Kuivaatteko märän lasin/kupin ennen kuin kaadatte siihen juomaa?
Mieheni tekee näin, muttei osaa sanoa miksi. Minusta se on huvittavaa. :)
Kommentit (9)
En. Millä sen kuivaisi, eikös astiapyyhkeestä/serlasta jää jo jotain pölyäkin...
Viinilasit kuivaan nukkaamattomalla liinalla. Vesilaseja en. Ihan esteettinen kysymys viinilasien suhteen; näyttää paremmalta kun siinä ei ole vedenroiskeita.
Jos mulle joku tarjoisi marasta lasista niin sen takaisin lahettaisin. Jos on niin laiska etta ei voi laseja kuivata niin kylla jaa varmaan monet muutkin siivous hommat vahemmalle. Sama kun monessa paikassa tarjoavat olutta muovilaseista. Se on jo niin halpaa etta en ymmarra sellaista luonnetta.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:23"]
Jos mulle joku tarjoisi marasta lasista niin sen takaisin lahettaisin. Jos on niin laiska etta ei voi laseja kuivata niin kylla jaa varmaan monet muutkin siivous hommat vahemmalle. Sama kun monessa paikassa tarjoavat olutta muovilaseista. Se on jo niin halpaa etta en ymmarra sellaista luonnetta.
[/quote]
Olutravintoloissa muuten tuopit huuhdellaan ennen oluen kaatamista, jos olet huomannut, ja ihan märkään tuoppiin olut valutetaan hanasta.
Kylla niin oli etta mun paikallisessa se tuoppi aina kuivana tuli. Oli se aina valmiina ja kukaan muu ei sita tuoppia kayttanyt. Ja vaikka baarimies sen huuhtelikin niin aina kuivas kanssa. Se oli hyvaa palvelua, mita harvemmin tapaa naina paivina.
En kuivaa enkä halua kuivattavan. Se lasi on kuitenkin puhtaampi märkänä koneesta tullessa, kuin että minä tai joku sen likaisin käsin rutatulla paperilla pyyhkisi kuivaksi
Huuhtelen aina kylmällä vedellä jostain pakkomielteestä/pöpöjen kammosta, mutta harvemmin kuivaan.