Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalääkäri auta: Mistä johtuu toistuvat elohiiret(?) alavatsassa ja kerran reidessä?

Vierailija
12.02.2022 |

Elohiiri sinänsä on tuttu juttu, olen saanut niitä silloin tällöin silmäkulmaani, mutta edellisestä tällaisesta on jo aikaa. Pari päivää sitten aloin saamaan elohiiriä alavatsaani, tai ainakin uskoisin, että ovat elohiiriä, sillä "syke" on nopea ja nykivän tuntuinen ja kestää aina vain hetken kerrallaan, yhden kerran kesti normaalia pidempään. Aina samoissa kohdissa eli keskellä alavatsaa tai sitten alavatsassa hieman oikealla päin kyljen kohdilla. Sain myös kerran, tänään elohiiren sisäreiteeni. Näitä on tullut nyt useampi päivässä parin päivän ajan. Töissä en öisin huomaa saavani, koska olen koko ajan liikkeessä(fyysinen työ, jossa kävellään paljon), mutta istuessa ja joskus makuultani ja seisoviltani saatan saada.

Mistähän johtuu?

Olen 25-vuotias nainen ja joulukuun alussa olin juuri laajassa verenkuvassa(käyn silloin tällöin vapaaehtoisesti muutaman vuoden välein terveystsekkauksessa, jossa verestä katsotaan kaikki mitä verestä ikinä voidaan katsoa) ja tulokset olivat täysin normaalit lukuunottamatta normaalia alhaisempaa ferritiinitasoa(ollut aina) ja alhainen D-vitamiini(usein tähän aikaan vuodesta, sillä olen huono syömään esim hedelmiä ja d-vitamiini lisiä)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ittestäs huolta. Hei!

Vierailija
22/27 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi ja veresi on liian emäksinen. Ota joka päivä ruokalusikallinen omenaviinietikkaa veteen sekoitettuna. Se saa veresi neutraalimmaksi elohiiri katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi magnesiumin syöminen

Vierailija
24/27 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kovan stressin seurauksena yhtämittainen 9kk elohiiri reidessä, tästä nyt 28 vuotta aikaa.

Tämän jälkeen elohiiri milloin selässä, silmän lähellä, sormissa, mutta vain muutamia tunteja kerrallaan.

Vierailija
25/27 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli kovan stressin seurauksena yhtämittainen 9kk elohiiri reidessä, tästä nyt 28 vuotta aikaa.

Tämän jälkeen elohiiri milloin selässä, silmän lähellä, sormissa, mutta vain muutamia tunteja kerrallaan.

Stressi aiheuttaa elimistössä emäksisyyttä. Nuo oireet johtuvat veren liiallisesta emäksisyydestä. Omenaviinietikka tai sokerin syönti auttaa. Sokeri aiheuttaa elimistössä happamuutta. Sen takia stressaantuneena tekee mieli sokeria. Itse syön stressaantuneena 500-700 grammaa irtokarkkeja, jolloin olo paranee nopeasti. Se johtuu sokerin aiheuttamasta happamuudesta ja se neutralisoi stressin aiheuttaman emäksisyyden.

Vierailija
26/27 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran olet noita piikkejä käynyt ottamassa, niin elohiiri lienee pikku murhe tulevaisuudessa.

Vierailija
27/27 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla enne MS taudin diagnoosia oli elohiiriä silmäkulmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi