Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä vakuutus korvaa raskauden takia peruuntuneen matkan?

Vierailija
24.06.2015 |

Lentoyhtiö vaatii todistuksen raskaudenkulusta. Lääkäri ei lentämistä suosittele, koska on olemassa ennenaikaisen synnytyksen vaara eli anna lupaa lentämiselle.

Lento on varattu ennen raskauden alkamista.

Nytkö on vain itse vastattava kuluista vai korvaako jokin vakuutus?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:04"]Jos lääkäri on sitä mieltä, että et voi lentää, hän kirjoittaa sulle siitä todistuksen ja sen avulla matkavakuutus korvaa. Jos sulla ei ole matkavakuutusta, menee peruutus sun omaan piikkiin.
[/quote]näin se menee, itse ollut samassa tilanteessa ja kun vakuutusta ei ollut, matkalippu meni ihan omaan piikkiin

Vierailija
22/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:32"]Niin ja siis lentäisin muuten,mutta raskaus ei ole sujunut ongelmitta ja olen tuskin kontrollissa.

Mikä vakuutusyhtiö on korvannut, ja jollakulla myönteisiä päätöksiä. Lääk.Todistus siis on.

Ap
[/quote]Vakuutusta ei voi ottaa jälkikäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kata matkavakuutus. Kattaa vain ainoastaan akuuttihoidon paikan päällä, jos on keskenmeno tai vastaavaa. Se, että loppuraskaudessa lentokielto voi tulla ei pitäisi olla kenellekään yllättävää. 

Vierailija
24/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten lentoyhtiö edes saa tietää raskaudesta? Kysytäänkö sitä lentoa varatessa?