Miten pääsisin tästä eroon?
Eli tapanani on hoilata jotain biisiä tai jonkun biisin säkeistöä kovaan ääneen ja teen tätä melkein koko ajan tilanteesta riippuen. Joskus ajatuksissani olen kaupassa tms. paikassakin saattanut alkaa hoilaamaan, kuitenkin tajunnut missä olen ja sulkenut äkkiä suuni. Eli pidän huomaamattani koko ajan sellasta älämölöä hoilatessani noita biisejä. Tämä on ärsyttävää, koska joskus mua mietityttää pidetäänkö mua jonain vajaaälyisenä, kun mölisen koko ajan itsekseni. Äskenkin ajatuksissani vetäisin tuossa "I came in like a wrecking ball!!!!!" puoli tuttujen läheisyydessä ja alko kyllä hävettää, vaikka kukaan ei ilmeisesti kiinnittänyt huomiota. Mulla on myös tapana naureskella itsekseni jotain iän vanhoja juttuja ja muutenkin pitää sellaista yleistä pientä älämölöä höpöttämisilläni. Toisaalta olen myös aika hiljainen ja tykkään rauhallisuudesta, mutta tuollainen olen kun se "puoli" pomppaa päälle.
Ketään muita? Miten hillitsette itsellänne tuota mölisemisen ja höpöttämisen tarvetta? Oletko joutunut noloihin tilanteisiin tuon takia? Entä muut, mitä ajattelette tuollaisesta tyypistä, ärsyttääkö?
Kommentit (9)
Ja juu mulla on Adhd, mutta oisko ketään "normaaleja" joilla tuollasta esiintyy?
ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 09:48"]
Eli tapanani on hoilata jotain biisiä tai jonkun biisin säkeistöä kovaan ääneen ja teen tätä melkein koko ajan tilanteesta riippuen. Joskus ajatuksissani olen kaupassa tms. paikassakin saattanut alkaa hoilaamaan, kuitenkin tajunnut missä olen ja sulkenut äkkiä suuni. Eli pidän huomaamattani koko ajan sellasta älämölöä hoilatessani noita biisejä. Tämä on ärsyttävää, koska joskus mua mietityttää pidetäänkö mua jonain vajaaälyisenä, kun mölisen koko ajan itsekseni. Äskenkin ajatuksissani vetäisin tuossa "I came in like a wrecking ball!!!!!" puoli tuttujen läheisyydessä ja alko kyllä hävettää, vaikka kukaan ei ilmeisesti kiinnittänyt huomiota. Mulla on myös tapana naureskella itsekseni jotain iän vanhoja juttuja ja muutenkin pitää sellaista yleistä pientä älämölöä höpöttämisilläni. Toisaalta olen myös aika hiljainen ja tykkään rauhallisuudesta, mutta tuollainen olen kun se "puoli" pomppaa päälle. Ketään muita? Miten hillitsette itsellänne tuota mölisemisen ja höpöttämisen tarvetta? Oletko joutunut noloihin tilanteisiin tuon takia? Entä muut, mitä ajattelette tuollaisesta tyypistä, ärsyttääkö?
[/quote]Sulla pukkaa hiipivä hulluus pintaan.
Joo mul on vähän samanlaista. Töissä yks päivä menin yhteiseen toimistoon, hyppäsin työtuolille polvilleen ja laitoin sen pyörimään ja lauloin työvälinettä mikkinä pidellen "I'm a ladyyyyyyyy..!!!!!" Kyllä mua vähän katottiin oudoksuen. Ja aina puhun kaikkee itekseni ja itelleni, josta mun työkaveri just yks päivä kommentoi että ei musta ikinä tiiä puhunko itelleni vai jollekki muulle ihmiselle joka on siinä paikalla :D Hienoo mut eipä tälle mitää voi.
Eihän tuo ole mitään, kunhan ei ole kiusaaja, joka pyrkii kääntämään huomion salaa erittäin kiusaantuneesta itsestään johonkuhun muuhun. Hekin osaavat älämölöidä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:18"]Eihän tuo ole mitään, kunhan ei ole kiusaaja, joka pyrkii kääntämään huomion salaa erittäin kiusaantuneesta itsestään johonkuhun muuhun. Hekin osaavat älämölöidä.
[/quote]
En ihan tajunnut mitä tarkoitit, mutta en ole kiusaaja ja se mun älämölö ei liity muihin, se on mun oma tiedostamaton "show"
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:55"]Joo mul on vähän samanlaista. Töissä yks päivä menin yhteiseen toimistoon, hyppäsin työtuolille polvilleen ja laitoin sen pyörimään ja lauloin työvälinettä mikkinä pidellen "I'm a ladyyyyyyyy..!!!!!" Kyllä mua vähän katottiin oudoksuen. Ja aina puhun kaikkee itekseni ja itelleni, josta mun työkaveri just yks päivä kommentoi että ei musta ikinä tiiä puhunko itelleni vai jollekki muulle ihmiselle joka on siinä paikalla :D Hienoo mut eipä tälle mitää voi.
[/quote]
Hahhah just kuin minä! :D
Ap
Minulla on vähän samaa. No, aika paljonkin samaa. Puhun aina itsekseni ja laulelen - joskus hyräilen julkisilla paikoilla hiljaa mielessäni ja alan yhtäkkiä miettiä, että hetkinen, mahdoinkohan laulaa ääneen. Aina saa olla varuillaan.
Ei ole ADHD:ta, mutta Asperger.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:30"]Minulla on vähän samaa. No, aika paljonkin samaa. Puhun aina itsekseni ja laulelen - joskus hyräilen julkisilla paikoilla hiljaa mielessäni ja alan yhtäkkiä miettiä, että hetkinen, mahdoinkohan laulaa ääneen. Aina saa olla varuillaan.
Ei ole ADHD:ta, mutta Asperger.
[/quote]
Juu itse en puhu itsekseni juurikaan. Tai saatan vahingossa jupista itsekseni ajatuksiani ääneen, mutta en varsinaisesti puhu.
Ap
Vastatkaa tai tuun teille hoilaamaan kun koitatte nukkua.
ap