Tapasin ihan kivan miehen, mutta se parta..
Tuuhea kolmionmallinen leukaparta, joka näyttää ihan alapään karvakolmiolta! En vaan pysty katsomaan ajattelematta, että sieltä alta paljastuu huulet.
Kommentit (101)
Olisitko ollut kiinnostunut tapaamaan uudestaan ilman partaa? Kun kerran kuva oli parraton, niin ei kuulosta siltä että asia on miehelle kovin vahva identiteettikysymys 🤔. Toisaalta ei sekään tunnu kivalta ehdottaa miehelle parranajoa jos juttu ei toimikaan. Kerro sille että et ole partanaisia. Koska mies laitoin parrattoman kuvan itsestään, huomautus on aiheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illuminatin jäsen
Ei, kyllä se on Pilluminatin jäsen. Se kolmio on sillä vaan yläpäässä.
Ei helvetti, kun naurattaa niin kommenttisi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa miehelle minkä takia jätit hänet.
Nuorena mietin pääni puhki miksi hyvä juttu samalla aaltopituudella olevan naisen kanssa ei lähtenyt lentoon. En koskaan ajatellut, että syy voisi olla näin älyvapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoaa partoja ja silti tapasi miestä?
Erikoista.Sanoo mies, joka ihan varmasti edellyttää, että nainen ajaa säärikarvansa (ja todennäköisesti myös monet muutkin karvat). Että ihan samassa veneessä. Siitä hyvästä, että nainen siistii säärikarvansa, joita miehen ei tarvitse siistiä, mies siistii naamakarvansa.
Missä ihmeen veneessä, mitä sä horiset
"Kaikki ollaan samassa veneessä" = metafora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoaa partoja ja silti tapasi miestä?
Erikoista.Tinder-kuvissa partaa ei ollut enkä huomannut etukäteen kysyä, että "eihän sulla ole partaa?"
Ap
Ai kauheeta, tää on ihan yhtä paha kuin että tinderissä olis jotkut 20kg sitten otetut kuvat.
Mies vois verrata vaikka siihen, että tinder-kuvissa olisi nainen pitkillä, luonnollisen värisillä hollywood-kiharoilla ja treffeille tulee nainen puolikaljulla ja toinen puoli shokkivärillä (vaikka sininen) värjättynä. Mies siis todellakin huijasi kuvissa, jos niissä oli siisti ja treffeille tullessa ihan erityylinen kuin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko ollut kiinnostunut tapaamaan uudestaan ilman partaa? Kun kerran kuva oli parraton, niin ei kuulosta siltä että asia on miehelle kovin vahva identiteettikysymys 🤔. Toisaalta ei sekään tunnu kivalta ehdottaa miehelle parranajoa jos juttu ei toimikaan. Kerro sille että et ole partanaisia. Koska mies laitoin parrattoman kuvan itsestään, huomautus on aiheellinen.
En ehkä kehtaa sanoa asiasta, tuntuisi jotenkin tylyltä alkaa arvostella ulkonäköä. Ja mun kokemusten mukaan miehet ovat niin kiintyneitä partoihinsa, että tuskin siitä haluaisi luopua ainakaan pysyvästi..
Ap
Pakkoko sun on suulle pussata? Suutele miehen persausta, kuten sunkaltaisen nillittäjän kuuluukin.
AP taitaa olla lesbiaani kun ei miehet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa miehelle minkä takia jätit hänet.
Nuorena mietin pääni puhki miksi hyvä juttu samalla aaltopituudella olevan naisen kanssa ei lähtenyt lentoon. En koskaan ajatellut, että syy voisi olla näin älyvapaa.
No kiva jos sua ei yhtään haittaa että naista ällöttää ajatus suutelemisesta kanssasi ja se on pikkujuttu, olet harvinaislaatuinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
AP taitaa olla lesbiaani kun ei miehet kelpaa.
Lesbiaanillehan olisi vaan plussaa tuollainen näky miehen naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä kehtaa sanoa asiasta, tuntuisi jotenkin tylyltä alkaa arvostella ulkonäköä. Ja mun kokemusten mukaan miehet ovat niin kiintyneitä partoihinsa, että tuskin siitä haluaisi luopua ainakaan pysyvästi..
Ap
Mun mielestä ei ole ulkonäön arvostelmista sanoa ettei ole partanaisia. Makuasioista ei voi kiistellä. Ainakin olisi palvelus sanoa miehelle että päivittäisi kuvansa jos aikoo jatkossa pitää partaa.
Siis mitä? Luulin että tällaiset umpipinnalliset ihmiset ovat reality-ohjelmissa eikä vauva palstalla. Jos edes ajattelet jotain tällaista, niin et ole tarpeeksi hyvä hänelle.
Minun mieheni kasvattaa partaa, ja minä rakastan häntä. Miehesi ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan sellaisia tuuheita partoja. Niistä tihkuu maskuliinisuus ja testosteroni. Sellaisesta tykkään miehessä.
Kyllä, etenkin jos parta näyttää p*llukarvoitukselta. Tosi miehekästä.
Sano sille, että haluat toisen mallin.
Kyllähän noita löytyy.
https://www.beardbrand.com/blogs/urbanbeardsman/beard-styles
Ei voi loukata sanomalla että valitsen pois sinut partasi takia. MIKSI te miehet viljelette partaa. harvalle se sopii.
Ihan kuin sopeuduttaisiin uuteen aikaan.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ei voi loukata sanomalla että valitsen pois sinut partasi takia. MIKSI te miehet viljelette partaa. harvalle se sopii.
Jos näyttää ihan urpolta ilman partaa, mut se partakaan ei oo kummonen, mut silti vähä parempi kuin ilman. Kaikki ei voita geenilotossa hyviä kasvonpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Luulin että tällaiset umpipinnalliset ihmiset ovat reality-ohjelmissa eikä vauva palstalla. Jos edes ajattelet jotain tällaista, niin et ole tarpeeksi hyvä hänelle.
Minun mieheni kasvattaa partaa, ja minä rakastan häntä. Miehesi ansaitsee parempaa.
Se on ihan eri juttu sitten, kun jo rakastetaan. Ap on vasta markkinoilla, eli hän valkkaa tinder-profiileja, hänellä on lukuisia matcheja, ja potentiaalisia vaihtoehtoja on useita. Jokin tuollainen häiritsevä ulkoinen seikka voi hyvinkin olla se syy, ettei juttu lähde liikkeelle jonkun kanssa, vaan siirrytään arvioimaan seuraavaa.
Ja ainakin itselleni epäsiisti tyyli kertoo ihmisestä muutakin kuin vain ulkonäöllisiä seikkoja…
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Kookkaat parrat ovat olleet muodissa jo reilut kymmenen vuotta. Tietysti korona-aika antaa perusteita jättää väliin parturikäyntejä.
Missä ihmeen veneessä, mitä sä horiset