Tapasin ihan kivan miehen, mutta se parta..
Tuuhea kolmionmallinen leukaparta, joka näyttää ihan alapään karvakolmiolta! En vaan pysty katsomaan ajattelematta, että sieltä alta paljastuu huulet.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ei partaa, kokoparta, tai sänki, muttei mitään muita virityksiä. Kamalimpia ovat vuohiparrat, ja grunget, tia jokin 2cmx2cm haituvakasa leuassa.
Tiedätkö mitä, ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi.
Minua kiinnostaa, koska olen keskustelupalstalla keskustelemassa ja vaihtamassa mielipiteitä.
Minun mielestäni parta tai sänki on paras, enkä itsekään välitä vuohiparroista.
Olen pari kertaa nähnyt pitkän, letitetyn parran, se on hieno. Parrasta (kuten naisten hiuksista) saa sanoa mielipiteensä, mutta molemmissa tapauksissa mielellään kohteliaasti. Eikä pidä olettaa, että itsellä olisi mitään päätäntävaltaa asiassa.
Itse en tykkää suudella miestä, jos tällä on parta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saa valita sellaisen kumppanin kuin haluaa. Itse en ikinä valitsisi läskiä naista, joten jos joku nainen tekee valintoja omien kriteerien suhteen, niin mikä minä olen siihen mitään sanomaan.
En minäkään ottaisi itseäni lyhyempää miestä, ei vaan pysty
Vierailija kirjoitti:
Parta voi olla hyvännäköinen kyllä, mutta suutelu tuntuu inhottavalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä riippuu siitä, miten kaukana viikset ja parta kasvaa huulista. Mun exällä oli siis lyhyet ja siistit naamakarvat, mutta ne oli kuitenkin ja hänelle tosi hyvin sopi, koska kasvoivat siten, etteivät suudellessa tuntuneet, eli riittävän kaukana huulista/niin lyhyet, etteivät ulottuneet sinne asti.
P.s. Sänki on useimmiten seksikäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ei partaa, kokoparta, tai sänki, muttei mitään muita virityksiä. Kamalimpia ovat vuohiparrat, ja grunget, tia jokin 2cmx2cm haituvakasa leuassa.
Tiedätkö mitä, ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi.
Minua kiinnostaa, koska olen keskustelupalstalla keskustelemassa ja vaihtamassa mielipiteitä.
Minun mielestäni parta tai sänki on paras, enkä itsekään välitä vuohiparroista.
Olen pari kertaa nähnyt pitkän, letitetyn parran, se on hieno. Parrasta (kuten naisten hiuksista) saa sanoa mielipiteensä, mutta molemmissa tapauksissa mielellään kohteliaasti. Eikä pidä olettaa, että itsellä olisi mitään päätäntävaltaa asiassa.
Niin, päätäntävalta on siitä, että haluaako tapailla toista vai ei, tässä ap:n tilanteessa. Ap:han ei siis yritä, että mies ajaisi partansa, vai pohtii, että kannattaako tuota hänestä luotaantyöntävää ominaisuutta katsoa sormien läpi vai ei. Todennäköisesti yhden tapaamisen jälkeen hän unohtaa tyypin ja siirtyy seuraavaan. Jos olisi enemmän jo tunteita pelissä, sitten ehkä yrittäisi sivuuttaa tuon parta-asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnon tapa kertoa, että miehiä ei pidä suudella. Keskittykää olennaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoaa partoja ja silti tapasi miestä?
Erikoista.Tinder-kuvissa partaa ei ollut enkä huomannut etukäteen kysyä, että "eihän sulla ole partaa?"
Ap
Ai kauheeta, tää on ihan yhtä paha kuin että tinderissä olis jotkut 20kg sitten otetut kuvat.
Mies vois verrata vaikka siihen, että tinder-kuvissa olisi nainen pitkillä, luonnollisen värisillä hollywood-kiharoilla ja treffeille tulee nainen puolikaljulla ja toinen puoli shokkivärillä (vaikka sininen) värjättynä. Mies siis todellakin huijasi kuvissa, jos niissä oli siisti ja treffeille tullessa ihan erityylinen kuin kuvissa.Jep, ja jos nainen leikkaa joskus pitkät hiuksensa, mies voikin hyvällä fiiliksellä dumpata hänet koska hän ei ole enää sitä mitä mies vaatii.
Tällaisen miehen kannattaisi jo lähtökohtaisesti avioitua peruukin kanssa.
Niin miehillä kuin naisilla saa olla ulkonäkömieltymyksiä. Treffi-ilmoituksessaan kannattaa olla rehellinen oman ulkonäkönsä suhteen, kuten myös ulkonäkömieltymystensä, jos ne ovat kynnyskysymyksiä. Se säästää kaikkien aikaa ja vaivaa.
Jos suhde on kuitenkin kehittynyt jo pidemmälle ja toinen osapuoli muuttaa omassa ulkonäössään jotain sellaista, mistä toinen tykkää, niin voihan se toki joillekin olla syy lopettaa suhde. Luulen, että useimmille "jätetyille" on pitkässä juoksussa kuitenkin helpotus se, ettei heidän tarvitse haaskata enempää aikaansa niin pinnalliseen kumppaniin. Vaikea kuvitella, että sellaisen kanssa voisi löytää todellista onnea tai merkityksellistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa miehelle minkä takia jätit hänet.
Vasta käytiin ekoilla treffeillä, joten ei voida puhua jättämisestä.
Ap
Suosittelen jättämään myös viimeisiksi treffeiksi. Jos tuollaisen turilaan ottaa vakituiseksi, ennen pitkää vitutus ja partainho kasvaa kuitenkin ylivoimaisiksi. Partaan tottunut ei taas halua luopua parrastaan, koska katsoo sen osaksi identiteettiään.
Mies väistää luodin kun toisia treffejä ei tule.
Muista ap kertoa kaikille, myös niille parrattomille, kuinka sinä päätät koska he ajavat naamansa.
Tätä nimenomaan en ole tehnyt, enkä ole tekemässä. Mies saa pitää partansa ja minä siirryn seuraavaan. Minkäs teet.
Ap
En ymmärrä. En ole koskaan nähnyt että vanhallakaan naisella olisi karvoja alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huono idea laittaa parraton kuva jos on parta. Tuhlataan molempien aikaa. Kummallakin on yhtäläinen oikeus omiin mieltymyksiinsä, mutta noin isosta ulkonäköseikasta kannattaa kyllä ilmoittaa etukäteen.
Laittakaa kaskelotit se kokovartalokuva ja rehellinen paino niin aletaan juttelee.
Väärä vertaus. Jos nainen ei laita kokovartalokuvaa, miehen on helppo ohittaa. Oikeampi vertaus tässä on se että nainen laittaa erittäin hoikan ja timmin kokovartalokuvan (ei lainkaan partaa) mutta saapuu paikalle 20 kg lihavampana (ruma karvakolmioparta).
Vaaleaihoisella naisella tatuoinnit saavat samanlaisia kuvotuksen tunteita.
Minäkin tapasin mustapartaisen miehen, joka väitti sitkeästi olevansa 12-vuotias. En osannut koskaan lausua hänen nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Tämä on ehkä koko palstan väsynein ja typerin kommentti. Niin turha, mutta joka ketjuun se pitää tulla laittamaan.
Ei se retardi sitä itse tajua kuitenkaan.
Parta on järjettömän ruma suurimman osan naamalla. Vaikea ymmärtää mitä itse näkevät peilistä kun itseään katsovat yököttävää karvareuhkan kanssa. Rumentaa niin paljon ja vanhentaa myös. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Parta on järjettömän ruma suurimman osan naamalla. Vaikea ymmärtää mitä itse näkevät peilistä kun itseään katsovat yököttävää karvareuhkan kanssa. Rumentaa niin paljon ja vanhentaa myös. Hyi.
Ei parta pahoille kasva. Turpajouhet joutaville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta, kuin takaisin Tinder laulamaan ja aina uutta kehiin. Lopulta saat sen täydellisen, kuten kaikki naiset saavat.
Noin 10 % ihmisistä löytää hyvän parisuhteen
Voi h3lv3tti 😳 No tämähän selittää. Prosentit ja todennäköisyydet ei oo koskaan olleet mun puolella.
Aika first world problem :D Laita hänen tiedot mulle niin lähtisin mielelläni tyyppiä tapaamaan, jos et pelkästään parran vuoksi häntä huoli!
Tottakai saat valita ja kaikki saa valita sellaisen treffikumppanin /kumppanin jonka haluaa. :D
Sun ei tarvi parrasta tykätä, miehen ei tarvi parrasta luopua vain koska sinä et siitä tykkää ja eteenkää jos mies ei halua parrasta luopua vuoksesi :D
Valinnanvapaus on mennyt aika äärimmilleen,
ei ainakaan itselle tulisi mieleen mitään miksi johonkin ulkonäköön liittyvän vuoksi haluaisin dumpata hyvän miesehdokkaan. Edes se että kun olen pitkä nainen, niin en ole hyljännyt itseäni lyhyempiä treffiehdokkaita. Olen 180.
Onnea sinulle parrattoman miehen etsintää! :)
Älä nyt, saahan se vaatia ihan mitä haluaa.
Ei se ole sulta tai multa pois kun se kuolee yksin.