Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää tunne kun on ihastunut...

Vierailija
24.06.2015 |

Vatsa täynnä perhosia, ei tee mieli syödä mitään ja ajatukset pyörii vain sen tietyn ympärillä. En kestä tätä tunnetta!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... se on ihana tunne! Me nähdään ekaa kertaa maanantaina :) tavattiin netissä.

Vierailija
2/5 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:00"]Sama täällä... se on ihana tunne! Me nähdään ekaa kertaa maanantaina :) tavattiin netissä.
[/quote]

Niin, mutta samalla kamalaa. Mulla ei oo periaatteessa tuohon mieheen mitään yhteyksiä niin en oikein tiedä mitä teen... Ihanaa että tapaatte! Minkälaiset treffit on tiedossa? :-) Tsemppiä! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:00"]Sama täällä... se on ihana tunne! Me nähdään ekaa kertaa maanantaina :) tavattiin netissä.
[/quote]

Niin, mutta samalla kamalaa. Mulla ei oo periaatteessa tuohon mieheen mitään yhteyksiä niin en oikein tiedä mitä teen... Ihanaa että tapaatte! Minkälaiset treffit on tiedossa? :-) Tsemppiä! Ap
[/quote]

Matkustan hänen luokseen, asuu vähän kauempana. Mulla alkoi jo loma, hän käy vielä töissä. Jännittää ihan tosi paljon. Ajattelen kuitenkin niin, että jos on ihan katastrofitunnelmat yhdessä niin ainahan voin lähteä illalla takaisin kotiin :) rohkea rokan syö kai!

Vierailija
4/5 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, tutustuin pari viikkoa sitten yhteen mieheen ja ollaan muutama kerta tavattu kasvokkain. Ainut "huoleni" on se, että mies ei ole kovin pitkä. Miten voisin kysyä miehen pituutta loukkaamatta häntä?

Vierailija
5/5 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:00"]Mulla sama tilanne, tutustuin pari viikkoa sitten yhteen mieheen ja ollaan muutama kerta tavattu kasvokkain. Ainut "huoleni" on se, että mies ei ole kovin pitkä. Miten voisin kysyä miehen pituutta loukkaamatta häntä?
[/quote]

Siis te olette kuitenkin tavanneet jo, vaikuttaako se tieto olennaisesti johonkin? Tämä mieskään ei ole kamalan pitkä, mut mua se ei kyllä haittaa mitenkään. T. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi