Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa kiharat pysymään?

Vierailija
24.06.2015 |

Onko kellään vinkkejä miten saa hiukset pysymään kiharalla pidempään kuin puoli tuntia? Hiukset ovat pitkät, ohuet ja liukkaat, latvoista vähän kuivahtaneet. Pesun jälkeen jätin hoitoaineen laittamatta, pohjalle Tresemmesin lämpösuojaa, kiharsin Remington Pearl Pro Curl kihartimella, lämpö 190 astetta, kiharrusaika 15-20 s per osio. Kihartamisen jälkeen suihkutin päälle lakkaa. Puoli tuntia ja kiharaa ei ole melkein lainkaan. Voiko raskaus vaikuttaa siihen, ettei tukka pysy kiharassa? Tosin en ole aikasemminkaan saanut pysyviä kiharia..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle suolasuihketta, se karkeuttaa ja tekee hiukset vähemmän liukkaiksi. Sitten usein pitkään tukkaan tarvitaan vielä sen lisäksi joku muotoilutuote kiharoiden tekoon, esim. itse käytän L'Oreal Studio Line Wave Creating Spray nimistä tällä hetkellä. Ja lopuksi vielä tosiaan lakkaa päälle reilusti.

Itse en saa jostain syystä noilla lämpökihartimilla oikein hyviä kiharoita, joten teen ne sellaisilla vaahtomuovipatukoilla, joita rullaan puolikuivaan tukkaan johon on laitettu tuo suolasuihke ja kiharasuihke alle. Sitten vaan puhallan hiustenkuivaimella kuumaa ilmaa muutaman minuutin tukkaan, ja jätän patukat päähän kunnes tukka kuivuu kokonaan. Näin tehdyt kiharat kestää minulla seuraavaan pesuun asti.

Vierailija
2/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus kyllä vaikuttaa. Itse laitan pesun jälkeen lämpösuojan ja muotovaahdon tai muotoilusuihkeen ja vasta sen jälkeen kirharran. Päälle lakka. Tärkeää on että hiuksiin ei jää yhtään kosteutta kiharruksen jälkeen, usein föönaan ensin ja sitten kiharran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämäsi kiharrin on vähän huono. Sillä saa ihanat isot kiharat vartiksi, mutta sitten suorenee, koska pitkässä hiuksessa niin löysä kihara ei pysy. Mulla siis sama homma.

Suosittelen ns. Ellipsikihartimia, googlaa millainen se on. Sillä lopputulos kestää myös pitkässä tukassa.