Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies söi mun proteiinivanukkaan

Vierailija
12.02.2022 |

Olin säästellyt omaa proteiinivanukastani jääkaapissa ja olisin sen nyt viikonlopun kunniaksi syönyt. Mitä vielä! Mies oli tämänkin vetässyt naamariin. Omat proteiinivanukkaansa hän söi jo alkuviikosta.
Miten estää tämä minun vanukkaiden syöminen? Muuten miehessä ei mitään vikaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö lapsia, se syö vielä lastenkin vanukkaat.

Vierailija
2/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JJS

JSS ;)

Vierailija
4/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös! Se sika.

Kävin tänään kaupassa, ostin 15 vanukasta. Pitäis riittää viikoksi!

Vierailija
5/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitää nyt syödä miehen vanukkat kostoksi. Vinkkinä voin kertoa, että sillä on siellä jalkojen välissä sellanen letku, mistä imemällä saat sen vanukkaat suuhusi.

Vierailija
6/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö lapsia, se syö vielä lastenkin vanukkaat.

Nimen omaan syö lastenkin välipalat ja ruuat,jos niitä teette!Koska hänellä on oma napa 1. osoitahan jo valituksesi miehesi käytös ei ajattele sinua!

Vierailija
7/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin järjestää uudelleenkoulutusleirin, kun noita vanukkaan syöjiä tuntuu olevan naisille vaivaksi saakka. Sata ennakko ilmoittautumista kun saan viikonloppuleirille hintaan 2700 e/ahmatti, niin opetan ne vanukkaan sijaan syömään suklaata.

Vierailija
8/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on kuivat jutut.

Vierailija
9/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään;

Vanukas on pientä siihen verrattuna, että sukulaismies söi kerran minun pitsani (*kun olin heillä kylässä).

Eli kaikki on aina suhteellista.

Vierailija
10/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset syö aikuisille tarkoitetut vanukkaat, ihan äärettömän rasittavaa. Lapsille on jugurttia, joka on terveellisempää kasvuiässä oleville, mutta ei kun pitää varastaa ne aikuisten vanukkaat.

Vierailija
11/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton ärsyttävää!

Vierailija
12/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset syö aikuisille tarkoitetut vanukkaat, ihan äärettömän rasittavaa. Lapsille on jugurttia, joka on terveellisempää kasvuiässä oleville, mutta ei kun pitää varastaa ne aikuisten vanukkaat.

Joo meilläkin lapsille on tarjolla kreikkalaista jugurttia ja marjoja, mutta ei kelpaa. Varastettujen suklaavanukkaiden voimin sitten riehutaan ja juostaan pitkin seiniä.

Vierailija
13/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaat jatkossa lukkojen taakse, vaikkapa kassakaappiin.

Vierailija
14/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanukkaat jatkossa lukkojen taakse, vaikkapa kassakaappiin.

Pilaantuvat, kun pitää jääkaapissa säilyttää.

Vierailija
15/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä kysyin vaimolta haluaako sekin vanukkaita, kun käyn kaupassa. Vastaus oli, että ei nyt kiinnosta; ei tarvitse tuoda.

Ostin itselleni kaksi, täksi päiväiksi ja huomiseksi. Kävin ulkona lumihommissa ja sisään tultuani ajattelin syödä tämän päiväisen mutta vaimo olikin ehtinyt vetäisemään molemmat.

Vierailija
16/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia mä vedän protskujauheita. Ei se mies jaksa nähdä vaivaa sekoittaakseen niitä ja vaikka näkiskin, ei se koko pussia kerralla vedä.

Vierailija
17/18 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että jos naisella on tarve syödä kaikki herkut joten en laita niitä jääkaappiin vaan tuuletusikkunan väliin siellä on sopiva kolo jossa säilyy varsinkin jos nainen on tällainen nykyaikainen laiskanpulskea joka ei viitsi paljon siivoilla niin tuskin löytää kätköä

Vierailija
18/18 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi