloista on ERITTÄIN HUONOJA!! tYPERYYTTÄ KÄTKEÄ TALONNE SISÄLLE! eI SE MUUTA TARVII KUN OLETTE VIIKON LOMALLA JA VAIMO PISTÄÄ takkinnne pesuun, tai viskaa vanhat kirjat kaatopaiikale niin rahanne meni siinä! Samoin verhot pestään säännöllisesti. Jos joku oikeesti etsii teidän rahoja,niin kivijalat ja talonne ympärys varmasti tutkitaan ja löydetään! Ainoa mikä toimii on viedä tosiaan kauan kauas metsään johonkin kiven alle,koloon. En ole rikollinen enkä suosittele tietenkään kätkemistä!
Samoin ulkomaiset pankkitilit, eikö nekin yleensä tule julki? luin että joku kuoli ja tavaransa myytiin, ostaja löysi kirjoituspöydän laatikon yläpuolelta rahaa piilosta. näinkin voi käydä!
Pyörän ohjaustangon tai satulatangon sisälle (jotka saa nopesti irti) ja lähtisin muina miehinä pyörällä töihin, kuten joka päivä :D Siellä sitten siirtäisin rahat jonnekki muualle.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:10"]
Oman talon kivijalkaan palon ja vedenkestävään lippaaseen. Usan dollareina. Euro kaatuu koska hyvänsä.
[/quote]
Hölmö suunnitelma. Kun sut tuomitaan, niin sä menetät sen talon korvauksiin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:07"]
Aarnion rahasanko oli poliisien lavastus. Eihän siinä ollut edes aarnion sormenjälkiä vaan useiden muiden.
[/quote]
Mitäs se Aarnio sitten oli muuta kuin poliisi? Koko jutussahan on syytettynä enemmän poliiseja kuin muita venkuloita. Ja sinun mielestäsi ne syyttävät poliisitko ovat enemmän rikollisia kuin ne syytetyt, Aarnio alaisineen?
varmaan olisi järkevintä muuttaa käteinen timanteiksi tai kultaharkoiksi. Näinhän toimintaelokuvissa rikolliset tekee. Olen lukenut jännityskirjoja, ja niissä esim.vangit muuttaa käteisen timanteiksi, ja laittaa peräsuoleen metalliputkilossa. Se menee suolistoon ja on siellä mukana.
No mulla on piilotettuna kotona ihan rehellisesti tienattua rahaa. Olen piilottanut rahaa mieheltä pahan päivän varalle. Rahat ovat sukkahousujen seassa vaatekaapissa, sekä pöytäkiinojwn taitoksissa liinavaarekaapissa. Yhteensä noin 1000 euroa mulla noissa kätköissä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:14"]
No mulla on piilotettuna kotona ihan rehellisesti tienattua rahaa. Olen piilottanut rahaa mieheltä pahan päivän varalle. Rahat ovat sukkahousujen seassa vaatekaapissa, sekä pöytäkiinojwn taitoksissa liinavaarekaapissa. Yhteensä noin 1000 euroa mulla noissa kätköissä.
[/quote]
Miehenä ei kannata laittaa vaatteiden sekaan jos emäntä innostuu "siivoamaan" ja heittää vanhoja kuteita urakalla pois (ilman lupaa tietenkin).. saattaa tulla kallis siivous
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:14"]
[/quote]
Miehenä ei kannata laittaa vaatteiden sekaan jos emäntä innostuu "siivoamaan" ja heittää vanhoja kuteita urakalla pois (ilman lupaa tietenkin).. saattaa tulla kallis siivous
[/quote]
Kuulin tapauksesta, kun Pelastusarmeijan takkikasasta löytyi 500 markan seteli. Oli ollut taskussa.
Varmaan jonnekin jerseyläiselle pankkitilille kävisin viemässä, käteisenä en uskaltaisi pitää :)
Aarnion rahasanko oli poliisien lavastus. Eihän siinä ollut edes aarnion sormenjälkiä vaan useiden muiden.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:07"]Aarnion rahasanko oli poliisien lavastus. Eihän siinä ollut edes aarnion sormenjälkiä vaan useiden muiden.
[/quote]
Höpö höpö.
Johonkin hyvin tuntemaani maastoon kaivaisin reiän ja törkkäisin sinne. Tarvittaessa useammassa erässä.
Tällä hetkellä pöytälaatikossani. Mikäli minulta etsittäisiin rahoja ja ne pitäisi johonkin kätkeä menisin varmaan johonkin metsään ja kaivaisin ne maan alle rasiaan.
Oman talon kivijalkaan palon ja vedenkestävään lippaaseen. Usan dollareina. Euro kaatuu koska hyvänsä.
Hameenhelmoihin kultaharkkoja painoksi, samalla estetään ettei viskoosit lennä tuulessa...