missä mun menkkakivut on???:ooo
Yleensä tuskailen tajuttomana lattialla mun menkkakipujen kanssa ennen kuukautisia, mutta nyt on ollut täysin kivuttomat kuukautiset. Mitäs outoa tämä on??
Kommentit (9)
Olet aikuistunut. No ei kun et ole ajatellut niitä kipuja, sulla on ollut jotain parempaa tekemistä/ajateltavaa, ne tutkitusti pahenee kun niitä ajattelee.
Oma kokemus on, että tuollaisten kuukautisten jälkeen seuraavissa onkin kahta kauheammat kivut. Onneksi on lasten myötä kivut vähentyneet ja ihan buranalla pärjää.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:48"]Oma kokemus on, että tuollaisten kuukautisten jälkeen seuraavissa onkin kahta kauheammat kivut. Onneksi on lasten myötä kivut vähentyneet ja ihan buranalla pärjää.
[/quote]
Ääh voi ei :D Mites muuten, missä vaiheessa ikä auttaa jos auttaa? Oon 20 vuotias, voiskohan ne kohta loppua pysyvästi?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:48"]Oma kokemus on, että tuollaisten kuukautisten jälkeen seuraavissa onkin kahta kauheammat kivut. Onneksi on lasten myötä kivut vähentyneet ja ihan buranalla pärjää.
[/quote]
Ääh voi ei :D Mites muuten, missä vaiheessa ikä auttaa jos auttaa? Oon 20 vuotias, voiskohan ne kohta loppua pysyvästi?
[/quote]
Yksilöllistä mutta mä oon nyt 31 ja ei tasan yhtään helpottanu. Jospa sulla kävis paremmin :) Ja lapsen saaminen vois auttaa, kuulemma.
Onko kenelläkään kipua muualla kropassa? Mulla varmaan joku hormonihäiriö, kun menkkojen aikaan kylki ja toinen lonkka sekä reisi särkee. Vai miten ne voi aina osua samaan aikaan??
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:54"]Onko kenelläkään kipua muualla kropassa? Mulla varmaan joku hormonihäiriö, kun menkkojen aikaan kylki ja toinen lonkka sekä reisi särkee. Vai miten ne voi aina osua samaan aikaan??
[/quote]
Mulla on kans reidet yleensä ihan tulessa, saattaa säteillä myös kylkiin :(
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:54"]Onko kenelläkään kipua muualla kropassa? Mulla varmaan joku hormonihäiriö, kun menkkojen aikaan kylki ja toinen lonkka sekä reisi särkee. Vai miten ne voi aina osua samaan aikaan??
[/quote]
Mulla. Särkee selkää ja reisiä joskus voimakkaastikin. Mulla tosin on endoa et pahemmat kivut kun mitä normaalit menkkakivut.
Sä olet onnistunut siirtämään jotenkin osan niistä mulle.