Miehet! Miten otetaan huonosti suihin??
Vai voiko sitä tehdä huonosti vai onko nautinto aina taattu?Mistä ette pidä suihinoton aikana jos nainen tekee?
Kommentit (34)
Minulla joskus hampaiden harjaaminenkin melkein laukaisee oksennusrefleksin ja tuntuisi tosi epämiellyttävältä, jos miesystäväni ottaisi tavoitteekseen " nielurefleksini kouluttamisen syväkurkkusessioita varten" .
Sinä hetkenä ottaisin puheenaiheeksi sen, voiko miehen kieltä pidentää (vaikka kielijänteen katkaisulla), jotta se voisi suuseksin antamisessa penetroitua syvemmälle emättimeeni. Toisaalta taas, voisiko mies saada jotain jumppaharjoituksia kielelleen, jotta voisi nopeammassa tahdissa pyöritellä klitoristani.
Kaikki tämä tekniikkahan on olennaisista olennaisinta seksuaalisessa nautinnossa, eikö vain?
pitää varoa satuttamasta hampailla. Suihinotossa pitää olla imua, pelkkä huulilla sively ei ole mistään kotoisin.
Omasta kokemuksesta hieman...
Miehillä on kaikilla se oma tyyli mistä pitää. Joku tykkää rajusta, joku hellemmästä. Mutta luultavasti kaikki haluavat että muna on ikenen ja kielen välissä paineessa, ja että mukana on myös kädet. EIKÄ pelkkää imemistä :)
Herranjestas mitä kissoja täällä on! lieköhän noita oikeesti
"onko kellään tietoa miten nainen voisi " puuduttaa" nieluansa suihinoton ajaksi tai oppia asiaa muuten, että ei tulisi niin herkästi tuota yökkäysreaktiota?
Meillä olisi sellaiselle tarvetta, vaimo nimittäin ei pysty minun mielestä ottamaan niin syvälle kuin haluaisin ja minä kun niin haluaisin painaa " kahvaa myöten" koko 17cm komeuden sinne kurkkuun."
KOITAPPA SINÄ TYÖNTÄÄ 17cm BANAANI KOKO PITUUDELTA SUUHUSI. TULEEKO YÖKKÄ?
SITTEN JOS ONNITUU YÖKKÄÄMÄTTÄ, VOIT PYYTÄÄ NAISELTASI SAMAA. ET ENNEN.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2006 klo 19:56"]
Vai voiko sitä tehdä huonosti vai onko nautinto aina taattu?Mistä ette pidä suihinoton aikana jos nainen tekee?
[/quote]
Hyi oksennus mikä ukko.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2006 klo 19:56"]
onko kellään tietoa miten nainen voisi " puuduttaa" nieluansa suihinoton ajaksi tai oppia asiaa muuten, että ei tulisi niin herkästi tuota yökkäysreaktiota?
Meillä olisi sellaiselle tarvetta, vaimo nimittäin ei pysty minun mielestä ottamaan niin syvälle kuin haluaisin ja minä kun niin haluaisin painaa " kahvaa myöten" koko 17cm komeuden sinne kurkkuun.
[/quote]
Sama täällä. Toi on tarkalleen kuvays sitä, iten vaimoni sen tekee.
Kun tekee kerran vuodessa.
Anoppi on tosi kurja suihinottaja, mutta viimeksi keksin, että ottaa tekarit pois ja voi veljet. Kyllä lähti.
No olen saanut kyllä miehen tulemaan suullani mutta käden käyttäminen samaan aikaan on jotenkin todella vaikeaa..:( Pitäisi harjoitella enemmän, musta tuntuu että olen aika surkea ottamaan suihin. Kerran tuli vähän sellainen "tukehtumisrefleksi" kun meni syvälle, mun on vaikeaa saada se kalu kovin syvälle suuhun. Oon antanut suuseksiä vain yhdelle miehelle (olen harrastanut seksiä vain kahden kanssa) joka vaikutti kyllä nauttivan, joskus laukeaminen kesti vaan vähän pidempään kun yleensä. Pitää varmaan katsoa jotain suihinottovideota netistä malliksi ja harjoitella jollain banaanilla:D Tuntuu että miehillä on helpompaa (ei nekään kaikki kovin hyvin taida suuseksiä osata) kun voi vaan leikkiä kielellä, naiset saa sen sijaan olla lähes nielemässä jotain HK:n sinisen kokoista pötkylää ja olla tukehtumassa mälleihin jotka toki pitää nielläkin:)
No sillai, että kulli on suussa ja sitten hiukan kielellä kosketellaan varovasti terskaa. Toi voi olla ok vaatimattomalle pikkukullille, mutta iso tarvii ronskit otteet. Kunnun runkutusta samalla, kun kullia lutkutetaan ahnaasti.
Kyllä se siinä vaiheessa alkaa vituttaan,ku hapaat alkaa jyrsiin terskaa?
kerrotko vielä kuka olet niin en joskus epähuomiossa tunge tuota melaani sinun suuhusi.
:)
Vierailija: