Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, kenen mies on teknisesti todella kömpelö?

Vierailija
12.02.2022 |

Minua on alkanut häiritsemään mieheni kömpelyys kaikissa vähääkään ”teknisissä” asioissa. Ei tarvitse kylläkään olla edes mikään monimutkainen asia vaan vaikka esimerkiksi pattereiden laittaminen johonkin uuteen laitteeseen. Mies ei selvästikään ymmärrä miten asiat yleensä toimivat ja stressaantuu sitten pienimmästäkin ”työstä”. Hänen ennakko-oletuksensa on aina, että jokin juuri paketista otettu tavara on rikki, kunnes minä tulen näyttämään miten se toimii. Eilen televisiostamme hävisi kanavat ja mies vaan kohautti olkiaan, että ”TV on rikki eikä sitä voi enää katsoa” kunnes minä sitten tein kuten ruudussa luki ja viritin kanavat uudelleen..

Onko muita vastaavan miehen omaavia ja teettekö te sitten suosiolla kaikki nuo hommat tai eikö teitä rasita se, että kaikki jää teidän vastuullenne? Ja todettakoon, että mies on suorittanut yliopiston, että ymmärrystä kyllä löytyy muissa asioissa. En ole ennen vaan törmännyt tuollaiseen mieheen, exäni oli erittäin taitava noissa asioissa ja mietin, onko tällainen yleistäkin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Ruuvimeisseli ja vasara on teknisintä, mitä pystyy ilman pitkää "mitentätänytkäytetään eikueitämätoimi tätäeikylläsaakorjattua pitäävarmaansoittaasilletälletolle" -monologia, jonka lopuksi mies alkaa kaivamaan esille puhelinta soittaakseen jollekulle. Sillä aikaa kun mies tökkii puhelinta etusormellaan, minä yleensä ehdin hoitaa asian kuntoon.

Vierailija
2/7 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulia Turkkilan mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette tuollaisilla miehillä, jotka vaan kuluttavat maapallon happea? Mahtoi nyt edes hyvännäköinen olla?

Vierailija
4/7 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teette tuollaisilla miehillä, jotka vaan kuluttavat maapallon happea? Mahtoi nyt edes hyvännäköinen olla?

En ole kukaan noista aiemmista kommentoijista, mutta totean kuitenkin, että rahalla voimme ostaa kaikenmoisia asentajia ja näpertäjiä niihin asioihin, joita minä tai mieheni emme osaa tai viitsi itse tehdä.

Ne asiat, joita mieheltäni ja suhteeltamme toivon, ovat vähän vaikeammin ulkopuoliselta ostettavissa.

Vierailija
5/7 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kukaan noista aiemmista kommentoijista, mutta totean kuitenkin, että rahalla voimme ostaa kaikenmoisia asentajia ja näpertäjiä niihin asioihin, joita minä tai mieheni emme osaa tai viitsi itse tehdä.

Ne asiat, joita mieheltäni ja suhteeltamme toivon, ovat vähän vaikeammin ulkopuoliselta ostettavissa.

Eli osaa tehdä vaan leivästä Pas kaa?

Vierailija
6/7 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä kerrot mieskuvastasi, jos ajattelet että ruuvin ruuvaaminen ja ulosteen tuottaminen ovat ainoat asiat, joihin mies kykenee.

Vierailija
7/7 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä kerrot mieskuvastasi, jos ajattelet että ruuvin ruuvaaminen ja ulosteen tuottaminen ovat ainoat asiat, joihin mies kykenee.

Vauvantekiöiden tekniikantuntemus tunnetusti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi