Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaikki normaalipainoiset viehätä vaan päinvastoin

Vierailija
12.02.2022 |

Koska normaalipainoinenkin voi oksettaa jos ei ihastu siihen ihmiseen. Minä olen aina tuntenut vetoa ylipainoisiin miehiin ja laiha riuku kukkakeppi mies ällöttää eikä saa mitään fiboja aikaiseksi. Miehessä pitää olla kokoa ja näköä ja jotain rujoa persoonallisuutta niin ettei ole mikään naisellinen näköinen eikä pieni naisellinen hintelä. Miehen pitää tehdä fyysistä työtä niin ettei kuitenkaan ole mikään plösö sohvaperuna. Kiinteä lihava on ihan eri näköinen kuin plösö lihava joka ei tee yhtään mitään muuta kuin istuu tietokoneella. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuskinpa kukaan ihastuu joka ikiseen tietyn painoiseen ihmiseen.

Vierailija
2/4 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jos on ollut urheilutaustaa niin kroppa on ihan hyvä vähän lihavampanakin. Perse ei saa olla iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Ap on varmasti joku 12-16 vuotias lapsukainen ajatuksineen.

Vierailija
4/4 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Ap on varmasti joku 12-16 vuotias lapsukainen ajatuksineen.

Ei ole vaan +55v lapsukainen ajatuksineen:D Kerro ihan vapaasti omat ajatuksesi jos sulla on parempia ja aikuismaisempia. Minä en tuomitse enkä luokittele niitä. 

Lapsetkin voivat olla suvaitsevampia kuin nyky ajan aikuiset tuon paino kammoisuuden takia. Kun ylipaino lisääntyy nykyään ja yhä harvemmilla pysyy paino kurissa yltäkylläisyyden ruoka tarjonnan johdosta eikä kiinnosta himo liikunta kuluttaakseen sen energian niin niille alkaa olla aika kapeat markkinat puolison valinnassa jos vaatimukset ovat normaalipaino. Aika harva pysyy tikkuna keski-iänkin jälkeenkin. Iän myötä pitäisi vähentää syömistä radikaalisti kun aineen vaihdunta hidastuu jos ei meinaa lihoa. Kaikki syöminen pitäisi punnita vaakalla jos ei meinaa lihoa. Minä en punnitse ja eikä kiinnosta elää liian pitkään kolmen ihmisen pyöriteltävänä loppuaikoina vihanneksena sängyssä sen takia että on terveellisesti kituuttanut ja pyrkinyt pitkään elämään. Sellaisen terveen elämän loppupää ei kiinnosta ja vaivata omaisia kun ne ressukat joutuvat ramppaamaan katsomassa koska se terveysintoilija porkkanan ja itujen syöjä suostuu viimein kuolemaan.