pulskuuden raja naisella
Miten miehet, äärittelette pulskan naisen? Onko vain timmit mimmit mieleenne?
Mikä on pulskuuden ja muodokkuuden ero?
Kommentit (8)
Samaa kamaa; muodokas on kiertoilmaisu lihavalle
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:09"]Muodokas: tiimalasivartalo, eli on rintoja ja peppua, mutta kapea vyötärö. Tosin muodokastin voi olla pulska.
Pulska: mahamakkaroita, enemmän löllyvää ympäri kroppaa, omenavartalo tai selvästi pömpöttävä/roikkuva vatsa.
T. nainen
[/quote]
Ei lisättävää.
T: mies
Vähän ohi aiheen, mutta musta oli ihana kun yks miespuolinen kaveri aikoinaan totesi, että "nainen on lihava sitten kun sivulta katsottuna maha menee rintojen edelle!" Tietenkään se ei ole näin yksinkertasta, mutta lähinnä tuo sano sen lohduttaakseen mua kun pidin itseäni lihavana ja olen suht rintava. Oli vielä pitkä matka siihen hänen "lihavuuteen".
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:21"]Vähän ohi aiheen, mutta musta oli ihana kun yks miespuolinen kaveri aikoinaan totesi, että "nainen on lihava sitten kun sivulta katsottuna maha menee rintojen edelle!" Tietenkään se ei ole näin yksinkertasta, mutta lähinnä tuo sano sen lohduttaakseen mua kun pidin itseäni lihavana ja olen suht rintava. Oli vielä pitkä matka siihen hänen "lihavuuteen".
[/quote]
Olispa muidenkin miesten mielestä noin, eihän tässä olisi hätäpäivää :D
Pulska on mielestäni lievästi ylipainoinen, mutta ei mitään isoja makkaroita kuitenkaan. Pulska voi olla sekä muodokas että tasapaksu pötkö. Muodokas voi olla myös normaalipainoinen, tarkoittaa että on naisellisia muotoja. Kaikki edellä mainitut vartalotyypit voivat mielestäni olla hyvinkin seksikkäitä. Selkeästi lihava sen sijaan ei miellytä silmää.
Isohkot rinnat, hyvällä tavalla pyöreähkö pylly, vyötärö melko tasapaksu ei ole mikään kovin kapea ja jalat ihan sopusuhtaiset kai vähän höllyy ja lihaksikkaat sääret. Onko toivo menetetty?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:48"]Isohkot rinnat, hyvällä tavalla pyöreähkö pylly, vyötärö melko tasapaksu ei ole mikään kovin kapea ja jalat ihan sopusuhtaiset kai vähän höllyy ja lihaksikkaat sääret. Onko toivo menetetty?
[/quote]
Ei ollenkaan ;)
t: mies
Muodokas: tiimalasivartalo, eli on rintoja ja peppua, mutta kapea vyötärö. Tosin muodokastin voi olla pulska.
Pulska: mahamakkaroita, enemmän löllyvää ympäri kroppaa, omenavartalo tai selvästi pömpöttävä/roikkuva vatsa.
T. nainen