Mitkä värit sopii/mitkä ei keskenään?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:40"]Musta-Valkoinen-Harmaa-Ruskea keskenään, ISO EI!
[/quote] monen pukeutujan ainoat värit vaatteissa, hoh hoh..on niitä muitaki värejä.
Riippuu myös siitä, missä näitä värejä käytetään. Eri sävyt on aika suuressa osassa myös, ei se kerro mitään, jos sanoo esim. että "sininen ja punainen eivät sovi yhteen".
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:53"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:40"]Musta-Valkoinen-Harmaa-Ruskea keskenään, ISO EI!
[/quote] monen pukeutujan ainoat värit vaatteissa, hoh hoh..on niitä muitaki värejä.
[/quote]
Kaikki eivät tykkää pukeutua värikkäisiin väreihin. Minun puolestani jokainen saa pukeutua aivan niin kuin huvittaa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:53"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:40"]Musta-Valkoinen-Harmaa-Ruskea keskenään, ISO EI!
[/quote]
Kaikki eivät tykkää pukeutua värikkäisiin väreihin. Minun puolestani jokainen saa pukeutua aivan niin kuin huvittaa.
[/quote]...usein kyllä harmitellaan kumminki että miksi mulla on tylsät vaatteet kuin esim kaverilla jolla on värikkäämmät kuteet..
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:26"]Harmaa ja keltainen, hyi.
[/quote]totta, ei kyllä sovi yhteen.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:26"]Harmaa ja keltainen, hyi.
[/quote]totta, ei kyllä sovi yhteen.
[/quote]
Mun mielestä taas aivan ihana yhdistelmä. Riippuu paljolti sävyistä.
Varmasti kaikki sävyt käy yksiin kun kyseessä sävyt kuitenkin eikä vaan joku yksi tietty väri. Jos nyt ihan makuasiana niin mielestäni vaatteissa ei sovi useimmiten yhteen punainen ja vihreä, musta ja punainen sekä violetti ja musta. Näissä nyt ihan ne perusvärit mutta toisaalta on nättejä mekkoja joissa on tummanvihreää ja punaista sekä sitten noita muitakin yhdistelmiä. Musta ja punainen yhdistettynä mekossa on yleensä vaan sellainen joku mauton, naamiaisasua muistuttava. Punainen ja vihreä voi olla myös mauton joulukuusiasu ja violettimusta sellainen noita-akkamainen.
Viininpunainen-paskanruskea.hyih