Mies söi mun proteiinivanukkaan
Olin säästellyt omaa proteiinivanukastani jääkaapissa ja olisin sen nyt viikonlopun kunniaksi syönyt. Mitä vielä! Mies oli tämänkin vetässyt naamariin. Omat proteiinivanukkaansa hän söi jo alkuviikosta.
Miten estää tämä minun vanukkaiden syöminen? Muuten miehessä ei mitään vikaa.
Kommentit (18)
Mun mies myös! Se sika.
Kävin tänään kaupassa, ostin 15 vanukasta. Pitäis riittää viikoksi!
No sun pitää nyt syödä miehen vanukkat kostoksi. Vinkkinä voin kertoa, että sillä on siellä jalkojen välissä sellanen letku, mistä imemällä saat sen vanukkaat suuhusi.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö lapsia, se syö vielä lastenkin vanukkaat.
Nimen omaan syö lastenkin välipalat ja ruuat,jos niitä teette!Koska hänellä on oma napa 1. osoitahan jo valituksesi miehesi käytös ei ajattele sinua!
Minä voisin järjestää uudelleenkoulutusleirin, kun noita vanukkaan syöjiä tuntuu olevan naisille vaivaksi saakka. Sata ennakko ilmoittautumista kun saan viikonloppuleirille hintaan 2700 e/ahmatti, niin opetan ne vanukkaan sijaan syömään suklaata.
Eipä mitään;
Vanukas on pientä siihen verrattuna, että sukulaismies söi kerran minun pitsani (*kun olin heillä kylässä).
Eli kaikki on aina suhteellista.
Meillä lapset syö aikuisille tarkoitetut vanukkaat, ihan äärettömän rasittavaa. Lapsille on jugurttia, joka on terveellisempää kasvuiässä oleville, mutta ei kun pitää varastaa ne aikuisten vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset syö aikuisille tarkoitetut vanukkaat, ihan äärettömän rasittavaa. Lapsille on jugurttia, joka on terveellisempää kasvuiässä oleville, mutta ei kun pitää varastaa ne aikuisten vanukkaat.
Joo meilläkin lapsille on tarjolla kreikkalaista jugurttia ja marjoja, mutta ei kelpaa. Varastettujen suklaavanukkaiden voimin sitten riehutaan ja juostaan pitkin seiniä.
Vanukkaat jatkossa lukkojen taakse, vaikkapa kassakaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vanukkaat jatkossa lukkojen taakse, vaikkapa kassakaappiin.
Pilaantuvat, kun pitää jääkaapissa säilyttää.
Meillä minä kysyin vaimolta haluaako sekin vanukkaita, kun käyn kaupassa. Vastaus oli, että ei nyt kiinnosta; ei tarvitse tuoda.
Ostin itselleni kaksi, täksi päiväiksi ja huomiseksi. Kävin ulkona lumihommissa ja sisään tultuani ajattelin syödä tämän päiväisen mutta vaimo olikin ehtinyt vetäisemään molemmat.
Ton takia mä vedän protskujauheita. Ei se mies jaksa nähdä vaivaa sekoittaakseen niitä ja vaikka näkiskin, ei se koko pussia kerralla vedä.
Itse olen huomannut että jos naisella on tarve syödä kaikki herkut joten en laita niitä jääkaappiin vaan tuuletusikkunan väliin siellä on sopiva kolo jossa säilyy varsinkin jos nainen on tällainen nykyaikainen laiskanpulskea joka ei viitsi paljon siivoilla niin tuskin löytää kätköä
Älkää tehkö lapsia, se syö vielä lastenkin vanukkaat.