Olemme uskova perhe, jossa mies
Tekee mitä herkullisempia ruokia, siivoaa, ompelee,lukee Raamattua, niin lapsille kuin minullekin erikseen, hieroo aina kun tarvetta, pitää hyvänä, rakastaa, on oikeudenmukainen, kärsivällinen.
Toki minäkin teen kaikkea tätä, no en ehkä ole niin kärsivällinen kuin mieheni, mutta halusinkin nyt kehua puolisoani, kuinka hyvä mies hän on ❤️
Kommentit (9)
Meidän isä oli mormoni, rauha hänen muistolleen. Isä laittoi kelvollista ruokaa, auttoi lumilinnojen rakentamisessa, opetti tuntemaan ruokasienet, harrasti kilpatanssia ja neuloi meille lapsille villavaatteita.
Meitä lapsia oli yhteensä 8, jos myös isän toisen vaimon lapset lasketaan mukaan. Isämme ehti mennä naimisiin 4 kertaa ennen kuolemaansa.
Kaksi lapsista on jäänyt mormoneiksi, loput on eronneet kirkosta.
Piti vielä kirjoittaa, kiitos Herralle🙏 Hän pitää teistä hyvää huolta. Siunausta teille kaikille🙏😊
Uskoon tullut kirjoitti:
Ihana kuulla🥰 kumpa itsekin löytäisin samanlaisen. ❣️
Jumalan lahjahan tämä mies on mulle. Oon elämässä kovia kokenut, ja tämän miehen kanssa olen oppinut ottamaan vastaan rakkautta. Se on ollut yllättävän vaikeaa. Ja tietysti mun on pitänyt opetella antamaan rakkautta.
Uskoon tullut kirjoitti:
Piti vielä kirjoittaa, kiitos Herralle🙏 Hän pitää teistä hyvää huolta. Siunausta teille kaikille🙏😊
Kiitos samoin Siunausta sinulle, uskon että Jumala voi johdattaa oikean puolison kohdallesi myös ❤️🙏
Vierailija kirjoitti:
Meidän isä oli mormoni, rauha hänen muistolleen. Isä laittoi kelvollista ruokaa, auttoi lumilinnojen rakentamisessa, opetti tuntemaan ruokasienet, harrasti kilpatanssia ja neuloi meille lapsille villavaatteita.
Meitä lapsia oli yhteensä 8, jos myös isän toisen vaimon lapset lasketaan mukaan. Isämme ehti mennä naimisiin 4 kertaa ennen kuolemaansa.
Kaksi lapsista on jäänyt mormoneiksi, loput on eronneet kirkosta.
Oletko itse uskossa?
Mä tunnen papin joka pettää vaimoaan, vaimo vissiin tietää. Koska mies petti exäänsä tämän uuden vaimon kanssa, erosi siitä exästä ja meni tän uuden vaimon kanssa yhteen. Että ehkä Jumala häntäkin ohjailee näin tekemään. ♥️
Hienoa, että uskovaiset on ymmärtäväisiä, siinä asiassa, että jos yks nainen ei riitä♥️
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen papin joka pettää vaimoaan, vaimo vissiin tietää. Koska mies petti exäänsä tämän uuden vaimon kanssa, erosi siitä exästä ja meni tän uuden vaimon kanssa yhteen. Että ehkä Jumala häntäkin ohjailee näin tekemään. ♥️
Hienoa, että uskovaiset on ymmärtäväisiä, siinä asiassa, että jos yks nainen ei riitä♥️
Raamatussa kyllä hyvin kerrotaan mitä Jumala puhuu aviorikoksista ja eroamisesta.
Ei yksikään uskova ja erityisesti jos on pappi, pääse tälläisistä teoista ilman Jumalan tuomiota, uskovakin ihminen voi joutua hel vettiin, jos elää synnissä eikä tee parannusta.
Tuo mitä kertomasi pappi tekee, ja on tehnyt, ei ole Jumalan mielenmukaista. Liekö edes oikeasti uskossa.
Ihana kuulla🥰 kumpa itsekin löytäisin samanlaisen. ❣️