Voiko mies osallistua morsiamen polttareihin?
En siis ole itse järjestämässä/osallistumassa minkäänlaisiin polttareihin, vaan mielenkiinnosta kysyn miten asian laita on. Jos morsiamen ystävistä suurin osa on miehiä, miten menetellään? Entä jos ei ole yhtään naispuolista kaveria jonka haluaisi kutsua?
Kommentit (8)
Sulhanen ei saa osallistua morsmaikkunsa polttareihin, muut miespuoliset ystävät kyllä. Morsian itse ei järjestä ja kutsu sinne ihmisiä vaan kaaso tai muu vastuuhenkilö. Myös serkkutyttöjä, tätejä ym. voi pyytää mukaan. Vaikka tädillä olisi ikää 50 v., ei se tarkoita, että hän olisi henkisesti kuollut vanha eukko. Voi olla hyvinkin menevä täti.
Perinteisesti ei kai, mutta jokainen järjestää sellaiset polttarit, kun parhaaksi kokee morsiammelle!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:47"]
meillä osallistui sulhanenkin :)
[/quote]
Onko niin mustia että ei päästänyt yksin polttareihisi?
Nehän on tarkoitettu morsiamen ystäville, jos he ovat miehiä niin totta kai he osallistuvat.
Tottakai miehiä ilman ei morsiamen polttarit ole yhtään mitään, vai onko joku ollut kunnollisissa polttareissa, joissa ei olisi ollut miesstripparia.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:47"]meillä osallistui sulhanenkin :)
[/quote]
No ei ne sitten olleet mitkään polttarit!
Minun polttareissani oli kaksi miestä (homo ja hetero). Naisia oli useampia. Polttareihin tietysti osallistuu morsiamen/sulhasen läheisimmät ystävät sukupuolesta riippumatta.