Tapasin ihan kivan miehen, mutta se parta..
Tuuhea kolmionmallinen leukaparta, joka näyttää ihan alapään karvakolmiolta! En vaan pysty katsomaan ajattelematta, että sieltä alta paljastuu huulet.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
😂 voin kuvitella.
Minä en haluaisi pystyä kuvittelemaan tätä..
Joo parrat on ällöjä. Mutta sille ei voi mitään jos mies pitää parrasta, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Joillakin miehillä parta voi peittää epäviehättäviä kasvonpiirteitä joten ei aina huono juttu. Silti not for me.
Ei muuta, kuin takaisin Tinder laulamaan ja aina uutta kehiin. Lopulta saat sen täydellisen, kuten kaikki naiset saavat.
Itse rakastan sellaisia tuuheita partoja. Niistä tihkuu maskuliinisuus ja testosteroni. Sellaisesta tykkään miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kolmio kuinka päin ?
Niin päin, että sen olisi voinut kätevästi tipauttaa vajaan metrin alemmas ja olisi sopinut siihen kuin nenä päähän (tai tuhero jalkoväliin).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta, kuin takaisin Tinder laulamaan ja aina uutta kehiin. Lopulta saat sen täydellisen, kuten kaikki naiset saavat.
Noin 10 % ihmisistä löytää hyvän parisuhteen
Muista kertoa miehelle minkä takia jätit hänet.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan sellaisia tuuheita partoja. Niistä tihkuu maskuliinisuus ja testosteroni. Sellaisesta tykkään miehessä.
Minä taas inhoan partoja. Vanhentavat ja ällöttää se ajatus, että ovat käytännössä vaan pitkiä munakarvoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 10 % ihmisistä löytää hyvän parisuhteen
Mutta jossain vaiheessa sen täytyy osua kohdalle, kun satoja miehiä deittailee. Antakaa naiset mennä vaan ja ajakaa sitä ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin päin, että sen olisi voinut kätevästi tipauttaa vajaan metrin alemmas ja olisi sopinut siihen kuin nenä päähän (tai tuhero jalkoväliin).
Ap
Mutta eihän parta haittaa jos ei ole herkät reisien sisäpinnat?
ok, miksi haluat keskustella asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
😂 ei vitttu
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa miehelle minkä takia jätit hänet.
Vasta käytiin ekoilla treffeillä, joten ei voida puhua jättämisestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Tämä on ehkä koko palstan väsynein ja typerin kommentti. Niin turha, mutta joka ketjuun se pitää tulla laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas inhoan partoja. Vanhentavat ja ällöttää se ajatus, että ovat käytännössä vaan pitkiä munakarvoja.
Ap
Haluat siis jotain karvattomia pikkupoikia?
😂 voin kuvitella.