Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi, mikä on paras kosto?

Vierailija
12.02.2022 |

Mikä on paras kosto miehelle, joka ghostasi sen jälkeen kun oltiin harrastettu seksiä? Sellainen kosto, että oppii. Ideoita?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä alkaa johonkin kostotoimiin. Anna olla ja mene elämässäsi eteen päin. Luultavasti tuollainen mies olisi vaan imarreltu kun et pääse hänestä yli. Voi olla hänelle jopa isompi kolahdus itsetunnolle että et reagoi mitenkään.

Näin tein ensin. Mutta en pääse yli. Haluan oikeasti miehen tajuavan. Ihan sama olinko huono sängyssä vai mikä on ongelma. Olen AUNA ollut se kiltti tyttö jonka yli mennään. Nyt riitti. Nyt vaan riitti.

Eli siis nyt riitti, hyvä juttu!

Sun ei vaan tarvitse tehdä sitä mitenkään tuolle miehelle selväksi. Katselet vaan muualle etkä muka tunnistakaan jos se jossain vielä vastaan tulee, mutta mitään ihme ”opetuksia” on turha yrittää lähteä antamaan.

Kiltttien tyttöjen ”opetukset” ja palautteet on muutenkin tehottomia, koska ovat liian kiltttejä jopa vihaisenakin.

Keskity jatkossa suojaamaan itsesi ja vahvista omat rajat, miehille tuossa sinänsä turha raivoilla kun sinä itse päätät ketä elämääsi päästät ja millaista käytöstä hyväksyt. Ignoraa huonot.

Vierailija
22/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin tuosta kannattaa oppia itse, eli et enää mene sänkyyn miehen kanssa josta olet ehkä kiinnostunut tai johon olet jopa ihastunut.

Olit vaan virhe miehelle, kai olet itsekin joskus kokenut sen kun menee sänkyyn väärän miehen kanssa, alkaa vain ällöttään etkä halua enää olla missään tekemisissä?

Minä menen sänkyyn vain sellaisten miesten kanssa, joihin tunnen vain seksuaalista himoa ja vetovoimaa, enkä mitään suurempia tai syvempiä tunteita.

Ja ”väärien” miesten kanssa ei ole tullut oltua vuosiin, eli ei ole tullut aiheutettua miehillekään pahaa mieltä kuin pari kertaa joskus parikymppisenä. Sen jälkeen opin kyllä hyvin nopeasti tunnistamaan heti, että kenen kanssa haluan sänkyyn ja kenen en.

Ghostaaminen on silti väärin! Pitää reilusti lopettaa juttu eikä kadota vaikka miten ällöttää. Minulle sopii olla ällöttävä, kunhan tekee suhteen lopetuksen reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen kuuluu niille, jotka sitten joutuvat pelkäämään vastakostoa. 

Ja he tutkivat sitä mielenlaatua. ¯\(°_o)/¯

Vierailija
24/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa säälittävältä

Vierailija
25/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostasin juuri yhden naisen yksien treffien jälkeen enkä edes pannut sitä. Nyt se viestittää ja on soittanut useamman kerran vaikka ei ole mitään syytä. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että ei kiinnosta?

Vierailija
26/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin tuosta kannattaa oppia itse, eli et enää mene sänkyyn miehen kanssa josta olet ehkä kiinnostunut tai johon olet jopa ihastunut.

Olit vaan virhe miehelle, kai olet itsekin joskus kokenut sen kun menee sänkyyn väärän miehen kanssa, alkaa vain ällöttään etkä halua enää olla missään tekemisissä?

Minä menen sänkyyn vain sellaisten miesten kanssa, joihin tunnen vain seksuaalista himoa ja vetovoimaa, enkä mitään suurempia tai syvempiä tunteita.

Ja ”väärien” miesten kanssa ei ole tullut oltua vuosiin, eli ei ole tullut aiheutettua miehillekään pahaa mieltä kuin pari kertaa joskus parikymppisenä. Sen jälkeen opin kyllä hyvin nopeasti tunnistamaan heti, että kenen kanssa haluan sänkyyn ja kenen en.

Ghostaaminen on silti väärin! Pitää reilusti lopettaa juttu eikä kadota vaikka miten ällöttää. Minulle sopii olla ällöttävä, kunhan tekee suhteen lopetuksen reilusti.

Niin on, mutta maailma on täynnä ihmisiä jotka kohtelevat muita huonosti.

Parempi olla välittämättä ja keskittää energia niihin, jotka EIVÄT kohtele muita huonosti.

Vierailija
27/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette miehen puolella?

Antaa olla… ilmeisesti ghostaaminen on sitten yleisesti hyväksyttävää.

Jos sen miehen näen niin saa kyllä kuulla kunniansa. Ja oli pieni munainenkin…

28/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kosta, unohda ja hommaa elämä.

Vierailija
29/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännä ruikulipaskat postiluukusta.

🤣 kokeile tätä ap!

Vierailija
30/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sen miehen puolella, yritän vain saada sinua tajuamaan ettei kannata tuhlata energiaansa moiseen.

Ansaitset parempaa kuin tuollaisen tyypin miettimisen.

Vierailija
31/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ghostbustersille.

Vierailija
32/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännä ruikulipaskat postiluukusta.

🤣 kokeile tätä ap!

Tämä olisi hyvä vaihtoehto, mutta tulisi varmaan sakot. En mitään laitonta voi tehdä.

Vierailija
33/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies / nainen haluaa tavata sinut, hän kyllä tapaa sinut.

Mies sai seksiä, koska SINÄKIN halusit seksiä. 

Mutta, sinun on opittava seulomaan huonot miehet / naiset pois

elämästäsi. Vahvista omia rajojasi. Älä mene  treffeille, jos et halua seksiä.

Mies haluaa aina seksiä, mutta varmistat, että hän haluaa muutakin, jos itse haluat muutakin.

Ei ole väärin olla alusta asti aito.

Vierailija
34/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avomielisten ja helppojen mauser-mimmien ongelmia tuollaiset kostofantasiat. Katso itse eteesi.

Vierailija
35/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Eikun niin, ei se onnistu.

Kannatan. Kun ulkomuotosi kohenee, huomaat ettei kyseinen mies sinua enää kiinnosta vaan katseesi suuntautuu automaattisesti parempiin miehiin. Mitään kostoja ei tarvita.

Vierailija
36/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostasin juuri yhden naisen yksien treffien jälkeen enkä edes pannut sitä. Nyt se viestittää ja on soittanut useamman kerran vaikka ei ole mitään syytä. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että ei kiinnosta?

Kaikki eivät osaa lukea ajatuksia. Joskus toiselle pitää ihan ääneen sanoa, ettei kiinnosta. 

Vierailija
37/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tieto miehen munan koosta kiertämään. Osaavatpa muut ainakin vältellä.

Vierailija
38/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat botoksia, silarit ja rupeat lesboksi.

39/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos harrastat seksiä, tee se siksi että haluat seksiä ja ymmärrä ettei siihen liity mitään velvoitteita. Kiitä ja jatka elämää haluamallasi tavalla.

Vierailija
40/55 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi