Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eksäsi menetti(vät) sinussa ¿

Vierailija
24.06.2015 |

Minussa: yhden miehen naisen.
Naisen jolle kodin puhtaus on tärkeää ja joka tykkää pukeutua myös näyttävästi.
Naisen joka löytää huonostakin hyvää.
Naisen joka uskaltaa seistä sanojensa takana eikä yritä olla mielin kielin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa hän menetti uskollisen naisen, joka ei hypi luvankaan kanssa toisten sängyissä tai etsi sellaista jännitystä. Hän menetti minussa myös hyvän matkakumppanin, joka piti samanlaisista matkakohteista ja -tekemisistä.  Sain hänet myös nauramaan aina ja meillä oli hauskaa yhdessä. Mutta ei se riittänyt.

Vierailija
2/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi täynnä vihaa olevan naisen, joka vihasi häntä koko sydämestään ja olisi maksanut koko omaisuutensakin päästäkseen miehestä eroon. Tämän liiton jälkeen yksinkertaisesti tajusin ja työstin, millaista käytöstä siedän mieheltä ja millaista en, SEKÄ mitä kaikkea itse tein väärin tuossa suhteessa. Nykyään olen oikein miellyttävä kumppani miehelleni, hyvin säyseä enkä enää kasvattele vihaa, enkä toisaalta suostu alistumaan enää ikinä. Jos ei ole tasa-arvoa, ei ole suhdetta. Eksän silmissä olen takuulla ikuisesti vihamielinen bitch, ja ymmärrän sen. Toki hänkin on mun silmissäni ikuisesti väkivaltainen, pahantahtoinen, ilkeä ukonkuvatus, vaikka nykyisen vaimonsa kanssa näyttää hyvin menevänkin. Yksinkertaisesti toimme toisistamme ne ehdottoman huonoimmat puolet esiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet omaisuudestaan

Vierailija
4/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on myös ensimmäinen seurustelukumppanini, joten ei ole eksiä.

Mutta jos vaimoni lähtisi, niin hän menettäisi... no oikeastaan niin paljon, ettei lähde :-)

Vierailija
5/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni lojaalina, luotettavana, hellyydenkipeänä, fiksuna, sivistyneenä, perusnättinä, pidän seksistä, pidän kodin kunnossa, laitan hyvää ruokaa ja olen valmis viettämään aikaa yhdessä esim. matkustelemalla. Että sellasta.

Vierailija
6/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja lämpimät välit omiin sukulaisiinsa. Olin unelmaminiä ja tulin tosi hyvin toimeen exäni perheen kanssa. Ero olikin kauhea paikka exän perheelle. Exän nykyinen on paljon pidättyväisempi eikä ole kuulemma niin läheinen exän perheelle kuin mitä minä olin. (exän siskon kertoman mukaan).

No erosta on jo aikaa ja hyvät välit on jo kaikkiin osapuoliin. Kuulemma exän nykyinenkin alkaa sopeutua ja tulee paremmin toimeen kaikkien kanssa.

Vierailija
7/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma elämänsä rakkauden. On katunut eroamme jo vuosia omien sanojensa mukaan. Mitäs läksit.

Vierailija
8/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisen ja todella seksuaalisen (aina valmis ja kokeilunhaluinen) naisen ja erinomaisen kokin.

Mutta hyvä niin eksäni nyksä on ihana nainen ja sopii varmaan eksälle paremmin.

Vierailija
9/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen, joka haluaa paljon villiä seksiä.
Naisen, joka ei nalkuta tai saa kiukkukohtauksia.
Naisen, joka on taloudellisesti itsenäinen.
Naisen, joka mielellään hoitaa oman osansa kotitöistä, autohuolloista ym.
Naisen, joka rehellisesti sanoo mielipiteensä.
Suhde kaatuikin sitten siihen, että minua ei voinut hallita rahalla, en suostunut huutoriitelyyn, enkä ruvennut passaamaan miestä sen pelossa, että minut jätetään muuten. En siis väitä olevani täydellinen itsekään, mutta sen juntin kanssa homma kaatui siihen, etten suostunut alamaiseksi.

Vierailija
10/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan menettänyt mitään.

Vierailija
11/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisen, hellän, kiivaasti rakastavan, kiltin, kunnianhimoisen ja urheilullisen miehen. No en ole kuin kerran tullut "jätetyksi jätetyksi."

Vierailija
12/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:46"]

Mutta jos vaimoni lähtisi, niin hän menettäisi... no oikeastaan niin paljon, ettei lähde :-)

[/quote]

Jes!!! Ketjun ainoat alapeukut!

No vakavasti ottaen, eikö tämä koko kysymys ole suoraan sanottua melkoisen egoistinen?

"Millaisen xxx maailma minussa menettääkään..."

Vierailija
13/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään. Jokainen on löytäny tilalle uuden, niin minäkin.

Vierailija
14/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapiposen valittajan, kontrollifriikin ja rupsahtaneen kolmikymppisen.

Vierailija
15/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:15"]

Tuskin mitään. Jokainen on löytäny tilalle uuden, niin minäkin.

[/quote]

On sellaisiakin joista ei koskaan pääse yli. Omilla mokillaan aiheuttaneet eron ja sitä sitten kadutaan, loput elämän suhteista on kurjia laastarisuhteita.

Vierailija
16/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No vakavasti ottaen, eikö tämä koko kysymys ole suoraan sanottua melkoisen egoistinen?

[/quote]

Itsensä arvostaminen ja rakastaminen on äärimmäisen tärkeä ominaisuus suhteissa.

Mutta se menee liian pitkälle silloin, jos ihminen ei arvosta ja rakasta itseään aidolla, tasapainoisella tavalla. Johon kuuluu sisimmästään takaisin antaminen ympärilleen. Vaan näkee toisen ja muut vain itsensä pönkittämisen välineenä ja tahtoo vain itse nauttia.

Vertauskuvana musta aukko, joka imee valon vs. yön kirkas tähti, joka valaisee ja ohjaa.

Vierailija
17/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitään sellaista ominaisuutta, jota ei olisi kenelläkään muulla maapallon naisella. Aika harvalla on.. 

Vierailija
18/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:24"]

[/quote]

[/quote]

Itsensä arvostaminen ja rakastaminen on äärimmäisen tärkeä ominaisuus suhteissa.

Mutta se menee liian pitkälle silloin, jos ihminen ei arvosta ja rakasta itseään aidolla, tasapainoisella tavalla. Johon kuuluu sisimmästään takaisin antaminen ympärilleen. Vaan näkee toisen ja muut vain itsensä pönkittämisen välineenä ja tahtoo vain itse nauttia.

Vertauskuvana musta aukko, joka imee valon vs. yön kirkas tähti, joka valaisee ja ohjaa.

[/quote]

Ihana vertaus :)

Vierailija
19/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän menetti intohimoisen naisen joka rakasti ja halusi häntä suunnattomasti. Naisen jonka avulla olisi saanut kaikki toiveensa ja unelmansa toteutettua. Kumppanin rinnalleen arjen jakajaksi, sparraajan arjen haasteissa.

Ja hän tietää sen joka hetki. Vaimonsa kanssa yhteistä vain asuntolaina ja lapset.

Minulle kävi paremmin.

Vierailija
20/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egonsa ja ylpeytensä kaikesta päätellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi