Löysin kivan näköisen repun! Fjällräven Kånken.
Olettekos törmänneet sellaisiin? Vähän vaihtelua tavalliseen. :)
Kommentit (27)
Ollut jo syksyllä muodissa nuorisolla. Vähän niinkun last siison jo nyt.
Itse luulin kauan, että se on Känken. Ja kyselin kaupassa aina Kenkkeneitä, vaikka olisi pitänyt kysyä Koonkkeneita!
Suurin osa teineistä käyttää sitä... Ihan älyttömän huono reppu kantaa painavia kirjoja.
Meidän viitosluokkalainen sai sellaisen viime vuonna. Huonoa on, kun olkahihnoissa ei ole niitä levennyksiä. Ahtaampikin on kuin normireppu. Mutta lapsi tykkää.
Aloitushan oli tietenkin sarkasmia. Kun tulimme matkoilta viikon alussa, sanoin ekan Kånkenin kohdalla, että onkin mennyt viikko ilman ainuttakaan Kånkenia.
Converset ja känkkenit on niin kuluneita. Itse en koskaan tule kumpiakaan hankkimaan!
N23
Kånken on hyvä esim retkellä ja sopii hyvin fjällrävenin takin kanssa :-)
Mikäs juttu tää on? Mulla on vaan Marimekkoa, Pardaa ja Gycchiä.
Siis minkä löysit? Kånken? Ööö... varmaan joku ihan uusi juttu, ikinä kuullutkaan. :o
Aika moni onkin kuullut jo siitä! Mutta ajattelin ostaa sellaisen, kiva että on jotain vähän uniikimpaa. :) ap
On niin typerän kuuloinen nimikin, että ärsyttää
Joo, sarkasmiahan tuo aloitus oli.
Mutta jos haluaa tarkistaa onko joku juttu jo "out", niin yksi työkalu siihen on Google Trends. Sen avulla voi tarkistaa mitä sanaa on googlattu kuinka paljon ja milloin.
Esim. "fjällräven kånken" sanoja on haettu eniten n. vuosi sitten, joten eiköhän se ole menossa pois muodista, kun ei sitä enää haeta...
No mulla on ja tykkään,oon aina tykännyt.Kulahtaa vaan nopsaan.
Hipsterireppu, joka nykyään rantautunut jo punavuoren ulkopuolelle, eli menettänyt trendikkyytensä.
Klassikko jo vuosikymmeniä, voi teitä teinejä!
Miksi ne näyttävät aina likaisilta ja epäsiisteiltä, oli väri mikä tahansa?
Itellä oli ekana kooulureppuna kånken. Vuonna 84. Että on se niin uusi kapistus että. Yhtä hyvä reppuna kuin Jopo on pyöränä. Eli aika paska.
Tosi hyvä reppu. Myös yksilöllinen...
Kyllähän niihin törmäilee.