Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan enää paljon ketään rokottamattomia, jotka ei ole sairastunut koronaan?

Vierailija
12.02.2022 |

Ja tarkoitan siis normaalisti ihmisten ilmoilla liikkuvia, ei ketään peräkamarin syrjäytyneitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen sairastanut. Jostain syystä lapsistani kaksi ei saa millään koronaa, ei vaikka kaikki ympärillä sairastaisi. Itselläkin tosi lievä tämä viimeisin.

Vierailija
2/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käly sairastui perheineen koronaan!

MOLEMMILLA AIKUISILLA 3.ROKOTETTA OTETTUNA! JA PIENELLÄ POJALLA EI YHTÄÄN!

OMRIKON MUUNNOSTA. REVI SIITÄ UUTISTA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä osunu valitettavasti. Ei rokkotteita, ei maskia, ei käsidesiä ja joka päivä ihmisten ilmoilla

Vierailija
4/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kolme normaalisti ihmisten ilmoilla liikkuvaa rokottamatonta, heistä yksi on sairastanut koronan normiflunssana ja kaksi ei ole tiettävästi saanut tartuntaa.

Vierailija
5/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on viisi henkilöä ja yksikään ei ole tiettävästi sairastunut kokonaan. Kaikilla on rokotukset kunnossa ja kaikki liikumme normaaliin tapaan kodin ulkopuolella töissä, koulussa ja kaupoissa. Pääkaupunkiseudulla olemme.

Näin on myös tosi monella muulla ystävä- ja tuttavaperheellä, eli sairastuneita ei ole, vaikka kaikki liikkuvat normaaliin tapaan kodin ulkopuolella. Oikeastaan tiedän enemmän meitä, jotka emme ole saaneet koronaa, kuin niitä, joilla se olisi ollut.

Vierailija
6/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa vai?

Vierailija
7/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tietääkseni vain 2 rokottamatonta. Toinen soitti viikko sitten olevansa koronassa. On ylipainoinen, mutta alle 40-vuotias. Luultavasti selviää.

Vierailija
8/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elossa olevia.

Vierailija
9/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta julkaistiin brittitutkimus, jossa havaittiin, että tahallaan tartutetuista ihmisistä vain puolet sairastui. Sama havainto on tehty myös perheissä, joissa keskimäärin noin puolet perheenjäsenistä sairastuu.

Vierailija
10/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sairastanut oireettomana. Liikun kyllä päivittäin kaikkialla ihmisten parissa, mutta en ole ollut kipeänä moneen vuoteen.

Vierailija
11/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella rokotetulla on ollut vuotojen kanssa ongelmia? Rokotteissa tai muuten.

Vierailija
12/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuo lievä nuha se korona? Tuossa 6kk sitten oli lievä nuha niin saattoi olla. En niissä nenänkaivajissa todellakaan käy niin en tiedä. Rokottamaton ja maskiton olen, mutta siis täysin terveenä pysynyt tämän koko keksityn ja propagandalla lavastetun pandemian läpi.

Vierailija
13/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote suojaa vakavilta oireilta, ei tartunnalta.

Vierailija
14/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä viittaan, ei rokotuksia, ei koronaa! Maskia en ole käyttänyt, koska en sen kanssa pysty hengittämään. Visiiriä käytän töissä ja kaupoissa.

Vierailija
15/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 000. Vielä riittää saikuttajia ja vainaita

Vierailija
16/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta poika toi tuliaisina pari viikkoo sitten.

M45, ylipainoinen sekä epäterveelliset elämäntavat. Ei rokotuksia. Pieni päänsärky, nenä alko vuotamaan viikon jälkeen kun tytöllä oli nuha ja korona myös.

Vierailija
17/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona rokotukset on krääsää

Vierailija
18/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ollut vai ei. Jos oli, niin oli jo aiemmin kuin pandemia julistettiin alkaneeksi. Sen jälkeen en ole ollut kipeänä kiitos maskien.

Vierailija
19/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vaikka työpaikalla on kolme ollut saikulla sen takia. Jokaisella on lapset tuoneet kotiin.

Vierailija
20/23 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elossa olevia.

No täällä on ainakin yksi.

Ei yhtään rokotetta, ei kertaakaan naamavaippaa missään tilanteessa kenenkään "vahvasta suosituksesta" kun olen aina sanonut että minulla on vielä vahvempi kieltäymys sekä happivaje ja tubi ja keltatauti ja paljon muuta, ja ainakin toistaiseksi se on riittänyt, myös poliisin passivirastossa: "Ja tuosta laitteesta vuoronumero ja sitten tuosta vasemmalla olevasta ovesta odotussaliin olkaa hyvä."

En ole sairastanut tämän kahden vuoden aikana mitään, en myöskään lievän flunssan enkä oksetuksen tai puklatuksen muodossa.

Unirytmi tosin on mitä sattuu ja pyörii usein ympäri: se johtuu varmaan koronasta, mistäs muustakaan se voisi, onhan se nyt ihan selvää ja joka väittää että unirytmivaiva on muuta kuin koronaa, on salaliittohörhö.

En ole peräkammarissa varsinaisesti siinä mielessä kuin tällä palstalla yleensä se ymmärretään. Olen liikkunut kaikilla asioillani tavalliseen tapaani, mutta huvittelujani ja osallistumistani on koko tämän koronahullutuksenkin ajan kuristanut ihan muu vaiva, joka on piinannut minua jo 25-vuotiaasta lähtien: krooninen rahapula.

Varmaan useimmilla tämän palstan diagnostiset kriteerit täyttävillä peräkammarilaisilla on puolestaan paljon enemmän fyrkkaa kuin minulla.

Kaupoissa olen käynyt, pankeissa muutaman kerran, sekä olen käynyt syömässä kebabbia ja susshia. Kerran olen myös käynyt juomassa kolme isoa olutta pubissa, vastoin normaaliolojen periaatettani etten maksa penniäkään alkoholiveroa Suomeen.

Yhden pienimuotoisen ulkomaanreissun olen tehnyt omalla pikkuautolla tämän hulluuden alkuvaiheessa keväällä 2020, juuri ennen liikkumisrajoituksia, tosin vain Suomen lähialueelle, Itämeren etelärannikolle ja takaisin kotiin. Kävin ostamassa tupakkia.

Ja vastoin tuon yllä lainaamani kirjoittajan väitettä, hengissä sekä ihan terveenä ollaan vielä ainakin tänään, tällä hetkellä, kahden vuoden kaiken tappavan kaamean joukkotuhon jälkeen.

En manalasta kirjoittele, vaikka tuo esimerkkikirjoittaja niin väittää.

En tiedä, olenko jossain vaiheessa saanut tämän kauhean tappajan, ja olenko joskus ollut sen "kantaja", mutta en minä sitä ainakaan SAIRASTANUT ole, jota tuossa otsikossa kysyttiin ja johon tuo viisas professori tuossa yllä yritti tuollaista nerokasta vastausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi